• Hallo Qertjes,

    Hierbij wil ik jullie voorstellen aan The Off-road Wheels. Het zijn momenteel twee jongens die een bandje vormen. Ze zijn 16 en 15. De drums en de gitaar worden bespeeld door een zeer getalenteerde jongen, deze zingt ook meestal in hun covers of originele liedjes en de bas word gespeeld door een jongen die nog niet zo heel lang bas speelt, maar het wel met veel passie doet. Nu ze zijn totaal niet bekend, maar dromen daar natuurlijk wel van en ik dacht laat ik wat reclame maken op Quizlet. Hier zitten mensen met een fantastische muziek smaak en de mensen van Q zijn meestal eerlijk en helpen graag mensen.

    Hun twitter is: Off-road Wheels en met een follow zouden ze heel blij zijn. Maar natuurlijk zouden ze ook heel blij zijn met mensen die hun muziek beluisteren en natuurlijk eerlijk hun mening geven.

    Daarom dus enkele filmpjes:

    Cover smells like teen spirit
    The Ramones (cover)
    How many years (original)
    Far from home (original)
    Lonely (original)

    Ze houden van eens goed gek doen maar ook serieuze muzikale dingen neer te zetten en daarom vraag ik jullie steun, help ze om toch een beetje populairder te krijgen, want ik vind dat ze dat verdienen. Ik hoop dat jullie toch eens een kijkje nemen en jullie mening op één van hun videos misschien zetten en misschien overwegen om ze een follow te geven op twitter.

    Alvast bedankt en ik wens jullie in 2014 een schitterend jaar toe ;)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 15:14 ]

    Ze kunnen goed spelen! Ik zal me even abboneren op ze & jij ook een schitterend jaar! :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    Ze kunnen goed spelen! Ik zal me even abboneren op ze & jij ook een schitterend jaar! :'D

    Thanks! En dat zullen ze geweldig vinden ;)
    Eentje van hen is namelijk mijn broer en ik ben echt zo trots op ze dat ik dit voor hen heb gedaan ;) bedankt voor je reactie trouwens ook. Ze willen nu eens iets geks doen van een commerciele hit een rock versie maken ik ben zo benieuwd wat dat zal worden ;)

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Thanks! En dat zullen ze geweldig vinden ;)
    Eentje van hen is namelijk mijn broer en ik ben echt zo trots op ze dat ik dit voor hen heb gedaan ;) bedankt voor je reactie trouwens ook. Ze willen nu eens iets geks doen van een commerciele hit een rock versie maken ik ben zo benieuwd wat dat zal worden ;)


    Dat is zeker gaaf! Bij de Nirvana cover was ik al verkocht :') Ik hoop voor ze dat het wat wordt en ik zal het account in de gaten houden, en het is echt lief dat je dat voor je broer doet! (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    (...)

    Dat is zeker gaaf! Bij de Nirvana cover was ik al verkocht :') Ik hoop voor ze dat het wat wordt en ik zal het account in de gaten houden, en het is echt lief dat je dat voor je broer doet! (flower)

    Haha, ik zal ze het straks eens laten lezen, dat zullen ze zeker fijn vinden om te horen. Echt bedankt! En het is mijn kleine broertje ook al is hij koppen groter dan me, die het verdient, vind ik persoonlijk. ;)

    Bootin schreef:
    (...)

    Dat is zeker gaaf! Bij de Nirvana cover was ik al verkocht :') Ik hoop voor ze dat het wat wordt en ik zal het account in de gaten houden, en het is echt lief dat je dat voor je broer doet! (flower)

    Als je trouwens een ideetje hebt voor zo een over populair pop nummer dat je graag eens in een andere versie zou horen, mag je het zeker zeggen. Ze zijn op zoek naar ideetjes en ik had hen er al een paar gegeven, maar nieuwe inbrengingen zijn altijd welkom.

    Heb trouwens gemerkt dat er een verkeerde link was naar twitter account, heb deze even aangepast.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Als je trouwens een ideetje hebt voor zo een over populair pop nummer dat je graag eens in een andere versie zou horen, mag je het zeker zeggen. Ze zijn op zoek naar ideetjes en ik had hen er al een paar gegeven, maar nieuwe inbrengingen zijn altijd welkom.


    Als ik een ideetje heb stuur ik je zo ie zo een berichtje! & Ik vind het erg lief van je voor je broer(tje) :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    (...)

    Als ik een ideetje heb stuur ik je zo ie zo een berichtje! & Ik vind het erg lief van je voor je broer(tje) :')

    Haha thanks!! ;)

    Niet mijn muziek stijl, maar ze zijn niet slecht. Ik ben er zeker van met de juiste begeleiding dat ze er misschien wel kunnen geraken en dat mensen deze muziek goed kunnen vinden. Enkel gewoon niet mijn genre.

    MeandJonas schreef:
    Niet mijn muziek stijl, maar ze zijn niet slecht. Ik ben er zeker van met de juiste begeleiding dat ze er misschien wel kunnen geraken en dat mensen deze muziek goed kunnen vinden. Enkel gewoon niet mijn genre.

    Ik mag het hopen. Bedankt voor je reactie ;)

    Klinkt goed (:
    Ik zal op ze abonneren!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Klinkt goed!
    - En lonely is erg mooi geschreven.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 22:04 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Je wist al dat ik ze goed vond.;)
    Maar ik heb geen twitter dus volgen kan ik niet.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 22:05 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dank jullie wel lieverds!!
    Betekend erg veel voor mij en voor mijn broer en voor zijn bandmaat.