Ik ben 90% zeker dat Neal degene is die doodgaat, aangezien er een scene is gefilmd op een begrafenis, waar alle main characters bij waren, behalve Rumple (van wie iedereen al denkt dat hij dood is) en Neal..
En dat zal natuurlijk wel even voor twijfels zorgen bij Emma, maar ach, ware liefde overwint alles.
''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''
Ik ben 90% zeker dat Neal degene is die doodgaat, aangezien er een scene is gefilmd op een begrafenis, waar alle main characters bij waren, behalve Rumple (van wie iedereen al denkt dat hij dood is) en Neal..
En dat zal natuurlijk wel even voor twijfels zorgen bij Emma, maar ach, ware liefde overwint alles.
Ik vond Neal zo leuk. Maar het maakt het wel makkelijker, want ik wist niet of ik Hook leuker vond voor Emma of juist Neal. Als Neal dood is, is dat niet meer zo moeilijk
RlN schreef:
(...)
Ik download het via spotnet. En nee we gaan niet via een site kijken omdat, zoals al eerder gezegd is, mijn moeder niet goed Engels kan ^^
Ohhh dat was jij, haha. Sorry ik herkende je niet (: