• “This is hell.
    I'd never have believed it.
    You remember all we were told about the torture-chambers, the fire and brimstone, the "burning marl." Old wives' tales! There's no need for red-hot pokers. Hell is – other people!”


    Een nieuw experiment.
    Tien jongeren worden in één grote arena gestopt waarin ze samen moeten overleven.
    Één lang jaar moeten ze zelf zorgen voor eten, kleding en andere basisbehoeften.
    De jongeren komen overal vandaan, de een doet het voor het geld, de ander komt uit de gevangenis en is gedwongen om mee te doen.


    Meiden:
    - Mackenzie Julia Carter || Imagines
    - Anna Jane "AJ" Valentine || SnowHeart
    - After
    - Mary Alice Smith || CrazyGirlxx
    - Mike Mellissa Kuran || mooimike


    Jongens
    - Harry Styles || Tenacious
    - Zayn Malik || Knetterdisco
    - Liam Payne || Kendizzzzle
    - Niall Horan || Taundriel
    - Louis Tomlinson || Beelen


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Reden van deelneming:
    Extra:


    Regels:
    • Geen ruzie.
    • 16+ mag.
    • Geen ruzie OOC.
    • Als je OOC gaat graag tussen haakjes.
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Bestuur alleen je eigen personage.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 15:44 ]

    Mag ik ook een meisje? :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jullie staan erbij, nu alleen nog een Zayn en een Niall. :33

    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 19. (1 februari.)
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Harry is een ontzettend lieve en spontane jongen. Hij kan af en toe een beetje raar zijn, maar dat is altijd goed bedoelt. Je moet hem nemen zoals hij is, anders kun je maar oprotten. Als hij kwaad is moet je hem wel heel erg ver hebben gekregen, en duurt het wel even voordat je hem weer kalm hebt gekregen, ook heeft hij dan de neiging met dingen te gaan smijten. Maar over het algemeen een stuiterende bal vrolijkheid. Hij is erg beschermend tegen over zijn vrienden en familie en zal alles doen om ze te beschermen. Hij flirt graag, maar zodra hij een echte relatie heeft is hij zo trouw als een hond en zal hij nooit iets doen om zijn vriendin te kwetsen. Hij zal dus ook erg van slag zijn als hij dat wel gedaan heeft.
    Uiterlijk:


    Reden van deelneming: Hij is een soort van gedwongen door zijn ouders, die dachten dat het hem wel wat extra discipline zou opleveren aangezien hij nogal neigt om naar niemand te luisteren behalve zichzelf.
    Extra: Hij is biseksueel.


    Because I love him, do I need another reason?

    DAMMIT, AMBER. WAAROM ZIE IK DIT TE LAAT D:
    Als er een meisje stopt, zou ik die dan mogen? Kleine kans, maar ik kan het altijd proberen.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 12:36 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga er morgen meteen mee bezig, ik kan vandaag nie, goed?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik Niall reserveren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Iedereen moet zijn/haar rol voor morgenavond 20:00 invullen anders vervalt de rol.

    Taundriel schreef:
    Mag ik Niall reserveren?


    Yep :'D.

    Naam:
    Niall James Horan
    Leeftijd:
    19
    Nationaliteit:
    Iers
    Karakter:
    Niall is altijd erg vrolijke en lacht altijd. Nooit zal hij serieus zijn als het niet nodig is. Hij zal zijn vrienden altijd verdedigen. Niall weet wanneer hij rustig moet zijn en dat doet hij dan ook. Hij is heel erg lief en zal nooit gemene opmerkingen maken. Wel kan hij de hele tijd door grapjes maken, maar vaak zijn die ten koste van hemzelf of niet gemeen bedoeld. Niall heeft graag mensen om zich heen. Hij kan zich prima alleen vermaken, maar hij is liever met een paar mensen dan alleen, het liefst wel bekenden. Niall is ook een verlegen jongen die nogal snel bloost en soms niet zo goed weet wat hij moet zeggen. Als hij je langer kent, is hij meestal veel spraakzamer. Velen mensen vinden hem meteen aardig, maar hebben een verkeerd beeld van hem. Hij is niet zo stil als dat hij soms lijkt in het begin. Niall durft niet goed op iemand af te stappen als hij wat in ze ziet, hij wacht liever tot de ander de eerste stap zet.
    Uiterlijk:






    Reden van deelneming:
    Zijn ouders vonden dat hij te weinig deed en het leek ze wel leuk voor hem om hieraan mee te doen. Hij vindt het niet erg.
    Extra:
    /


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam:Mary Alice Smith.
    Leeftijd:19.
    Nationaliteit:Half Brits, half Amerikaans.
    Karakter:Mary Alice is een meisje dat graag zichzelf blijft. Ze kan wel met iemands anders mening omgaan maar als je 1 dingetje verkeerd zegt krijg je een schoen van haar naar je hoofd. Ze is een gezellig meisje en met haar kan je vaak lol maken. Ze wil niet dat iemand veranderd omdat iemand anders dat heeft gezegd. Heel soms heeft ze haar eigen wil alleen als ze boos is maar meestal luistert ze naar anderen. Mary Alice is een stil type maar als ze eenmaal praat kan je haar niet meer stoppen behalve als je lol met haar maakt. Ze ontspant vaak en houdt er dan ook van om soms eens een frisse neus te halen.
    Uiterlijk:



    Mary Alice heeft lichtblond haar met wat donkere plukken, ze heeft zee blauwe ogen en lichte huid. Soms heeft ze een beetje make-up op.
    Ze heeft rozige lippen zodat het net lijkt alsof ze lippenstift opheeft, haar kledingstijl is rock maar ook meisjesachtig. Ze draagt vaak haar haar los maar ze doet soms ook een strikje of iets anders leuks in haar haar.

    Reden van deelneming:Ze doet het voor het geld, omdat ze met iedereen (bijna) goed kan opschieten en omdat ze een appartement in London wil kopen.
    Extra:x


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    1DMEGAFAN > CrazyGirlxx


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Oehh mag ik Zayn? Dit lijkt me echt zo leuk :)

    After schreef:
    DAMMIT, AMBER. WAAROM ZIE IK DIT TE LAAT D:
    Als er een meisje stopt, zou ik die dan mogen? Kleine kans, maar ik kan het altijd proberen.


    Er zijn twee rollen vervallen dus je hebt er een. :Y)

    Knetterdisco schreef:
    Oehh mag ik Zayn? Dit lijkt me echt zo leuk :)


    Yep, je staat erbij.

    Naam: Zayn Javadd Malik
    Leeftijd: Bijna 19
    Nationaliteit: zijn moeder was Brits en zijn vader was Pakistaans.
    Karakter: Op het eerste gezicht lijkt hij een gevaarlijke jongen, omdat hij behoorlijk agressief kan zijn. Hij doet veel dingen die niet mogen, heeft overal zo zijn eigen regeltjes. Hij houdt er niet van als hij moet doen wat anderen zeggen. Hij maakt vaak grappen ten koste van anderen, is brutaal, bijdehand, sadistisch en dol op gevaarlijke dingen. Zayn doet vijandig tegen iedereen die hij niet kent, omdat hij erg veel moeite heeft met mensen vertrouwen. Dit door zijn verleden. Als je eenmaal het vertrouwen van Zayn hebt gewonnen en hij je als vriend ziet, zal hij alles doen om je te beschermen, overal mee te helpen. Dan is hij ineens een lieve jongen die soms zelfs wat onzeker is. Kom je aan zijn vrienden, kom je aan hem. Hij zit op het slechte pad sinds zijn veertiende en is al verscheidene keren opgepakt door de politie. Hij is verslaafd aan drugs en kan totaal niet zonder, dan flipt hij helemaal. Ook heeft hij een angststoornis, heeft hij last van allerlei verschillende angsten. Dit laat hij meestal niet zien aan de buitenwereld maar hij heeft ontzettend veel last van. Diep van binnen is hij zwaar depressief en verafschuwt hij zichzelf, ook al lijkt het voor anderen alsof hij zichzelf heel wat vindt. Hij heeft zelfs een keer geprobeerd zelfmoord te plegen met een overdosis drugs, maar dit mislukte.
    Uiterlijk: Hij heeft veel verschillende tattoeages waaronder een grote draak op zijn rug en een tijger op zijn borst. Dit om alle littekens te verbergen die hij in de afgelopen jaren heeft gekregen.


    Reden van deelneming: Hij kon kiezen tussen vijf jaar in de gevangenis of dit.
    Extra: Hij slikt pillen tegen zijn depressiviteit, agressie en angsten, maar in de arena kan hij die niet meenemen. Hij leefde op straat, omdat zijn ouders niks meer met hem te maken willen hebben, Hij is opgepakt door de politie wegens zakkenrollen en stelen, het bedreigen van mensen, en door het bezitten en dealen van drugs.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 22:53 ]