Een oneindig lange anime vol actie is Naruto wel xd Alleen die doe ik je niet aan, die is denk ik een beetje te lang. MAar het is wel een heeeele goede anime, afgezien van het feit dat die zo lang is.
Hmm, miss is code geass een goede? Ik geef toe, ik ben ook totaal niet fan van die reuze robot's en ik werd er ook helemaal gek van, maar als je goed let op het verhaal, dan begrijp je eigenlijk hoe geniaal die makers eigenlijk zijn. Ik vind het thema heel mooi gedaan en ze brengen de twee tegenpolen, misschien nog wel 3 tegenpolen goed naar elkaar toe. Ook vind ik dat ze de protagonist geweldig goed uitwerken en vooral over zijn identiteit.
Anders is misschien Guilty Crown ook wel iets. Uitzonderlijk goede graphics en soundtrack en een geweldige anime om echt eens te zien. Ik vond het echt zo mooi en ook het verhaal heeft wel iets, hoewel ik niet helemaal kapot ben van die Gai. MAar Shu is wel awesome
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.