• Met bonkende hoofden, droge monden en zeurende pijn in hun lichamen worden de jongens van One Direction wakker. Maar, niet in hun comfortabele bedden. Allemaal liggen ze op een dun, goor matrasje in een verder verlaten kelder. De drie smalle matrasjes waar ze op liggen, drie emmers, twee met water en één dienend als toilet, een zak broodjes, vijf kussens en drie dekens, dat is alles wat ze hebben. Wat er aan de hand is weten ze niet. Of ze überhaupt ooit nog levend weg komen is de vraag. Het enige puntje van vasthoud is een onbekende jongen die regelmatig komt kijken of het goed met ze gaat en ze verzorgd. Wie is deze mysterieuze jongen? Wat heeft hij met dit alles te maken?
    De mens is niet gemaakt voor constante stress en of hun vriendschap bestemd is tegen de diepe angst? Hoe ga je om met deze diepe kloven? Vechten? Toebeademing zoeken bij de anderen. Of sla je compleet door?


    Deze lijst moet je invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Sk8erboy.)
    - Zayn Javadd Malik. (Gereserveerd door: SnowHeart.)
    - Liam James Payne. (Hybra.)
    - Niall James Horan. (Gereserveerd door: Banned.)
    - Harry Edward Styles. (Beelen.)

    De mysterieuze jongen:
    - Nathan Jayden Reece. (Immence.)

    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Hybra of Sk8erboy maken nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 12:48 ]


    Reality's overrated.

    Rol:
    Boobear
    Naam:
    Louis 'The Tommo' William Tomlinson
    Leeftijd:
    Bijna 22 jaar. (24 december 1991)
    Nationaliteit:
    Brits, Doncaster
    Karakter:
    Louis is een jongen van eenentwintig jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Met teveel suiker op, is de jongen helemaal niet meer bij te houden en is hij nog drukker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van hem. Dan komt echt naar voren dat hij de oudste van de groep is. Iets waar hij niet al te blij mee is, maar zich wel bij neer heeft gelegd. Louis wordt nogal snel nerveus en kan andere soms wel eens op de zenuwen kan werken, soms wel eens te makkelijk. Hij is biseksueel, iets wat over het algemeen wel bekend is. Je ziet het vooral bij de manier van omgaan met de andere jongens. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. Hij zijn mond dan ook opentrekken, of acties uithalen, zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn. Dit komt ook vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk:





    Extra:
    Louis is claustrofobisch. Sorry, ik kon het niet laten.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 11:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol:
    The mysterious boy.
    Naam:
    Nathan Jayden Reece.
    Leeftijd:
    20 jaar.
    Nationaliteit:
    Brits
    Karakter:
    Nathan is voor een jongen redelijk gevoelig en onzeker. De meeste jongens zijn dit ook, maar verbergen dit door een beetje stoer te doen, juist om niet onzeker over te komen. Nathan niet. Nathan was altijd al een stille jongen, maar sinds een paar jaar zegt hij helemaal geen woord meer. Waarom? Uit angst. Angst voor zijn vader, die hem bij het kleinste foutje dat hij maakt een klap verkoopt. Nathan doet daarom alles wat zijn vader hem opdraagt. Ook het meehelpen aan de ontvoering van de jongens van One Direction, Nathan krijgt de opdracht ze eten en drinken te brengen. Eigenlijk is Nathan helemaal geen ontvoerder of crimineel: Het is juist een erg lieve jongen. Maar hij kan niet anders.
    Vroeger had Nathan de eigenschap dat hij af en toe erg nieuwsgierig was, soms zelf iets té, maar ook dit is hem afgeleerd.
    Ook is Nathan absoluut niet gierig, zoals zijn vader. Hij deelt bijna alles met anderen. Hij zal nooit eerst aan zichzelf denken, al zou dat in sommige situaties misschien wel beter voor hem zijn.
    Uiterlijk:


    Nathan heeft donkerbruin, stijl haar, wat voor een jongen redelijk lang is. Zijn grote, bruine puppyogen kunnen veel gedaan krijgen, behalve bij zijn vader aangezien die nooit medelijden met hem heeft.
    Nathan heeft een bleke huid, dit komt mede doordat zijn vader hem nooit naar buiten laat, behalve als het echt noodzakelijk is.
    Door zijn neusvleugel aan de rechterkant heeft Nathan een zilver ringetje. Deze heeft hij altijd in, behalve als hij slaapt.
    Verder heeft Nathan volle lippen en donkere, redelijk grote wenkbrauwen.
    Extra:
    Nathan praat niet.


    Is ie zo goed?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 12:42 ]


    "Family don’t end in blood”

    Helemaal geweldig. Al zie ik graag nog iets van uiterlijke beschrijving. (Bij de jongens van 1D weten we het allemaal wel. Vandaar dat het bij hen niet zo noodzakelijk is. Maar bij andere personages vind ik het persoonlijk wel handig.)


    Reality's overrated.

    Hybra schreef:
    Helemaal geweldig. Al zie ik graag nog iets van uiterlijke beschrijving. (Bij de jongens van 1D weten we het allemaal wel. Vandaar dat het bij hen niet zo noodzakelijk is. Maar bij andere personages vind ik het persoonlijk wel handig.)


    Is goed, dan zet ik dat er nog even bij (;


    "Family don’t end in blood”

    Immence schreef:
    Rol:
    The mysterious boy.
    Naam:
    Nathan Jayden Reece.
    Leeftijd:
    20 jaar.
    Nationaliteit:
    Brits
    Karakter:
    Nathan is voor een jongen redelijk gevoelig en onzeker. De meeste jongens zijn dit ook, maar verbergen dit door een beetje stoer te doen, juist om niet onzeker over te komen. Nathan niet. Nathan was altijd al een stille jongen, maar sinds een paar jaar zegt hij helemaal geen woord meer. Waarom? Uit angst. Angst voor zijn vader, die hem bij het kleinste foutje dat hij maakt een klap verkoopt. Nathan doet daarom alles wat zijn vader hem opdraagt. Ook het meehelpen aan de ontvoering van de jongens van One Direction, Nathan krijgt de opdracht ze eten en drinken te brengen. Eigenlijk is Nathan helemaal geen ontvoerder of crimineel: Het is juist een erg lieve jongen. Maar hij kan niet anders.
    Vroeger had Nathan de eigenschap dat hij af en toe erg nieuwsgierig was, soms zelf iets té, maar ook dit is hem afgeleerd.
    Ook is Nathan absoluut niet gierig, zoals zijn vader. Hij deelt bijna alles met anderen. Hij zal nooit eerst aan zichzelf denken, al zou dat in sommige situaties misschien wel beter voor hem zijn.
    Uiterlijk:


    Nathan heeft donkerbruin, stijl haar, wat voor een jongen redelijk lang is. Zijn grote, bruine puppyogen kunnen veel gedaan krijgen, behalve bij zijn vader aangezien die nooit medelijden met hem heeft.
    Nathan heeft een bleke huid, dit komt mede doordat zijn vader hem nooit naar buiten laat, behalve als het echt noodzakelijk is.
    Door zijn neusvleugel aan de rechterkant heeft Nathan een zilver ringetje. Deze heeft hij altijd in, behalve als hij slaapt.
    Verder heeft Nathan volle lippen en donkere, redelijk grote wenkbrauwen.
    Extra:
    Nathan praat niet.


    Is ie zo goed?


    Done.


    "Family don’t end in blood”

    Goed!


    Reality's overrated.

    Rol: Krullie.

    Naam: Harry Edward Styles.

    Leeftijd: Negentien, 01-02-1994.

    Nationaliteit: Brits.

    Karakter: Harry is een spontane, beleefde en vooral hele lieve jongen, hij zal nooit iemand een vlieg kwaad doen, daar zou hij zich later dan toch maar weer schuldig over gaan voelen. Daarbij is hij erg sportief en doet er alles aan om strak en fit te blijven. Ook is Harry niet vies van een meisje op zijn tijd, hij vind het geweldig met al die vrouwen aandacht die hij krijgt, daarnaast zijn soms ook nog wel eens jongens in hem geintresseerd, ook dit vind Harry niet erg, het maakt hem niets uit of diegene een meisje of een jongen is. Verder staat Harry altijd heel erg positief in het leven en zal hij nooit een kwaad woord over iets of iemand uit doen.

    Uiterlijk:





    Extra: Harry is biseksueel. Zoals altijd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb zin om te beginnen, ghehe.


    "Family don’t end in blood”

    Immence schreef:
    Ik heb zin om te beginnen, ghehe.


    Ik ook. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Immence schreef:
    Ik heb zin om te beginnen, ghehe.


    Ik ook.


    Reality's overrated.

    Zomenteen ga ik voor ruim een week naar een klooster, daar heb ik geen wifi dus kan ik niet op Quizlet. Ik ga nu de personen die hun rol nog niet in hebben gevuld een bericht sturen en dan open ik zomenteen alvast het topic.


    Reality's overrated.


    Reality's overrated.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 14:05 ]


    Reality's overrated.

    Rol: DJ Malikjuuuhh
    Naam: Zain "Zayn" Javadd Malik
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Brits / Pakistaans
    Innerlijk: Zayn is een erg sociale jongen, iedereen kent hem wel. Hij is dus ook erg populair, wat volgens hemzelf een enorme druk bezorgd. Hij wilt niet afgaan voor anderen en staat daarom uren voor we spiegel, wat hem een beetje ijdel maakt. Arrogantie… Valt volgens Zayn zelf erg mee, ondanks dat hij zichzelf er wel goed uit vindt zien en ook aardig vindt. Verder is hij erg aardig, hij kan vooral goed luisteren. Op sommige momenten kan de jongen ook heel stil zijn, hij is ook liever op zichzelf. Onder die macho zit dus eigenlijk een erg onzeker iemand, want Zayn is erg bang dat mensen hem niet aardig vinden.
    Uiterlijk:


    Zayn heeft donkerbruin / zwart haar, wat hij netjes in een kuif heeft zitten, of juist helemaal door de war, het ligt aan zijn stemming. Zijn ogen zijn mooi donkerbruin met een gezellige twinkeling erin. Door zijn Pakistaanse afkomst is zijn huid getint, waar meisjes (volgens hemzelf) het meest op vallen.
    Extra: Zayn praat vaak in / met de spiegel.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa