• Just like Hwin.
    Vanaf nu ben ik dus Latier. Dit is de achternaam die Beetee in "Catching Fire" krijgt (A)

    Om dit topic nuttig te houden: hebben jullie ook usernames gehad die op personages/mensen gebaseerd waren? (stomme vraag, natuurlijk, maar ik weet even geen andere te bedenken (: )


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leuk!!

    Malikshake: van Zayn Malik,
    Howell: Dan Howell, een van mn favoriete youtubers,
    Malfie: Marcus Butler + Alfie Deyes, ook youtubers.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Leuk!

    Even denken hoor :'D Ik heb zowel Sweeney als Todd gehad, van Sweeney Todd. Annatar, Beren en Morgoth van LOTR. Salander van Lisbeth Salander (Millenium). Flea van Flea van de Red Hot Chili Peppers. Barrelrider en Beorn van The Hobbit. Scooby en Doo van Scooby Doo. Walternate van Fringe. Drogon en Nym zijn dieren van Het Lied van IJs en Vuur, en Rayder komt van diezelfde serie, van Mance Rayder. Oh en ik heb ook nog Shrek gehad. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Klinkt mooi.
    Uhm, volgens mij alleen Moore (de naam van P!nk, volgens mij) en Malkovich (van John Malkovich).


    Some people are art and do art at the same time

    Nice ^^

    Ehm, vrij veel eigenlijk. Ewijn, Cuthalion, Delahaye, Gawain, allemaal personages/mensen :')


    Stenenlikker

    Latier schreef:
    (...)

    Ik heb TDOS nog niet gezien (shame on me, ik ga deze vakantie, denk ik (: ), maar was Thranduil die vrouw met rood haar uit de trailer? c:


    *barst in lachen uit* Nee, sorry, Thranduil is de elvenkoning :')


    Stenenlikker

    Latier schreef:
    (...)

    Ooooh, daarvan komt die naam (dat heb ik me een tijdje afgevraagd, eerlijk gezegd (: ) Díe boeken moet ik ook nog eens lezen.
    Jemig, en GOT ook, en De Shining ook, dat wordt veel leeswerk deze vakantie (of dit jaar, zeg maar, op één vakantie haal ik dat niet (: )


    Je eerste voornemen voor volgend jaar :Y)
    Leuke naam trouwens, ik ben zo'n fan van Beetee.

    OT: Ik heb nooit achternamen gebruikt. Mijn usernames komen voort uit een latijnse lijst :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Heb je even?

    MevrouwPuff = van Spongebob, je weet vast wel wie.
    Wigglytuff = een pokemon
    Gengar = een pokemon
    Pom = een kat die ik heb gehad
    Edith = een personage uit de film 'verschrikkelijke ikke'
    Crocker = een personage uit 'fairly odd parents'
    Ahri = een personage uit het spel 'league of legends'
    Mavis = een personage uit de film 'hotel transylvania'
    Pantheon = een personage uit het spel 'league of legends'
    Cyborg = een personage uit een batman spel dat ik ooit speelde
    Alecia = de voornaam van P!nk, die zangeres
    Maven = de bijnaam van een personage uit het spel 'league of legends' die Sona heet
    Orianna = een personage uit het spel 'league of legends'


    26 - 02 - '16

    Leukleuk! Hwin vond ik ook erg leuk, haha.

    FUCKMEBIEBS = Eh tja, Bieber he.
    IKBENMEREL, supremerel en kissesmerel = Met mijn naam erin :Y)
    STRATFORDGUY = Bieber weer, haha.
    Bieberen = Werkwoord van Bieber gemaakt.

    En dan heb ik nog Lovina en Pluviophile, maar beide niet op ene personages gebaseerd. Althans; Pluviophile is gebaseerd op mezelf. De betekenis van het woord is toepasselijk op mezelf.
    Ik schaam me echt voor die FUCKMEBIEBS en STRATFORDGUY, zucht haha.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 20:31 ]

    Attenborough  naar aanleiding van Sir David Attenborough, bekend door zijn vele en bijzondere natuurdocumentaires
    Bolin is een fictief karakter in de serie The Legend of Korra een opvolger van de serie Avatar.
    Leighton naar aanleiding van de actrice Leighton Meester uit Gossip Girl.
    Hanks  naar de acteur Tom Hanks.
    Meriadoc is de officiële naam van de Hobbit Merry Brandybuck en lid van The Fellowship of the Ring.

    Best veel dus eigenlijk nog haha


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin