Niall James Horan
Zuchtend stond ik in de hal. De hal van het huid van mijn broer. Het was altijd wij met z'n tweeën. Greg en Niall, Niall en Greg, totdat die klootzak van een Deveraux mijn broer neerschoot, en daarbij mijn hart. Greg liet zijn huis aan mij achter, net zoals al zijn geld en andere bezittingen. En ik kan je vertellen, die jongen had wat op zak. Kan ook niet anders, als je dagelijks zwembaden aan geld steelt bij de maffia. Greg was graag bij zijn vriendengroep, ik mocht soms mee, keek heel erg tegen hem en de anderen op. Ik was een braaf jongetje, erg braaf. Totdat dat éne schot van Deveraux alles veranderde. Het kon me niks meer schelen. Mijn broer was dood, dus mijn leven ook. Daarom ging ik bij de maffia, om wraak te nemen. Het voelt zelfvoldaan, wanneer ik iemand van zijn geld heb beroofd, of ik mezelf weer eens in de krant zie staan. Iemand van de MI6 had me mijn broer afgenomen, de MI6! Ik dacht altijd dat die zo aardig waren, misdaden bestreden. Maar nee, zij waren zélf de misdadigers. En nu zou ik wraak nemen. Het liefst wilde ik zijn dochter Jacelynn de nek omdraaien, zijn opvolgster. En weet Deveraux ook hoe het is om iemand om wie je heel veel geeft kwijt te raken. Ik viste mijn mobieltje uit mijn broekzak, ik had zin om iemand het leven zuur te maken. Eigenlijk hield ik totaal niet van erge dingen, eigenlijk was ik geen slecht persoon, maar af en toe moest ik me laten gaan. Voor Greg.
Ik belde Liam op, in de hoop dat hij zou opnemen en we samen met de anderen weer eens iemand kennis met ons gingen laten maken.
"Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa