• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Is ook al bekend (;


    Tell us, iemand uit de serie lost ? Xd

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 19:48 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Tell us, iemand uit de serie lost ? Xd


    Oh toch niet... Had de zin verkeerd gelezen ):


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oh toch niet... Had de zin verkeerd gelezen ):


    To bad


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik wil overigens ook écht meer zien van Maleficent.

    Gendry schreef:
    (...)
    Ik moet Frozen nog steeds kijken, maar ik denk dat ik Elsa leuker ga vinden dan Anna. Ik weet nog dat ik vroeger altijd het sprookje van de sneeuwkoningin altijd heel leuk vond. Alles rondom sneeuw en kou eigenlijk.

    Emilia Clarke kan met wit haar zo door als Elsa.

    Ik wil nog steeds dat er een Marie, Berlioz en Toulouse in mensenvorm komt.

    Ik vind Elsa in elk geval leuker, ze is anders :)Het helpt misschien ook mee dat ik zelf een grote zus ben en me daardoor in haar kan verplaatsen En van Maleficent komt trouwens een film.
    Ik snap niet wat zij van plan zijn met Cruella, zij is toch eigenlijk geen sprookjesfiguur? Misschien een jurk van Rapunzels haar?
    Alhoewel ik eigenlijk meer hoop dat Rumple terug komt als Gothel, dat zou perfect zijn gezien zijn geschiedenis met meisjes/baby's kidnappen en deals.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    Ik vind Elsa in elk geval leuker, ze is anders :)Het helpt misschien ook mee dat ik zelf een grote zus ben en me daardoor in haar kan verplaatsen En van Maleficent komt trouwens een film.
    Ik snap niet wat zij van plan zijn met Cruella, zij is toch eigenlijk geen sprookjesfiguur? Misschien een jurk van Rapunzels haar?
    Alhoewel ik eigenlijk meer hoop dat Rumple terug komt als Gothel, dat zou perfect zijn gezien zijn geschiedenis met meisjes/baby's kidnappen en deals.

    Hoezo niet? Cruella hoort toch bij de 101 Dalmatians? Dat is wel een verhaal.

    Gendry schreef:
    (...)
    Hoezo niet? Cruella hoort toch bij de 101 Dalmatians? Dat is wel een verhaal.


    En vergeet niet dat we Pongo ook nog hebben (: Er loopt in Storybrooke tenminste 1 dalmatiër rond.


    Credendo Vides

    Gendry schreef:
    (...)
    Hoezo niet? Cruella hoort toch bij de 101 Dalmatians? Dat is wel een verhaal.

    Nou, ik zie de 101 dalmatiers niet als een sprookje, wel een verhaal, maar het heeft niet echt veel weg van een sprookje. Geen heksen, geen magie, trollen, prinsessen, of vermengingen met de geschiedenis. Kan wel een mooi verhaal zijn, en als je zegt dat het vanwege de dieren een fabel is, kan ik het er mee eens zijn, maar het is in mijn ogen geen sprookje. Als je sprookje zegt, denk ik eerder aan Grimm, Hans Christian Andersen & 1001 nacht.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    DreamerN schreef:
    En vergeet niet dat we Pongo ook nog hebben (: Er loopt in Storybrooke tenminste 1 dalmatiër rond.

    Ja, ik vond het altijd een beetje vreemd dat er met Pongo niets gedaan is. Ik bedoel... In een stad vol sprookjes, loopt er een dalmatiër rond genaamd Pongo en daar wordt weinig mee gedaan.

    Sass + Eyebrow van twee van mijn favoriete personages (:



    En nog meer spoilers voor de tweede helft van seizoen 3.

    Creators Adam Horowitz and Edward Kitsis tell TV Line that a major character dies "for real" and that the actor playing him or her will be leaving the show for good. They aren't spilling many details, but they did say it's not going to be Robert Carlyle, who is already technically "gone" after having sacrificed himself to save Storybrooke.

    Who do you think it is, "OUAT" fans? Will the show be breaking 'shippers' hearts all over the world by dispatching with either Captain Hook or Neal?

    The first episode when the series returns is titled "New York City Serenade" and will heavily explore what Emma's life is like with Henry, the EPs tell TV Guide. "Covert Affairs" star Christopher Gorham is guest-starring as someone who is "an integral part of two characters' lives." When the casting was announced, we were guessing Gorham had something to do with Emma's foster family.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 14:28 ]


    Credendo Vides

    Nog iemand die OUaTiWL kijkt?
    Ik stoor me nu al aan het feit dat

    niet Cora de Queen of Hearts is :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Milah schreef:
    Nog iemand die OUaTiWL kijkt?
    Ik stoor me nu al aan het feit dat

    niet Cora de Queen of Hearts is :/

    Nee, maar het feit waaraan jij je stoort, is gelijk de reden waarom ik er nog niet aan begonnen ben. :Y)

    Gendry schreef:
    (...)
    Nee, maar het feit waaraan jij je stoort, is gelijk de reden waarom ik er nog niet aan begonnen ben. :Y)


    Ik vind het iets te fake, en aangezien ze in de eerste aflevering (de enige die ik heb gekeken trouwens) spreken over Jefferson die niet in Wonderland is, zou het moeten zeggen dat het toch ietwat gelijk loopt met OUaT, maar het zijn compleet andere personages :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Milah schreef:
    (...)

    Ik vind het iets te fake, en aangezien ze in de eerste aflevering (de enige die ik heb gekeken trouwens) spreken over Jefferson die niet in Wonderland is, zou het moeten zeggen dat het toch ietwat gelijk loopt met OUaT, maar het zijn compleet andere personages :/

    Sebas had het gewoon te druk om nog in ouat iw te spelen en idk, barbara, ik vind dat idd wel spijtig ..
    eerlijk, ik denk niet dat ik na S1 nog zal verderkijken (tenzij het een supergoede cliffhanger is)


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?


    Henry en Hook hebben een scene samen (: Nu ben ik echt benieuwd hoe die eruit komt te zien _O_




    Credendo Vides