• Als Bill/Tom/Gustav/Georg (of allemaal) zou vragen of je mee zou gaan naar het hotel, zou je dat dan doen of wijs je ze af. Je moet wel in je achterhoofd houden dat er 'iets' kan gebeuren in de hotel kamer. Dus zou je mee gaan of doe je dat niet omdat je bang bent dat er 'iets' gebeurt?
    Okay wie dit snap is slim x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Nou, ik zou meegaan

    Nee, ik ga niet mee. Ik heb een vriendje en ik ga niet vreemd, het spijt me zeer. Zeker niet met hun, zei kunnen zoveel meiden krijgen.


    Life is hard and then we die

    n_n dude ik sou wel meegaan mr dan denk ik dak hun hotel kamer sou gaan crashe
    gheghe


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou zelf ook mee gaan!
    een vriendin vn mij andwoorde op deze vraag zo; 'Hoe coel word je misschein ontmaagd door je grootste idool!' Sirieus toen ze dat zei lag ik de rest van de les strijk x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik sou wel mee gaan maar niks Kuch doen...
    dnkk..
    lijkt mij...
    weet ik skr:PxD


    i can't pretend you're nothing special

    Ik zou zelf ook mee gaan!
    een vriendin vn mij andwoorde op deze vraag zo; 'Hoe coel word je misschein ontmaagd door je grootste idool!' Sirieus toen ze dat zei lag ik de rest van de les strijk x'D


    whaha lol x3


    We can only learn to love by loving.

    Tuurlijk ga ik mee die kans krijg je dan nooit meer! boeiend wat er in de hotel kamer gebeurt het is jou dan overkomen inplaats van al die 10000 andere fans:D

    Tuurlijk ga ik mee die kans krijg je dan nooit meer! boeiend wat er in de hotel kamer gebeurt het is jou dan overkomen inplaats van al die 10000 andere fans:D

    Wooos jy hbt facking gelijk! Als het maar vrijwillig gaat dan hea x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Gheghe ,,ik ben slim ^^
    Ik zou wel meegaan ,, But .. Voor een andere reden xD GheGhe , Ash heeft altijd al een keer een hotelkamer willen afbreken ^^


    Crack a bottle

    Nou als ik bij ToHo binnen bn zal ik eerst vele vragen stellen en daarna het heeel 'gezellig' maken :Y):9~


    Tears are crashing out of my eyes

    Gheghe ,,ik ben slim ^^
    Ik zou wel meegaan ,, But .. Voor een andere reden xD GheGhe , Ash heeft altijd al een keer een hotelkamer willen afbreken ^^


    DUDE JE LIJKT MIJ WEL o-O
    DA WOUK OOK
    KOM WE GAAN SAMEN! x3 gheghe


    We can only learn to love by loving.

    Whaha x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)

    DUDE JE LIJKT MIJ WEL o-O
    DA WOUK OOK
    KOM WE GAAN SAMEN! x3 gheghe

    gheGhe ,Idd!
    In jou nieuwe serie(A) Die GENIAaL is bijdeweg:P


    Crack a bottle

    (...)
    gheGhe ,Idd!
    In jou nieuwe serie(A) Die GENIAaL is bijdeweg:P

    JAAAAAAAAAAAA

    ik lieft hem nu al


    We can only learn to love by loving.

    ik heb geen vriendje fzo dus ik ga ZEKER mee !!