• Ja, ik vroeg me af of iemand het per toeval kende?
    Persoonlijk ken ik het nog maar net, maar ik moet toegeven dat ik het echt hilarisch vind.
    Het is dus de bedoeling dat mensen liedjes zingen en ondertussen opdrachten correct moeten uitvoeren terwijl ze niet mogen stoppen met zingen.
    Soms kan het een smerige, pijnlijke of vernederende opdracht zijn, maar het resultaat is, naar mijn mening dan, erg grappig.
    Het komt er ook een beetje op neer dat ze hun angsten moeten overwinnen.
    Hier zijn enkele fragmentjes:





    Waarom kunnen ze het hier niet uitzenden?
    Dan zou ik eindelijk nog eens naar een serie kijken op televisie waar ik om kan lachen. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb het nog nooit gezien, maar het lijkt me inderdaad een leuk programma!

    Ik heb het wel eens gezien.
    Ik vind het soms wel een beetje te ver gaan, maar aan de andere kant geef je je zelf op.
    Dusja. Het is wel leuk om naar te kijken!


    Danmarks Dynamite.

    Het is op tv geweest. Ik kijk het niet ik vind het nergena op slaan. Vplgens mij kwam t niet meer op tv door alle reactues enzo. Ik vins het gewoon nergens op slaan en akelig om naar te kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het is inderdaad al eens uitgezonden in Nederland en ik heb zo gelachen :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boilesen schreef:
    Ik heb het wel eens gezien.
    Ik vind het soms wel een beetje te ver gaan, maar aan de andere kant geef je je zelf op.
    Dusja. Het is wel leuk om naar te kijken!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het wel eens gezien op de Duitse tv, het was best grappig haha.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het ook wel grappig. Zeker die tweede.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Boilesen schreef:
    Ik heb het wel eens gezien.
    Ik vind het soms wel een beetje te ver gaan, maar aan de andere kant geef je je zelf op.
    Dusja. Het is wel leuk om naar te kijken!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ken het niet, maar het lijkt me hilarisch :'D


    Some people are art and do art at the same time

    IrishNialler schreef:
    Het is op tv geweest. Ik kijk het niet ik vind het nergena op slaan. Vplgens mij kwam t niet meer op tv door alle reactues enzo. Ik vins het gewoon nergens op slaan en akelig om naar te kijken

    Meen je dat?
    Bij ons is het echt nog nooit op televisie geweest...
    Waarom kan België nooit zo'n leuke programma's hebben? (cat)
    Het is in ieder geval vééééél beter dan al die kookprogramma's de laatste tijd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.