• heey heeft er iemand een paar namen van boeken die het waard zijn om te lezen?
    ik zoek vooral iets in de genre van de hobbit, harry potter & the hungergames maar als het anders is maakt het veel uit.
    Dankje ^__^


    You can't not look cool with a crossbow.

    de serie Matched, wings of divergent misschien? (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    The Fallen Saga van Lauren Kate.


    :)

    Angelfall en World After van Susan Ee. Ik kan het niet vaak genoeg aanraden. Het is echt ZO tof.
    Geen insta-love, kick-ass heroine (Penryn is net zo tof als Katniss, en ze heeft ook nog eens humor) en de mannelijke hoofdpersoon is echt niet normaal cool. Raffe staat bovenaan mijn lijstje. Hij is gewoon stoer en knap zonder er moeite voor te doen en iets te zeggen. Hij IS het gewoon. Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. =P

    Het gaat over een post-acolyptische wereld waar Engelen de wereld hebben overgenomen. Ze zijn de bad guys, die Engelen. Het klinkt heel cliché, maar het lijkt meer op de The Hunger Games, dan op Fallen. Het hele verhaal is gewoon kick-ass. Meer kan ik er niet aan toevoegen.


    I wonder what it feels like to be a unicorn

    Assassin schreef:
    Eragon van Christopher Paolini.


    Dit.
    Ook Stephen Kings "Shining" en "Doctor Sleep", zijn erg goede boeken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vrees me - Tahereh Mafi + de twee vervolgdelen.
    Eragon reeks (4 boeken, geloof ik) - Christopher paolini.
    The Iron Fey serie. (4 boeken?) - Julie Kagawa.
    Inside out (vervolg = inside in) van Maria V. Snyder

    Dat zijn alle vier echt aanraders van mij. :)

    - Oh en Alle Gone boeken natuurlijk.
    - En de Matched serie is een aanrader.
    - + de Verwelken serie. (ben even de echte naam kwijt)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 16:00 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Boeken van John Green!

    Percy Jackson ~ The Heroes of Olympus ~ Divergent ~ The fault in our stars ~ The Raven Boys


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Assassin schreef:
    Eragon van Christopher Paolini.

    Wyrd schreef:
    Ik lees nu de boeken van Eragon en ik vind ze erg leuk (:

    Ik raad ook die boeken aan. Vind ze echt geweldig. Je moet er wel rekening mee houden dat het eerste boek is geschreven toen hij 16 was en dus niet alles "perfect" is. Als je de boeken wilt, ik heb ze in .epub vorm en ik kan ze altijd omzetten voor je :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik raad ook die boeken aan. Vind ze echt geweldig. Je moet er wel rekening mee houden dat het eerste boek is geschreven toen hij 16 was en dus niet alles "perfect" is. Als je de boeken wilt, ik heb ze in .epub vorm en ik kan ze altijd omzetten voor je :3


    Wow really? Ik kan me nog herinneren dat ik die film zag en vond het echt epic en dacht dat de boeken wel geschreven zouden zijn door iemand die ouder was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Wow really? Ik kan me nog herinneren dat ik die film zag en vond het echt epic en dacht dat de boeken wel geschreven zouden zijn door iemand die ouder was.

    Als je het boek hebt gelezen weet je dat de film echt verneukt is en er zoveel dingen zijn weg gelaten en veranderd dat je hem nooit meer wilt zien. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zoals velen zeggen, de Gone serie van Michael Grant :Y)

    Ook is de serie Septimus Heap aan te raden, welke begint met het boek Magyk/Magiek


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    De Matched-serie en The Mortal Instruments. Iets anders heb ik niet gelezen, maar ik vond die allebei leuk ^^

    Divergent (2) - The Mortal Instruments (5) - The Iron Fey (4) - House of Night (8) (Huis van de Nacht in NL) - The Infernal Devices (3) (Is eigenlijk voorloper van The Mortal Instruments maar is tussendoor uitgekomen. Is de geschiedenis van de wereld in de serie(hoe alles begon enzo), je hoeft ze alleen niet voor The Mortal Instruments te lezen:))

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 1:43 ]


    ~

    Delirium amoris, Pandemonium en Requiem van Lauren Oliver. Geweldige triologie.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik raad je Oryx and Crake van Margaret Atwood aan. Is ook SF/apocalyptisch. Dat is ook een trilogie, maar ik heb nog alleen maar het eerste deel gelezen, dus alleen daar kan ik iets over zeggen haha (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom