• Hoi!

    Ik ben enkele maanden geleden begonnen met het bewerken van video's en aangezien ik het wel leuk vind om te doen, dacht ik dat het wel een goed idee zou zijn om trailers te beginnen maken. Als je wilt weten hoe mijn video's er uit zien heb je hier mijn YouTube kanaal. Tot nu toe staan er enkel een paar Supernatural video's op, maar het geeft misschien toch een beetje een beeld. (:


    Wil je een trailer? Reageer dan even met het volgende:
    - Titel van je story
    - Korte beschrijving van story (+ eventueel de sfeer van het verhaal etc.)
    - Video's en/of foto's die je in de trailer wilt
    - Tekst
    - Muziek
    - Extra? (bv. audiofragmenten, zwart/wit, bepaalde acteurs, zangers, enz, die erin moeten worden verwerkt, ...)



    - Als de trailer klaar is, je bent tevreden en je gebruikt hem voor je story, vermeld me dan alsjeblieft. (:
    - Ben je niet tevreden en je wilt wat aanpassing, stuur me dan gewoon een pb en ik zal mijn best doen om de trailer beter te maken!


    (Ik maak de trailers met Sony Vegas Pro 9)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 21:34 ]

    Titel van je story: the legends of gabora
    - Korte beschrijving van story: Gabora is een land tussen hemel en aarde. Een land dat je niet met het blote oog kunt zien, maar als je genoeg fantasie en genoeg kracht hebt kun je een kleine sprankeling van het land zien. Vier meiden van dezelfde leeftijd werden in dat land geboren, maar het was oorlog en de ouders brachten hen naar weeshuizen op aarde. Uiteindelijk zouden ze erachter komen dat er een kwaadaardige vijand op ze wacht. Maar kunnen de meiden haar verslaan.Fantasy.
    - Video's en/of foto's die je in de trailer wilt- Tekst- Muziek- Extra? (bv. audiofragmenten, zwart/wit, bepaalde acteurs, zangers, enz, die erin moeten worden verwerkt, 

    Graag kleur tekst zoals...
    4 meiden
    1 wereld
    Gecreëerd door de fantasie van kinderen.
    Acteurs maakt niet uit.
    Iets met fantasie landen als narnia, lord of the rings enz.
    Muziek stuur ik zo.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Titel van je story: the legends of gabora
    - Korte beschrijving van story: Gabora is een land tussen hemel en aarde. Een land dat je niet met het blote oog kunt zien, maar als je genoeg fantasie en genoeg kracht hebt kun je een kleine sprankeling van het land zien. Vier meiden van dezelfde leeftijd werden in dat land geboren, maar het was oorlog en de ouders brachten hen naar weeshuizen op aarde. Uiteindelijk zouden ze erachter komen dat er een kwaadaardige vijand op ze wacht. Maar kunnen de meiden haar verslaan.Fantasy.
    - Video's en/of foto's die je in de trailer wilt- Tekst- Muziek- Extra? (bv. audiofragmenten, zwart/wit, bepaalde acteurs, zangers, enz, die erin moeten worden verwerkt, 

    Graag kleur tekst zoals...
    4 meiden
    1 wereld
    Gecreëerd door de fantasie van kinderen.
    Acteurs maakt niet uit.
    Iets met fantasie landen als narnia, lord of the rings enz.
    Muziek stuur ik zo.


    Oké! Heb je misschien ook nog bepaalde video's die je er zeker in wilt (zoals stukken uit een filmtrailer of zo)? Zodra ik de muziek heb begin ik eraan. (:

    http://youtu.be/14ZkxaV7fQQ

    De muziek, link boven.

    1.

    00:36 t/m 00:38 stukje met het oog van de draak.
    1:26 t/m 1:28 De meerminnen



    2.

    1:19 stukje met de griffioen


    Dit zo ie zo moet erin, de rest is vooral stukjes van vier meiden.

    Elven: Lord of the rings
    Meerminnen: narina enz.


    Vampire + Servant = Servamp

    Hii! Super leuk dat je trailer maakt, dat heb ik nou net nodig.

    Titel van je story: Bon Voyage
    Korte beschrijving: Wanneer Juliette Harry opgeeft voor de x-factor veranderd alles.
    Harry is in èèn klap wereldberoemd. Hij reist de hele wereld over.
    Hij is bijna nooit meer thuis en heeft alleen maar tijd voor de band waar hij in zit.
    Het contact met Harry en Juliette verslechterd. Juliette wordt depressief en leeft steeds meer in haar eigen wereldje.
    Op een dag krijgt ze een vreselijk auto-ongeluk. Ze raakt in coma, de kans dat ze er nog uit komt is heel klein.
    Als Harry het vreselijke nieuws te horen krijgt zoekt hij haar meteen op. In de hoop dat ze het zal overleven...
    Video's/en of foto's die je in de trailer wilt: Eigenlijk alleen maar video's, ik wil een trailer die er zo uit komt te zien:
    klik
    klik
    Vooral gifs als je begrijpt wat ik bedoel. Van een blond meisje (bijv. cara delevinge... Harry Styles, ziekenhuis, romantisch, herinneringen)
    Tekst: een beetje uitleg tussen door zwart met witte letters, waar het over gaat. Bijv. A boy... Enz.
    Muziek: Kan je regelen dat je eerst een ziekenhuis ziet (van binnen) en dat je dan voetstappen hoort? En dan zet de muziek van Formidable Stromae in.
    (Of is dat teveel gevraagd?) dan alleen de muziek.
    Extra: Zoals ik al zei Harry Styles
    Zwart wit of kleur, wat jij het mooiste vindt, ik weet niet zo goed wat ik er bij moet voorstellen.

    Dat was het x
    (Ik hoop dat je nog trailers maakt aangezien deze topic al lang niet meer wordt gebruikt...)
    Lots of love Summerday


    It's better to feel pain, than nothing at all.

    Titel van je story: Little mermaid
    Korte beschrijving van story : De twaalfjarige Marina, het zusje van de beroemde Finnick Odair, moet meedoen aan de 69e Hongerspelen. In de arena sluit ze een bondgenootschap met twee jongens uit andere districten. (ik wil er liever niet teveel over zeggen omdat ik dan het verhaal verklap, maar als je meer informatie nodig hebt mag je me pb'en).
    Video's en/of foto's die je in de trailer wilt: x


    1:10-1:15
    1:22-1:23
    1:34-1:35
    2:16-2:18

    Naast dat, wil ik ook graag beelden van natuurrampen. Aardbevingen, lawines enz. De hoofdrol wordt gespeeld door Raffey Cassidy, dus van haar wil ik ook graag beelden (als je die tenminste kunt vinden. Ik heb zelf ook al gezocht en ik heb niets goeds kunnen vinden. Als dat bij jou ook niet lukt mag je ook een ander meisje gebruiken, het liefst van een jaar of twaalf en met bruin of zwart haar).
    Tekst: Graag helemaal op het laatst: ''Ladies and gentlemen, let the 69th Hunger Games begin!''
    Muziek:

    Extra?: Sam Claflin speelt ook een grote rol, dus van hem wil ik ook wat beelden.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 12:45 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    - Titel van je story
    Breaking the chains ll Adam Lambert
    - Korte beschrijving van story
    Adam zit door valse beschuldigingen vast in de gevangenis, een zwaar bewaakte gevangenis. Hij komt daar Tommy tegen, die ook wegens valse beschuldigingen in de gevangenis zit. Ze besluiten om een plan te bedenken, zodat ze hun onschuld kunnen bewijzen. Maar keer op keer worden ze alsnog schuldig verklaard. Zal Adam met behulp van Tommy uit de gevangenis kunnen komen?
    - Video's en/of foto's die je in de trailer wilt
    Het maakt niet uit, als in ieder geval er beelden in voorkomen van Adam Lambert en van een gevangenis.
    - Tekst
    Maakt niet uit, gebruik de verhaallijn als tip
    - Muziek
    'No Boundaries' van Adam Lambert zou een goede optie kunnen zijn.
    - Extra?
    Zoals ik al zei, Adam Lambert. Maar het zou ook leuk zijn als er iets van een gevangenis erin komt, want het verhaal speelt zich in een gevangenis af. Ook z'n basguitarist Tommy Joe speelt er een rol in, dus hem wil ik ook in de trailer zien. De trailer mag in kleur.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 12:59 ]


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Hey!
    Ik zou graag een trailer hebben bij mijn story The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle.
    http://www.quizlet.nl/stories/134915/the-ultimate-guide-to-finding-love-in-a-bouncy-castle/




    - Titel van je story: "The Ultimate Guide to Finding Love in a Bouncy Castle"
    - Korte beschrijving van story (+ eventueel de sfeer van het verhaal etc.) Het is een romantisch drama, een beetje zoals The Fault in Our Stars en Mijn Reis met Jake of The Sisterhood of the Travelling Pants. Het gaat over de zeventienjarige Judy, die nooit meer echt gelukkig is geworden na het overlijden van haar tweelingzus Anna. Als ze Zachary ontmoet op een kinderfeestje waar ze met haar vierjarige zusje heen moest van haar moeder, wordt ze op slag verliefd. Alleen heeft ze er nog steeds moeite mee om zich goed in haar vel te voelen nu Anna er niet meer is en heeft ze haar twijfels over of zij wel het juiste meisje voor Zac is. Het is een verhaal over liefde, over verlies en het maken van een nieuwe start.
    - Video's en/of foto's die je in de trailer wilt: Als Zachary heb ik Logan Lerman gecast, als Judy zou ik Shailene Woodley willen zien. Het stukje uit de trailer van The Fault in Our Stars waarbij Shailene Woodley in een rondje gedraaid wordt en Ansel Elgort omhelst zou ik graag in de trailer hebben. http://www.youtube.com/watch?v=9ItBvH5J6ss Als je Shailene Woodley's gezicht nodig hebt, kan je stukjes uit dit gebruiken; http://www.youtube.com/watch?v=dvpEhz23jAk en ook uit deze trailer kan je dingen gebruiken; http://www.youtube.com/watch?v=0i7QGQEH2bo Als het kan, zou ik ook het stukje op 1:54 uit deze trailer hebben; http://www.youtube.com/watch?v=ctXbDE1m7v0 . Verder mag jij kiezen, ik vertrouw op jouw goede smaak. :)
    - Tekst: "Judy Maeson is na het overlijden van haar tweelingzus nooit meer gelukkig geworden." "Maar als ze op een kinderfeestje Zac ontmoet... is ze op slag verliefd..." "Alleen is de grote vraag of Judy nog open wil staan voor de liefde na alles wat ze meegemaakt heeft..." "En Judy blijkt niet de enige te zijn die geconfronteerd wordt met verlies..." (Op dat moment kan je misschien een stuk uit een begrafenis of zo gebruiken?) "Een ontroerend verhaal over liefde... verlies... en het maken van een nieuwe start." "The Ultimate Guide to Finding Love in a Bouncy Castle door niniwa1... nu op Quizlet.nl"
    - Muziek: Heart on Fire door Jonathan Clay in de LOL-versie: http://www.youtube.com/watch?v=pOFZlV5bNeo
    - Extra? (bv. audiofragmenten, zwart/wit, bepaalde acteurs, zangers, enz, die erin moeten worden verwerkt, ...) Kies jij maar :)

    Alvast bedankt!

    Nina


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    O, en zou je als dat kan ook zorgen dat er in de trailer gesproken wordt, als je begrijpt wat ik bedoel? Dat lijkt altijd veel professioneler. Jij mag kiezen wat er gezegd wordt, gewoon iets romantisch dat je uit een film of zo kan halen.
    Laat je het me weten als je de trailer gaat maken?
    Nina :)


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik hoop dat je er voor mij ook een wilt maken?

    Korte inhoud van je verhaal:

    Eleanor is prinses van Ëandor, een klein dorp aan een rivier voor Erabor. Haar vader is de koning en zij is de opvolgster, maar ze is nog steeds niet verloofd. Haar moeder heeft ze niet lang gekend, aangezien ze op jonge leeftijd gestorven is. Op een dag ontmoet ze de dwergenprins Thorin, die net terug komt van een handelsmissie en ze biedt hem een maaltijd en onderdak aan. Ze kunnen het snel goed met elkaar omgaan, maar daar komt snel verandering in en door de strenge hand van haar vader verlaten ze elkaar in een tragisch moment.

    Verschillende jaren later gaat haar vader dood tijdens de strijd tegen Azog, aangezien hij zijn onsterfelijkheidsketting doorgeeft aan zijn dochter sterft hij aan zijn verwondingen. Eleanor is nog steeds niet getrouwd maar onderhands wel al verloofd, alleen niet met de man waar ze van houdt.
    Plots krijgt ze onverwachts bezoek van iemand waar ze het nooit van had verwacht, de draak Smaug komt naar haar dorp toe en vele gevaren komen vrij. Zal de liefde het overwinnen of zal zij en al haar geliefden sterven door een dwaze beslissing die ze genomen heeft?

    Titel: Our heart beat as one
    Tekst die in de trailer moet: (Alles in het engels, maar ik zet het in nederlands aangezien mijn engels niet het van het is)
    - twee harten, ooit samen als een werden gruwelijk uit elkaar gehaald
    - maar tijd heelt alle wonden, dus ook die van hun
    - enkel al door een blik, weten ze dat ze bij elkaar horen
    - maar wat als er oorlog dreigt te komen
    - als er een draak zich op hun pad tevoorchijn komt
    - zal hun liefde stand houden
    - of zullen ze elkaar opnieuw verliezen?
    Personages: Thorin Oakenshield natuurlijk, Smaug, Legolas, (voor mijn hoofdpersonage heb ik niet echt iemand, gewoon met de omschrijving dat ze goudblond haar heeft, heb wel een foto van Kate Beckinsale maar die heeft natuurlijk donker haar :O), colin o'donoghue (Killian Jones uit Once Opun a time) als menselijke gedaante voor Smaug.
    Muziek: het welbekende liedje https://www.youtube.com/watch?v=VoMlwVumS2Q het eerste minuut toch, als het kan dan overgaan op over hill https://www.youtube.com/watch?v=z_Z8Rrrqe88en verder mag je er vrij in zijn, als je toch met verschillende muziek wilt werken natuurlijk anders kies je he ;)
    Eventueel film/serie... (waar de beelden uit moeten komen) the hobbit/ lord of the rings
    Extra: ik zou graag de battle of five in beeld willen brengen, dus een leger maken van de 13 dwergen, een leger elven, een leger mensen en een leger van orks met aardmannen.
    Het einde van mijn verhaal gaat dan ook droevig eindigen, moest het kunnen kun je Eleanor in beeld brengen als ze gewond is? (de hoofdpersonage met de blonde haren waarvoor ik nog niemand op het oog heb)

    Alvast bedankt!
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}