• LOUIS FUCKING TOMLINSON. *O*




    Maak kennis met; Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstal! *O*

    Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - Beelen - 8 maart | 16
    Miriam - Brashares - 5 maart | 14
    Anouk - Weisberger - 17 maart | 16
    Gabriëla - Boilesen - 29 december | 16
    Aniek - MeIlark - 24 december | 15
    Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Marlijn - Starckey - 24 december | 15
    Noek - Hybra - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 13
    Linde - xZiall - 24 februari | 12
    Aline - Cage - 14 maart | 13
    Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    Crystal - Begin - 25 november | 12



    BOE.
    Neem een abo op de story van Noek, Nikki en mij. (:
    EN STEM ALLEMAAL OP MELIEKE. :-D




    MEDEDELING: Het is vandaag kerstmis.
    MEDEDELING: Marlijn en Aniek zijn 15 geworden.
    MEDEDELING: Gab wordt deze week 17.

    Ik ben echt blij dat ik bij dit topic zit. Jullie zijn zo lief! I love you guys <'3 x Aline

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 23:00 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cage schreef:
    (...)

    Ook goed (:

    Je was er uit omdat je al heel erg lang niet had gereageerd, maar ik denk dat je dat zelf ook als reden had bedacht? Maar Lieke zet je er straks wel weer op (:


    Ja, ik weet het. Maar jullie spamde toen enorm veel en ik had het op die moment echt druk en volgens mij had ik dat doorgegeven en toen merkte ik op dat ik eruit was gegooid.


    16 - 09 - '17

    Hybra schreef:
    Hoii. Ik ben hier nog heel even. Maar moet zo weg. Tot over elf dagen!


    Elf? o_O

    Vacilando schreef:
    (...)

    Ik ook. Op Twitter kan ik ook lang blijven plakken. :'D


    Indeed. Ik heb dan heel vaak zo van 'oké, dit is de laatste pagina die ik open.' *Een uur later* 'Shit, huiswerk..' Thehe, ik geloof dat meerdere dat hebben :')


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Syliam schreef:
    (...)

    Ja, ik weet het. Maar jullie spamde toen enorm veel en ik had het op die moment echt druk en volgens mij had ik dat doorgegeven en toen merkte ik op dat ik eruit was gegooid.


    Ik weet het niet xd Je had in ieder geval een tijdje niet gereageerd. Je bent er trouwens nog niet erg lang uit, geloof ik. Slechts een paar dagen, hooguit twee weken. Ik weet het niet precies.

    Huh, gaat Noekie op vakantie? Neeeeeee. In ieder geval veel plezier. Als ze dit ooit nog leest.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Cage schreef:
    (...)

    Ik weet het niet xd Je had in ieder geval een tijdje niet gereageerd. Je bent er trouwens nog niet erg lang uit, geloof ik. Slechts een paar dagen, hooguit twee weken. Ik weet het niet precies.


    Nee, ik ben er al redelijk lang uit, maar ben niet meteen terug gekomen.


    16 - 09 - '17

    @Sylvie Volgens mij was je er al wel uit toen ik erin kwam.. Dat is volgens mij zo'n twee weken geleden? Idk.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Begin schreef:
    @Sylvie Volgens mij was je er al wel uit toen ik erin kwam.. Dat is volgens mij zo'n anderhalve maand geleden? Idk.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Huh. Hoezo quote ik mezelf. Ugh. Laat maar.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Syliam schreef:
    (...)

    Nee, ik ben er al redelijk lang uit, maar ben niet meteen terug gekomen.


    Oh, haha. Okay. Ik dacht nog niet zo lang, maar oké (:

    Begin schreef:
    (...)


    Dit kan wel kloppen ja


    16 - 09 - '17

    Ik heb wat leuke gifs voor het volgende topic :'D


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    17 november ben je eruit gegaan. Dat was dan samen met Gail. Ik dacht dat je er samen met Myke en Sterre uitging, dat was kort geleden :')

    Cage schreef:
    17 november ben je eruit gegaan. Dat was dan samen met Gail. Ik dacht dat je er samen met Myke en Sterre uitging, dat was kort geleden :')


    Ja, samen met Gail, klopt!


    16 - 09 - '17

    Begin schreef:
    Ik heb wat leuke gifs voor het volgende topic :'D


    Me too. Wss komt Lieke net binnenvallen en heeft ze het volgende topic weer :3