• Plastieken oorringsslotjes, urgh.

    Nog iemand die die altijd kwijtraakt?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik raak ze eigenlijk nooit kwijt, maar ik heb er een hekel aan als ze tijdens het dragen van de oorbel schuiven. Vaak vind ik dan juist het slotje terug en niet de oorbel zelf. D: (ik draag amper heel grote oorbellen, het zit niet fijn als ik elke keer weer tegen de wind in moet fietsen naar school.)


    :)

    Ik raak die eigenlijk nooit kwijt ;o

    Doe zoals ik: geen oorbellen! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb geen oorbellen maar Tunnels, en wanneer daar zo'n los ringetje om zit, dan raak ik die ook altijd kwijt ._. Op het begin waren die ringetjes héél klein en toen gaf ik het altijd op, maar bij 10mm vind je ze gelukkig wel makkelijk terug :Y)

    Ik heb deze zomer oorbellen gekocht met parels aan (zo van die vintage gevallen), vallen die parels er continu uit. Nu ben ik dus eens vergoed kwijtgespeeld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik draag al tijden geen oorbellen meer, mede omdat mijn tweede gaatjes te dicht op mijn eerste gaatjes geschoten zijn. En ik ben allergisch voor nep-zilver, dus dat is een klein nadeel.
    Maar al de oorbellen die ik heb, hebben over het algemeen de normale achterkantjes. Een enkele heeft die doorzichtige. Ik raak ze eigenlijk nooit kwijt :'D

    Jee, wat irritant. ><
    Ik heb geen oorbellen omdat ik die dingen niet kan verdragen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat hoor ik nou ook altijd! Ik heb geen gaatjes, dus daar heb ik geen last van, maar oh, met haarelastiekjes gebeurt ook altijd hetzelfde !
    Gek word je ervan!


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa