Eindelijk alles gezien dus ik durf me in dit topic te begeven haha. Maar echt wat een cliffhanger. Didn't see that one coming, although I really really liked it ^^
Nu nog 2 maanden wachten :[
Tomas schreef:
Eindelijk alles gezien dus ik durf me in dit topic te begeven haha. Maar echt wat een cliffhanger. Didn't see that one coming, although I really really liked it ^^
Nu nog 2 maanden wachten :[
Wat nu de winterfinale is was eigenlijk wel een goed einde geweest. (Als Hook niet was gekomen)
Dat je nooit eigenlijk weet of het allemaal Henry's fantasy was geweest of echt gebeurd. Dat Emma hem eigenlijk nooit op had gegeven voor adoptie maar alles gewoon in zijn eigen wereld zo was gegaan.
Aan de andere kant ben ik heel blij dat het niet het einde is.
Het tweede wint (:
''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''
True that. Een beetje zoals de films Inception en Shutter Island, die hebben ook zoiets.
Maar ook ik ben blij dat het nog niet is afgelopen (:
Ik hoop zo hard dat Rumple terug komt <3 Oh en dat Emma en Hook iets krijgen, want ik ship hun echt. En dat we meer van de andere prinsen/prinsessen te zien krijgen.
In maart wachten op GoT OUAT and OUATIW, bah niet leuk. Gelukkig heb ik nog series die ik kan zien, die zijn al compleet,maar nooit helemaal gezien van begin tot eind
Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.
Snowqeeun schreef:
In maart wachten op GoT OUAT and OUATIW, bah niet leuk. Gelukkig heb ik nog series die ik kan zien, die zijn al compleet,maar nooit helemaal gezien van begin tot eind
Hoe is die spinoff van OUAT? Is het een beetje hetzelfde of juist totaal iets anders?
Hoe is die spinoff van OUAT? Is het een beetje hetzelfde of juist totaal iets anders?
Voor zover ik heb gezien is hij behoorlijk anders. Wel met sprookjes, maar de manier van vertellen verschilt enorm van s1 van ouat.
Het verschil met de latere serie, vooral seizoen 3 is minder groot, mede door het reizen. Maar ik heb tot nu toe maar 3 afleveringen gezien van de spin off.
Eigenlijk mis ik de manier van vertellen van s1 wel, met de paralellen tussen onze wereld en de sprookjes.
wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder
Snowqeeun schreef:
Is OUATIW een beetje leuk? Ik heb er wel van gehoord maar nog niks van gezien..
Ik zelf vind de spinoff erg leuk, het gaat natuurlijk over Alice. Jullie moeten zelf maar kijken, want ik kan niet beslissen of jullie die spinoff leuk vinden, maar zelf vind ik het leuk en kan niet wachten op de episode die gaat komen
Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.