• De titel is nogal uitgebreid dit omdat sommige gewoon proefwerkweken hebben en het voor andere een PTA week was/is en de Belgen onder ons het Examenweek noemen. Mijn PTA week ging dus echt geweldig, beter dan ik had durven hopen!

    Nederlands: 6,2 (telt twee keer mee)
    Engels: 7,6 (telt vier keer mee)
    Geschiedenis: 7,7 (telt drie keer mee)
    Aardrijkskunde 9,0 (telt vier keer mee)
    Wiskunde 7,3 (telt zes keer mee)
    Economie 6,8 (telt twee keer mee)
    Maatschappijleer: 7,8 (telt zes keer mee)

    Voor alle vakken heb ik hoger gescoord dan mijn gemiddelde en voor aardrijkskunde en wiskunde stond ik een onvoldoende dus dat heb ik dik opgehaald.=D Ook voor Nederlands stond ik onvoldoende maar dat is nu nog steeds onvoldoende helaas.=(

    Om het topic wat nut te geven: Hoe zijn jullie cijfers van de proefwerk/pta/examen week?


    You were born original, don't die as a copy.

    Bij mij duren de examens wel langer dan een week. :') Moet morgen mijn laatste afleggen en dan weet ik vrijdag mijn punten. Kijk er niet bepaald naar uit...


    Take me to wonderland

    Die van mij is pas de 2e week naar de kerstvakantie.


    ©1998

    Endorphin schreef:
    Bij mij duren de examens wel langer dan een week. :') Moet morgen mijn laatste afleggen en dan weet ik vrijdag mijn punten. Kijk er niet bepaald naar uit...


    Heb je zoveel vakken of zit er veel tijd tussen? Want ik krijg er vaak 2 op een dag en zo zit het dus in een weekje gepropt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Huf schreef:
    Die paarse kleur helpt niet echt mee aan m'n hoofdpijn :')

    Zijn goede cijfers toch?
    Ik heb geen tentamen of examenweken. Heb stage jaar :Y)


    Sorry.=x ik schrijf altijd roze dus ja.xD
    Maar ja dat zijn goede cijfers ja!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Heb je zoveel vakken of zit er veel tijd tussen? Want ik krijg er vaak 2 op een dag en zo zit het dus in een weekje gepropt.

    Ik heb 10 examens en elke dag heb ik er eentje. :') Ik zou het anders nooit geleerd krijgen moest ik er twee per dag hebben.


    Take me to wonderland

    Endorphin schreef:
    Bij mij duren de examens wel langer dan een week. :') Moet morgen mijn laatste afleggen en dan weet ik vrijdag mijn punten. Kijk er niet bepaald naar uit...


    Ik ook. Maar ik heb er wel soms twee per dag. Anders moet ik nog een week bijkrijgen, aangezien ik voor wiskunde al acht uur nodig heb en voor Latijn zes ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    LoveLost schreef:
    ik ben nog bezig dus moet even wachten


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb mijn punten pas morgen

    wij belgen noemen het gewoon examens of proefwerken znne :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Endorphin schreef:
    (...)
    Ik heb 10 examens en elke dag heb ik er eentje. :') Ik zou het anders nooit geleerd krijgen moest ik er twee per dag hebben.


    Wij krijgen het ook bijna niet geleerd hoor :p in mijn echte examenweken heb ik er gelukkig maar 1 per dag _o_


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb pas examens na de vakantie en pff ik zie het echt niet zitten. Ik heb maar 1 vak bijgehouden. : (


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb mijn toetsweek al in de week van 18 november gehad, maar mijn resultaten waren opzich best goed. ^^

    Nederlands: 7.4
    Engels: 7.7
    Frans: 6.0
    Duits: 4.8
    Aardrijkskunde: 7.7
    Geschiedenis 6.8
    Economie: 9.3
    Wiskunde: 7.2
    Natuurkunde: 10.0
    Scheikunde: 7.5
    Muziek: 8.3 [theorie]

    11 toetsen in 5 dagen, en op maandag 3 toetsen gehad. Voor derest elke dag 2.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 11:52 ]

    Amon schreef:
    (...)
    Wow, zo zie je maar weer dat schoolsystemen heel anders kunnen zijn. Wij konden economie pas kiezen voor vanaf de vijfde.
    Dat is wel goed trouwens! ^^ Ik ga ook echt zeker weer m'n best doen voor de volgende toetsweek. Ik zou het zo zonde vinden als een aantal cijfers omlaag zouden gaan D:

    Mijn cijfers telden ook al mee in de vijfde? Alleen de gemiddeldes van de talen en de kunstvakken gingen niet mee, wat ik enorm balen vond. :/

    OT: Ik heb net tentamenweek achter de rug (bestaande uit twee tentamens) dus de cijfers laten nog even op zich wachten. Waarschijnlijk in januari krijg ik 'n keer mijn cijfers.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Aardrijkskunde: 5.7
    Biologie: 7
    Duits: 7.4
    Economie: 7.9
    Engels: 9
    Frans: 4.9
    Geschiedenis: 5.4
    Natuurkunde: 6.5
    Nederlands: 6.9
    Rekenen: 6.4
    Scheikunde: 7.7
    Wiskunde: 5.5

    ...


    El Diablo.

    Nym schreef:
    (...)
    Mijn cijfers telden ook al mee in de vijfde? Alleen de gemiddeldes van de talen en de kunstvakken gingen niet mee, wat ik enorm balen vond. :/

    OT: Ik heb net tentamenweek achter de rug (bestaande uit twee tentamens) dus de cijfers laten nog even op zich wachten. Waarschijnlijk in januari krijg ik 'n keer mijn cijfers.

    Ik zeg toch ook helemaal niet dat het niet meetelde, ik vond het gewoon opvallend dat álles bij haar meetelde. Omdat Engels en Nederlands uit de vijfde niet meetelt bij ons.


    Deep inside, I've never felt alive

    Amon schreef:
    (...)
    Ik zeg toch ook helemaal niet dat het niet meetelde, ik vond het gewoon opvallend dat álles bij haar meetelde. Omdat Engels en Nederlands uit de vijfde niet meetelt bij ons.

    Ow ik had de nadruk op het woordje alles niet door. Ok dan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."