• Hooi! (:

    De laatste tijd ben ik verslaafd geraakt aan de serie Revolution. En ik vroeg mij simpelweg af wie het nog meer kijkt, en wat jullie ervan vinden?
    Zelf vind ik het gewoon weg súper!

    Voor de mensen die trouwens niet weten wat Revolution is en waar het over gaat, klik op de link.
    Klik!



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kijk het al een tijdje, maar erg ver ben ik niet gekomen. Af en toe vind ik het wat saai.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik kijk het al een tijdje, maar erg ver ben ik niet gekomen. Af en toe vind ik het wat saai.


    Hoe ver ben je dan? Ik kijk momenteel episode 6 van seizoen 2. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hoe ver ben je dan? Ik kijk momenteel episode 6 van seizoen 2. (:


    Ergens halverwege seizoen 1.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ergens halverwege seizoen 1.


    Aah oke. Och, het wordt wel leuk. (: Hoewel ik episode 7 van seizoen 1 niet zo leuk vond, hahah. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kijk het af en toe mee op tv en in het begin vond ik het helemaal geweldig, maar nu begin ik het steeds minder te vinden.


    Take risks and conquer your fears.

    Hmmm, klinkt wel leuk. Misschien dat dat mijn volgende serie wordt die ik ga kijken als ik bij ben met supernatural.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Hmmm, klinkt wel leuk. Misschien dat dat mijn volgende serie wordt die ik ga kijken als ik bij ben met supernatural.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Eric Kripke en JJ Abrams? Sam en Dean op de USS Enterprise of Kirk en Spock in de Impala? :'D

    Het klinkt wel interessant, en ik ben sowieso op zoek naar iets nieuws om te kijken. Misschien dat ik het dit weekend eens zal proberen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ben ergens gestopt eind seizoen 1, misschien kijk ik het verder misschien niet.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dubbelpost --'

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 15:01 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik volg het online, sinds het begin al. Ik hou van dit soort series, vind het echt interessant en origineel. Ik erger me af en toe wat aan Tracy (die de hoofdpersoon Charlie speelt), maar verder vind ik het echt heel nice (: Daarbij ben ik een fan van Billy Burke en vind ik David Lyons ook een steengoede acteur, dus ik kijk het voornamelijk om hen haha.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    Ik volg het online, sinds het begin al. Ik hou van dit soort series, vind het echt interessant en origineel. Ik erger me af en toe wat aan Tracy (die de hoofdpersoon Charlie speelt), maar verder vind ik het echt heel nice (: Daarbij ben ik een fan van Billy Burke en vind ik David Lyons ook een steengoede acteur, dus ik kijk het voornamelijk om hen haha.


    Haha jaa, ik vond Charlie eerst ook maar niets. Hoewel ik haar momenteel wel mag eigenlijk. :p Kan misschien komen omdat ik het begin van de serie voorbij ben. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb net een trailer gekeken, en ben ik nou gek, of is een van de hoofdpersonen Bella Swans vader? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    (...)

    Haha jaa, ik vond Charlie eerst ook maar niets. Hoewel ik haar momenteel wel mag eigenlijk. :p Kan misschien komen omdat ik het begin van de serie voorbij ben. :p


    Ja, in het begin vond ik haar nóg irritanter. Is nu wel afgenomen, maar ik vind haar nog altijd niet echt super. Ik erger me gewoon soms aan de dingen die ze zegt/doet etc :')

    Square schreef:
    Ik heb net een trailer gekeken, en ben ik nou gek, of is een van de hoofdpersonen Bella Swans vader? (krul)


    Billy Burke speelt er inderdaad in haha. Hij is zó leuk in Revolution, één van mijn favorieten! : )


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Square schreef:
    Ik heb net een trailer gekeken, en ben ik nou gek, of is een van de hoofdpersonen Bella Swans vader? (krul)


    Yes, it is! Ik vind Miles toch wel de leukste personage van Revolution! *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •