• Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - Atalay - 8 maart | 16
    Miriam - Brashares - 5 maart | 14
    Anouk - Weisberger - 17 maart | 16
    Gabriëla - Boilesen - 29 december | 16
    Aniek - Karev - 24 december | 14
    Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Ness - NiaIIHoran - 23 september | 14
    Marlijn - Starckey - 24 december | 14
    Noek - Hybra - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - TornApart - 21 januari | 13
    Sterre - Talilayu - 9 oktober | 16
    Myke - Disnerd - 25 juli | 16
    Linde - xZiall - 24 februari | 12
    Aline - Cage - 14 maart | 13
    Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    Crystal - Begin - 25 november | 12


    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - 'I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK! <3 x Myke' aka Myke.


    Ik hou van jullie! x Bernie

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 15:28 ]

    Hybra schreef:
    (...)

    Of je gaat één van mijn verhalen lezen en daar allemaal reacties neerzetten. Gehe. Dan krijg je ook een badge.


    Goed idee, Noekerd (: Ga ik doen (:

    Cage schreef:
    (...)

    Goed idee, Noekerd (: Ga ik doen (:


    Whoop. Ik adviseer Killing Love, al is die afgelopen en mijn eerste verhaal dus niet heel goed.


    Reality's overrated.

    Hybra schreef:
    (...)

    Whoop. Ik adviseer Killing Love, al is die afgelopen en mijn eerste verhaal dus niet heel goed.


    Oké (: Ik zal wel even kijken wat mij het meest aanspreekt.

    Ik heb de epilogen al gelezen toen op dat forum. Heb er even op gereageerd, maar ik ga het verhaal niet lezen, omdat ik de epiloog al heb gelezen :')

    Cage schreef:
    Ik heb de epilogen al gelezen toen op dat forum. Heb er even op gereageerd, maar ik ga het verhaal niet lezen, omdat ik de epiloog al heb gelezen :')


    Haha. Persoonlijk lees ik juist vaak eerst het einde. Lol. Het hoeft nog helemaal niet zo veel over het verhaal te zeggen. (In dit geval ook niet.)


    Reality's overrated.

    VAKANTIE WHOHOOO


    •*• Lululu •*•

    Ik was daarnet naar huis aan het fietsen van de boekenwinkel. Aangezien we nogal afgelegen in het bos wonen is het geen normale weg. Vlak voor het huis is nog een 'openbaar paadje' eigenlijk een wandelpad, maar anders moet je heel erg omrijden. Heel smal met aan beide kanten een sloot. Ik daar fietsen, is daar een oude man. Dus ik had al iets van: Hé, wat doet die hier, er komt hier nooit iemand. (Het is daar dan ook zo donker dat je bijna de sloot in fiets en het is er eigenlijk best griezelig.) Stopt die man met fietsen, zet zijn fiets neer (waardoor ik er niet meer langs kon, zo smal is het paadje.) En staat daar een beetje naast de sloot. Kwam ik er dus achter dat hij aan het wildplassen was...
    Zegt hij ook nog heel vrolijk: "Hallo!"
    Shame, shame.


    Reality's overrated.

    Hoi. Ik heb m'n moeder werk laten afbellen. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HAHAHAHA. ZE DRAAIEN LITTLE BLACK DRESS BIJ SERIOUS REQUEST. HET LIEDJE DAT IK HET MEESTE HAAT. X'D
    - Oh, hij is al afgelopen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HAHAHAHA


    •*• Lululu •*•

    Starckey schreef:
    http://www.quizlet.nl/quiz/395919/hoe-graag-wil-jij-met-een-jongen-naar-bed/
    Omg.


    HAHAHAHA. Omg. Ik kreeg dit. :'D

    jij wilt nooit van je leven met een jongen naar bed (36 x uitgekomen)

    jij wil nooit van je hele leven met een jongen naar bed jij wilt sterven als een maagd met katten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atalay schreef:
    HAHAHAHA. ZE DRAAIEN LITTLE BLACK DRESS BIJ SERIOUS REQUEST. HET LIEDJE DAT IK HET MEESTE HAAT. X'D
    - Oh, hij is al afgelopen. :'D



    OMG, dat heb ik gemist D:

    Cage schreef:
    (...)


    OMG, dat heb ik gemist D:


    Het was ook maar heel kort, halve liedje ofzo.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atalay schreef:
    (...)

    HAHAHAHA. Omg. Ik kreeg dit. :'D

    jij wilt nooit van je leven met een jongen naar bed (36 x uitgekomen)

    jij wil nooit van je hele leven met een jongen naar bed jij wilt sterven als een maagd met katten.


    Wij delen dit lot, hahaaha.