• 'You could be the greatest.
    You could be the best.'

    Standing in the hall of fame
    And the world’s gonna know your name
    'Cause you burn with the brightest flame
    And the world’s gonna know your name
    And you’ll be on the walls of the hall of fame

    Hall Of Fame - The Script



    Vijf, mogelijk zes, mensen, die allemaal een eigen verhaal hebben waardoor ze een beetje buiten de boot vallen, hebben wel allemaal een verborgen passie. De een is bijvoorbeeld doof, maar kan behoorlijk goed dansen, zit al jaren op ballet. Een passie waar ze dag en nacht voor aan het oefenen zijn, alles voor geven, om daar op een dag beroemd mee te worden. Allemaal willen ze zo groot worden als hun idool. net als ieder ander hebben ze wel eens geprobeerd een brief te schrijven, maar wat als uitgerekend zij juist een brief terugkrijgen? Wat als vanaf daar het avontuur begint, omdat je idool ineens voor je deur staat, om je persoonlijk te helpen, of dat je de volgende dag ineens in het lichaam van je idool zit. Je kan hoog en laag springen, maar je beland ineens in de spotlight, om jouw passie uit de oefenen voor de hele wereld. De hele wereld kan toekijken hoe jij je langzaam naar de top vecht. Maar gaat dat wel zonder problemen? En wat als alle mensen elkaar tegenkomen in de sportschool, om vervolgens hun krachten te moeten bundelen?

    Rollen:


    Bekende mensen:
    • Harry Styles: gereserveerd Tenacious
    • Francisco Lachowski: Jaymes
    • Mikayla Daly Sk8erBoy
    • Ed Sheeran HelloSweety
    • Taylor Lautner IrishNialler
    (•)


    Onbekende mensen:
    • Aideen Darcy Nolan HelloSweety
    • Catalonia 'Clisse/Classe' Almudena Flechazo Elias
    • Leah Evangeline Dawson HaIcyon
    • Jamie Nathan Swann SnowHearts
    •
    (•)


    Problemen en verborgen talenten van de onbekende mensen:
    • Aideen Darcy Nolan • Doof geboren, niet praten • Prima ballerina en Iers dansen.
    • Jamie Nathan Swann • Paniekaanvallen, of extreme last van trauma's • Singer & songwriter
    • Catalonia 'Clisse/Classe' Almudena Flechazo • hooggevoelig en heeft hemiplegische migraine •



    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Waardoor val je buiten de boot?: Dit is meer voor de onbekende personen
    Verborgen talent: Dit is meer voor de onbekende personen


    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Sk8erBoy, en Tenacious tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Of een acteur?


    Bowties were never Cooler

    Wat jij wilt. (;


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mij maakt het niet uit


    Bowties were never Cooler

    Wie heeft acteren eigenlijk als verborgen talent?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Nog niemand, maar geen van de verborgen talenten heeft nog een coach


    Bowties were never Cooler

    Het maakt mij niet uit, je kan later altijd nog switchen, mocht er niemand zijn met acteren als verborgen talent. Anders neem je sing&songwriter en maak je Jamie blij met een coach (;


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik maak dan de singer/songwriter als niemand er problemen mee heeft


    Bowties were never Cooler

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Nop.
    Hey Deems, ik speel alweer Chico hier :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rol: Singer/Songwriter
    Naam: Edward Christopher 'Ed' Sheeran
    Leeftijd: 22
    Nationaliteit: Brits, Halifax
    Innerlijk: Ed is van nature vrij kalm en extreem relaxed, met een goed gevoel voor humor, maar tegenover vreemden is hij vaak nog erg terughoudend. Hij bezit natuurlijke charmes, en is eigenlijk een levende teddybeer. Ed is loyaal aan zijn vrienden en familie en is ondanks dat hij erg kalm en relaxed is een vaderlijk type. Hij is een harde werker en erg gepassioneerd over zijn muziek en muziek in het algemeen. Ed kan door zijn charmes makkelijk omgaan met meisjes, en mensen in het algemeen. Toch speelt hij niet graag met mensen hun emoties en wil alleen vrienden die ook echt om hem geven. Hierdoor is hij ook vaak degene die met een gebroken hart eindigd. Hij houd van spelletjes en gezelligheid met zijn vrienden of familie of andere bekenden. Omdat hij het liefst iedereen vrolijk en optimistisch ziet, onderdrukt hij vaak zijn meer negatieve emoties. Deze stopt hij al snel in liedjes om er een uitlaatklep voor te hebben. Dit doet hij ook met verhalen van mensen die hem erg raken. Toch schrijft hij zo nu en dan ook nummers over zijn vreugde, maar niet extreem vaak.
    Uiterlijk:




    Ed heeft warrig, haast ontembaar rood haar met een bijpassende bleke huid. Hij heeft hele heldere grijze ogen en een lieve glimlach die meestal zijn gezicht siert. Hij is niet zo lang, maar 1,71m, en wat mollig, een echte teddybeer dus. Zelf zit hij hier absoluut niet mee. Ed heeft een bril, maar hij draagt overdag liever lenzen. Op zijn lichaam heeft hij een aantal tatoos, het is niet dat hij ze echt gaat showen, maar hij laat ze wel zien en is er trots op. Deze tekeningen vertellen net als zijn nummers verhalen uit zijn leven.
    Extra: Ed is onafschijdelijk van zijn gitaar. Andere instrumenten kan hij ook spelen, maar zijn gitaar is wel echt zijn grote liefde.

    [Is hij goed?]


    Bowties were never Cooler

    We hebben tot nu toe:
    - zanger -
    - model -
    - singer/songwriter - singer/songwriter
    - - danseres
    - -

    Toch?


    Bowties were never Cooler

    Hmm, ik twijfel of ik zou meedoen :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    HelloSweety schreef:
    We hebben tot nu toe:
    - zanger -
    - model -
    - singer/songwriter - singer/songwriter
    - - danseres
    - -

    Toch?


    Ja, volgens mij wel.

    Arendelle schreef:
    Hmm, ik twijfel of ik zou meedoen :/


    Gewoon doen :Y)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 12:43 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sk8erBoy schreef:
    (...)

    Gewoon doen :Y)


    Ja, maar ik heb blok en niet erg veel inspiratie :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jaymes schreef:
    (...)Hey Deems, ik speel alweer Chico hier :W


    AHAHA. Hooi c:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik zit te twijfelen tussen acteren en model maar dat laatste wil ik Jacco niet aandoen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial