• Ik weet het, ik blijf SA's promoten haha. Deze is geproduceerd voor een schrijfwedstrijd, maar aangezien Mitchell hem zo goed vond besloot ik hem even uitgebreid met jullie te delen.
    The black hole


    Your make-up is terrible

    Ik heb het net gelezen en ook even een reactie achter gelaten. Ik vind het heel erg mooi.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nadeel van een schrijfwedstrijd ---> Je kan geen reactie achterlaten, dat zou oneerlijk voor de andere zijn, haha.
    Hoe graag ik ook wil zeggen wat ik ervan vind, ik houd het nog maar even voor me.


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    Nadeel van een schrijfwedstrijd ---> Je kan geen reactie achterlaten, dat zou oneerlijk voor de andere zijn, haha.
    Hoe graag ik ook wil zeggen wat ik ervan vind, ik houd het nog maar even voor me.


    Ja, dat is waar haha. Maar ik hoor het wel bij de beoordeling. :3

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 10:50 ]


    Your make-up is terrible

    Parachutes schreef:
    Ik heb het net gelezen en ook even een reactie achter gelaten. Ik vind het heel erg mooi.


    Dankjewel, zulke reacties doen me altijd goed! Dat probeer ik te schrijven en ik ben blij te zien dat het me gelukt is.


    Your make-up is terrible

    "Je kon de bleke huid met rode van het meisje zien," Typfoutje?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    "Je kon de bleke huid met rode van het meisje zien," Typfoutje?


    Yes, thank you.

    Aangepast, woord vergeten. :'D

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 11:20 ]


    Your make-up is terrible

    Haha graag gedaan, ik merk de laatste tijd dat ik iemand ben die altijd heel erg op details en kleine dingen let :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Haha graag gedaan, ik merk de laatste tijd dat ik iemand ben die altijd heel erg op details en kleine dingen let :p


    Dat doe ik zelf ook hoor, haha. Maar dat stukje had ik er later nog bijgevoegd en dus niet over gelezen, echt heel stom.


    Your make-up is terrible

    Ubiquitous schreef:
    Haha graag gedaan, ik merk de laatste tijd dat ik iemand ben die altijd heel erg op details en kleine dingen let :p


    HAHA. Nu heb je geluk gehad, ik had het ook al opgemerkt namelijk, ehehe.


    That is a perfect copy of reality.

    Er vielen me wel meer dingen op, maar dan ga ik mierenneuken en ik heb hem ook nog niet volledig gelezen, ben namelijk nu ook bezig met filosofie :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Er vielen me wel meer dingen op, maar dan ga ik mierenneuken en ik heb hem ook nog niet volledig gelezen, ben namelijk nu ook bezig met filosofie :p


    Het zijn ook vaak gewoon dingen die verschillen in schrijfwijze die niet perse fout zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het zijn ook vaak gewoon dingen die verschillen in schrijfwijze die niet perse fout zijn.


    Klopt, kwestie van smaak. Had ik met mijn laatste schrijftoets van Nederlands ook. Dat ik denk van: huh, eerst was het toch ook goed?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Klopt, kwestie van smaak. Had ik met mijn laatste schrijftoets van Nederlands ook. Dat ik denk van: huh, eerst was het toch ook goed?


    Ik werd er af en toe helemaal gek van bij Nederlands haha. Daar moet je het op één manier doen terwijl andere dingen ook goed zijn en dat is zo vervelend.


    Your make-up is terrible