• Mijn broer word 2de kerstdag 21 en ik moet nog een cadeautje voor hem kopen, maar ik heb echt geen idee wat ik moet kopen.
    Heeft iemand een goede tip/ een goed idee?

    Mijn budget is ongeveer 30 euro
    Hij wil geen parfum, alcohol of computerspel ofzo
    En wat hij wel wil weet hij zelf ook niet xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If live gives you a hundred reasons to cry, then show life a thousand reasons to smile

    Misschien kunnen jullie samen iets leuks doen? Ik weet niet hoe close je bent met je broer. Maar je zou misschien samen uit eten kunnen of een film pakken die hij graag wil zien?
    Je kunt ook kijken voor een gaaf T-shirt of als hij je haalt zijn lievelingssnoep?

    Cadeautjes zijn altijd lastig! ;) Je moet het een beetje persoonlijk maken en af gaan op de dingen die hij leuk vindt. Heeft hij nog bepaalde hobby's? Wie weet kun je daar iets omheen verzinnen? Nieuwe voetbalschoenen? Waterfles voor tijdens het hardlopen? Nieuw schaakbord? xD Ik noem maar wat.
    Ik hoop dat je eruit komt!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Give the kid some money. Haha, jongens zijn daar heel vaak ook blij mee. En dan kun je daarnaast iets gezelligs doen, bios ofzo? Hoeft niet zo duur te zijn.

    Mijn broer vindt het altijd wel leuk om een cd te krijgen (:
    Hij is gek op muziek, mss een idee^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    clamor schreef:
    Give the kid some money. Haha, jongens zijn daar heel vaak ook blij mee. En dan kun je daarnaast iets gezelligs doen, bios ofzo? Hoeft niet zo duur te zijn.

    And yes, what MAK3Y0URM0V3 said.


    Don't walk. Run, you sheep, run.