• Zie titel^^

    Geen twilight graag....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben bezig met een story maar hij staat nog inactief :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Ik ben bezig met een story maar hij staat nog inactief :3


    dan hoor ik het wel ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    dan hoor ik het wel ;)

    Oké ^^ Ik laat wel iets weten


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Soon....

    Ben momenteel bezig met eentje ;)
    In het begin zal je niet veel weerwolf eraan merken, maar later komen die er heel duidelijk in terug.
    Hij staat nog niet online, maar ik wil je wel ff waarschuwen wanneer ik begin? :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Bedoel je het soort weerwolf verhalen die je vooral op Wattpad vindt?
    Met een Alpha, beta en 'mates'?
    (niet dat ik er een verhaal over schrijf, maar even om het te verduidelijken. En als je Engels leest kan ik wel de enkele weerwolf-verhalen aanbevelen die ik wel goed vond =) )


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Melian schreef:
    Bedoel je het soort weerwolf verhalen die je vooral op Wattpad vindt?
    Met een Alpha, beta en 'mates'?
    (niet dat ik er een verhaal over schrijf, maar even om het te verduidelijken. En als je Engels leest kan ik wel de enkele weerwolf-verhalen aanbevelen die ik wel goed vond =) )


    Kind of teenwolf?

    OT: Ik ben er mee bezig, samen met mijn co-auteurs.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alles is welkom hoor!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hier is al de cover en zo. Eerst hoofdstuk komt normaal gezien snel, als je geïnteresseerd bent, kan je alvast abo nemen :)

    Edit: eerste hoofdstuk staat al online :p

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 18:24 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Hier is al de cover en zo. Eerst hoofdstuk komt normaal gezien snel, als je geïnteresseerd bent, kan je alvast abo nemen :)

    Edit: eerste hoofdstuk staat al online :p



    hehe xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het zijn niet echte weerwolven, maar misschien dat het je toch interesseert.





    "It's not worth anything,
    More than this at all
    I'll live as I choose,
    Or I will not live at all"

    The Cranberries



    Gani is een halfwolf, een mensachtige die bij het voelen van een sterke emotie in een wolf veranderd. Met haar familie woont ze in een stadsdeel op het eiland Montserrat dat voor de helft verlaten is door enkele grote vulkaanuitbarstingen in het verleden. Het stadsdeel Galway's wordt bestuurd door enkele Stamhoofde die hebben bepaald dat haar broer met de mooie Pora moet trouwen.


    Gani heeft de wil van de Stamhoofden altijd geraccepteerd, maar omdat ze ziet dat haar broer niet van het meisje houdt, besluit ze voor het eerst haar mond open te trekken. Ze wordt verbannen en is gedwongen ergens anders een thuis te zoeken, zonder haar familie en vrienden.
    Ze vindt een plaatsje in Bramble, dat enkele mijlen van haar oude thuis verwijderd ligt en ontmoet daar de halfwolf Delio. Samen met hem probeert ze een betere leefwereld te creëren. Een plek waar ze niet gebonden zijn aan zo veel oneerlijke regels, maar het lijkt alsof ze dat alleen in de grote, onbekende mensenwereld kan vinden.







    Personages en verhaallijn bedacht door Theatre •
    Montserrat is een bestaand eiland. Klimaat, geo-
    logie en geschiedenis zijn gedeeltelijk verzonnen
    door Theatre. • De wereld komt ook voor in een
    lopende RPG op Quizlet. • Voor tips en vragen kun
    je bij mij terecht. • Even-tuele 16+ wordt aangege-
    ven. • Start: Zo snel mogelijk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes


    De roedel is het middelpunt van een wolven bestaan, zo ook die van Lavita, haar leven is voor haar uitgestippeld alles staat vast. Want zij is het alfa vrouwtje. Een speciaal Alfa vrouwtje wel te verstaan. Want zij heeft “ the gift”. Daarnaast is ze als wees bij de groep gekomen, iets waar de roedel nogal vaag over doet en niks over loslaat.
    Als ze echter een vreemde jongen tegenkomt die informatie heeft over andere weerwolven voelt ze zich aangetrokken tot hem. Maar wat doet ze met haar alfa mannetje. En de plannen van de roedel.
    Lavita lijkt in een tweestrijd te komen die steeds ingewikkelder wordt, zeker als ze hoort van de profetie en er achter komt dat weerwolven niet de enige wezens zijn die er bestaan gaat er een wereld voor haar open. Maar, wilt ze die wereld echt ontdekken zonder de bescherming van de roedel?



    * onbekende personen
    * Weerwolven
    * Romantiek
    * 16 +


    Het verhaal


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !