• Heeeee =)

    Het zit dus zo. Vandaag ben ik officieel 6 maanden samen met mijn vriend. (stiekem al veel langer) Maar ik heb er niet eerder bij stil gestaan: hoor je dat een beetje te vieren?

    Ik kan me dus niet herinneren of ik iets met mijn ex'en gedaan had toen we een half jaar samen waren. Dus ik vroeg het me nu opeens af.

    Vinden jullie het een sociale verplichting dat je iets doet/geeft/... wanneer je 6 maanden samen bent?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind van niet. Ik heb mijn zes maanden ook niet gevierd met mij huidige vriend en daarvoor alleen maar omdat mijn exen er veel waarde aanhechtten.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb het geloof ik niet echt gevierd.
    Toen we een jaar hadden wel. Gefeliciteerd trwouens ^^

    Foxfire schreef:
    Ik heb het geloof ik niet echt gevierd.
    Toen we een jaar hadden wel. Gefeliciteerd trwouens ^^

    Dankje. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wij waren op buitenlandse reis met school, dus dat was al een cadeautje zat ;P Heerlijk 'gevierd' met een lunch in de stad Rome, maar toen was ik helaas ziek geworden...
    Maar verder vind dat eerder moet bedenken: vind jij het nodig om dit te vieren? Dan weet je vast wel het antwoord ;P
    En anders vraag je aan je vriend of hij het eventueel leuk zou vinden ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wij gaan altijd gaan eten om het half jaar. Zo hebben we nog eens een excuus om gezellig iets samen te doen en op restaurant te gaan. Soms geef ik eens een klein cadeautje, soms niet. Maar als we één jaar samen zijn, dus geef ik wel altijd iets kleins omdat ik dat dan een beetje als onze verjaardag zie.
    Je hoeft het dus zeker niet te vieren, maar wij doen het gewoon om eens te kunnen gaan eten. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Paranymph schreef:
    Wij waren op buitenlandse reis met school, dus dat was al een cadeautje zat ;P Heerlijk 'gevierd' met een lunch in de stad Rome, maar toen was ik helaas ziek geworden...
    Maar verder vind dat eerder moet bedenken: vind jij het nodig om dit te vieren? Dan weet je vast wel het antwoord ;P
    En anders vraag je aan je vriend of hij het eventueel leuk zou vinden ^^

    Ik weet het niet. Ik ben zo het romantische type minder, maar mijn vriend wel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zoiets ligt natuurlijk bij elk stel anders, maar ik vind dat soort dingen altijd wel een leuk excuus iets samen te gaan doen (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Foxfire schreef:
    Ik heb het geloof ik niet echt gevierd.
    Toen we een jaar hadden wel. Gefeliciteerd trouwens ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Proficiat ^^

    Ik heb het geloof ik niet echt gevierd... meestal proberen we er samen een leuke dag van te maken...dus n dagje samen weg en 's avonds lekker uiteten(of het weekend ervoor of erna)
    Ik was vorige maand 3 jaar samen, we zijn 's avonds gaan uiteten bij ons lievelingsrestaurant (iets wat we normaal te duur vinden) en de rest van de dag hebben we lekker n dagje geluierd met z'n 2... genieten van het samenzijn.

    geniet van elke dag dat je samen bent ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Je zou het niet als een verplichting moeten zien, maar als iets dat je graag zou doen. Lijkt het je leuk om het te vieren? Dan doe je het gewoon. Zie je het 'nut' er niet van in om het nu te vieren, dan doe je het niet. :')


    Take me to wonderland

    Ik vierde met mijn ex zowat elke maand en dat kom op een moment gewoon je neus uit. Ik heb nu zoiets van, waarom vieren dat je het zes maanden met elkaar hebt volgehouden? Dat is toch helemaal niet van belang. Dan is het meer een soort viering van "we hebben het overleefd." Ik zou er gewoon niets aan doen of ja, misschien de avond samen net iets specialer maken. Kaarsjes neerzetten en lekker eten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Endorphin schreef:
    Je zou het niet als een verplichting moeten zien, maar als iets dat je graag zou doen. Lijkt het je leuk om het te vieren? Dan doe je het gewoon. Zie je het 'nut' er niet van in om het nu te vieren, dan doe je het niet. :')


    Me so good.

    Gefeliciteerd!
    Mijn vriend en ik hebben het gevierd toen we zes maanden samen waren, met een dagje naar zee. :-) Wij houden ervan om zo ongeveer om de drie maanden iets speciaals te doen, en we zijn nu allebei aan het sparen om samen een weekendje naar Parijs te gaan in januari of februari. :-D

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 20:13 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mijn ex en ik vierden het niet. Meer een droge "Wow je hebt het al 6 maanden met mij volgehouden" die we elkaar gaven. Geen cadeau's ofzo.


    Big girls cry when their hearts are breaking