• http://www.quizlet.nl/stories/130257/warrior--degrassi-fanfiction/

    Ik hoop dat jullie hem willen proberen! Ik start bij 4 abbo's! Ik heb al4 hoofdstukken klaarliggen ;)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 22:02 ]

    :)

    Ehmm.. was beginnen bij een aantal abonnees niet verboden of..?


    Some people are art and do art at the same time

    Owh, geen idee.. Ik ben al een paar maanden niet online geweest :$

    - Je mag topics niet omhoog schoppen. Dit houdt in dat je niet mag reageren op een topic waar al lang niet op gereageerd is, tenzij je reactie nuttige informatie bevat. Ook mag je niet binnen een paar uur reageren op je eigen topic, om daar mee te bereiken dat (meer) users (alsnog) reageren.


    - Het is niet toegestaan dat de post alleen smilies bevat, tenzij dit een forumspelletje is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit forum heb ik net pas geplaatst? u.u

    1Dchaykiexx schreef:
    Dit forum heb ik net pas geplaatst? u.u


    Oftewel: je hebt na een minuut al geregaeerd op je eigen topic om het topic omhoog te schoppen, terwijl dit pas na een paar uur mag als er niemand nog heeft geregaeerd. =P

    Een tip voor je reclame (dit is geen regel, hoor, en je mag dit best negeren =P): mensen kijken eerder naar je stories als je de reclame een leuke opmaak geeft, zoals een plaatje, een titel die aanklikbaar is (plaatje kan ook) en die je naar de pagina van je story leidt en een (kleine) inleiding. Het is dan duidelijker voor users wat de stories zal inhouden.
    Zie het als de lay-out van een boek in de boekhandel of bibliotheek: is de titel interessant? Dan pak je het boek uit de kast en bekijk je de voorkant. Is de cover leuk en spreekt 'ie je aan? Dan lees je de achterkant of de flap aan de binnenkant met de beschrijving van je boek. Spreekt het je dan nog aan, dan koop je het boek of leen je 'em. Zo gaat het vaak ook bij Quizlet, soort van. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife