• Justin Bieber heeft in een interview met een Amerikaans radiostation gezegd dat hij na het verschijnen van zijn nieuwe album Journals, volgende week, stopt met zingen.
    Vermoedelijk was dat een grap, meldt TMZ. Volgens een bron dichtbij de zanger heeft hij nog volop ambitie.
    Bieber, die eerst nog vrij zeker van zijn zaak lijkt, krabbelt later in het radio-interview enigszins terug: "Ik wil groeien als artiest en stap er even uit. Ik wil dat mijn muziek volwassen wordt."
    - Nu.nl

    Stiekem hoop ik dat het geen grap is


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Ik vind het sneu voor de fans, maar stiekem hoop ik ook gewoon dat het deze keer geen grap is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zet er niet teveel hoop op dat hij ook daadwerkelijk gaat stoppen. Zie ik hem eerlijk gezegd (en spijtig genoeg) niet doen.


    Take me to wonderland

    Heb het al gehoord, kan me vrij weinig schelen eigenlijk. Voor mijn part zingt hij het slechtste liedje van 2013, als mensen maar niet aan mijn kop zeuren over Bieber.


    Some people are art and do art at the same time

    Link naar filmpje.
    Het klinkt niet echt als een grapje, om eerlijk te zijn.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 18:02 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Dat is aardig van hem.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Valse hoop.
    Moest het zo zijn, zou 't wel jammer zijn voor de fans.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Well, ik vind het eigenlijk vooral sneu voor fans.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind het spijtig voor de fans, maar ik ben nu ondertussen wel een beetje Bieber-moe.
    Ik denk dat het goed voor hem is om een break te nemen, groeit 'ie misschien een beetje op.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik hoop dat hij er even tussen uit gaat zodat hij weer met zijn beide voetjes op de grond kan belanden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    FiIi schreef:
    Dat is aardig van hem.


    Ex astris, sciencia

    PapiIlon schreef:
    Wat ontzettend jammer dat het hoogstwaarschijnlijk helemaal niet waar is. Zo. Jammer.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Laat ik eerlijk zijn, ik vind dat hij wel kan zingen. Maar hij gedraagt zich als een opstandige puber, doet alles wat God verboden heeft en lakt alles aan zijn laars. Ik zou er geen hartzeer van hebben als hij stopt, ik luister toch niet naar zijn muziek. Voor de fans is het sneu, maar goed. Het is zijn keus, maar ook dat is waarschijnlijk (weer) een impulsieve actie van hem.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Finally! Nu maar hopen dat het geen grap is.
    Vanaf dag één dat ik hem kende vond ik hem en zijn muziek al verschrikkelijk en niet om aan te zien en/of horen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    2014 wordt een goed jaar als dit waar is.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wat jammer dat het waarschijnlijk niet waar is. Anders had ik vol vreugde 'dat werd tijd' gezegd!


    Big girls cry when their hearts are breaking