There is a battle of two wolves inside us all.
One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.
LyraPhoenix schreef:
Ze kunnen wel meeten in de eerste ronden, maar dan is het niet dat ze gelijk elkaar leren kennen, het is gewoon dat ze elkaar zien
Yep, het zou een beetje raar zijn als je als vreemden meteen elkaar je grootste geheim vertelt. Als het "vrienden worden" iets langer duurt dan één post is het prima denk ik... desnoods veranderd één van de twee dan per ongeluk in een wolf en komen ze er zo achter. Wees creatief :')
Yep, het zou een beetje raar zijn als je als vreemden meteen elkaar je grootste geheim vertelt. Als het "vrienden worden" iets langer duurt dan één post is het prima denk ik... desnoods veranderd één van de twee dan per ongeluk in een wolf en komen ze er zo achter. Wees creatief :')
We zijn al wolven als we elkaar tegen komen
'The best way to predict the future is to create it'.
Ze was gewoon bang dat jullie ineens heel veel en snel gingen posten zonder dat iedereen een beginpost geschreven had, maar het is niet zo dat ze zelf gaat schrijven of zo.
Assassin schreef:
Ze was gewoon bang dat jullie ineens heel veel en snel gingen posten zonder dat iedereen een beginpost geschreven had, maar het is niet zo dat ze zelf gaat schrijven of zo.
Anyway, iemand die Lilith tegen wilt komen?
Me! Sion is in het bos, al wel redelijk ver though. Hij heeft het wolf worden nog niet onder controle, dus hoe wil je meeten? Als wolf of als mens?