Ik heb een paar stories, wie weet vind je ze leuk
Twilight storie
Hallo.
Ik ben Hallie,, Hallie Eastwood.
Samen met mijn moeder verhuizen we vanuit London naar Forks, het stadje van de regen. Ik leef onder een schuilnaam omdat we achterna worden gezeten door ondode wezens,, vampiers genaamd. Mijn moeder vertelde me over hun dat ze iets van me willen, iets wat ik van mijn vader geërfd heb. Ik was verplicht mijn voledige naam te veranderen maar ik liet enkel mijn achternaam veranderen. Sinds kort ben ik 17 jaar geworden. De rest zul je wel ontdekken in mijn verhaal ... Mijn levensverhaal.
Harry Potter Storie
Een meisje, genaamd Destiney, lijkt wel gedoemd voor het leven. Haar moeder is 13 jaar geleden overleden, een vader die haar tot nu toe nog steeds onbekend is en een stiefvader die haar als vuil behandeld. Maar op een dag dreigt het fataal met haar af te lopen. Door de herrineringen uit een oud boek, komt ze tot de ontdekking dat ze krachten bezit en zo haar stiefvader een lesje leert.
Ook krijgt ze een brief van Zweinstein, een school voor kinderen met magische krachten. De school waar haar moeder zoveel over geschreven heeft in het oude boek. Maar wat als ze haar daar niet aardig gaan vinden? Een positief puntje eraan is dat ze haar stiefvader niet meer hoeft te zien tot aan de zomervakantie.
Op School leert ze vriendschap, haat, liefde en verdriet kennen. Ook leert ze haar krachten beheersen en alles te benutten wat ze kan. En een simpele bibliotheek boek helpt haar op weg om haar echte vader te vinden.
Wie is haar vader? Welke krachten zou ze allemaal hebben? Waarom heeft haar vader nooit iets laten horen van zich? En wie veroverd haar hart?
The Hobbit-storie
Eleanor is prinses van Ëandor, een klein dorp aan een rivier voor Erabor. Haar vader is de koning en zij is de opvolgster, maar ze is nog steeds niet verloofd. Haar moeder heeft ze niet lang gekend, aangezien ze op jonge leeftijd gestorven is. Op een dag ontmoet ze de dwergenprins Thorin, die net terug komt van een handelsmissie en ze biedt hem een maaltijd en onderdak aan. Ze kunnen het snel goed met elkaar omgaan, maar daar komt snel verandering in en door de strenge hand van haar vader verlaten ze elkaar in een tragisch moment.
Verschillende jaren later gaat haar vader dood tijdens de strijd tegen Azog, aangezien hij zijn onsterfelijkheidsketting doorgeeft aan zijn dochter sterft hij aan zijn verwondingen. Eleanor is nog steeds niet getrouwd maar onderhands wel al verloofd, alleen niet met de man waar ze van houdt.
Plots krijgt ze onverwachts bezoek van iemand waar ze het nooit van had verwacht, de draak Smaug komt naar haar dorp toe en vele gevaren komen vrij. Zal de liefde het overwinnen of zal zij en al haar geliefden sterven door een dwaze beslissing die ze genomen heeft?
'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}