• Ken je dat gevoel? Het lijkt alsof die persoon eindelijk om je geeft maar daarna ben je niet genoeg.. Ik denk vaak: Wat doe ik dan verkeerd? Is het mijn schuld of die van de andere persoon? Ik haat het dat ik nooit 'genoeg' voor iemand ben. Altijd word ik verlaten, ik begrijp het niet. Ook ben ik altijd goed als er een probleem te bespreken valt maar iets leuks doen, ho maar! Dit doet mij echt pijn. Hoe zit het bij jullie? Herkennen jullie dit gevoel ook?

    ja inderdaad...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Deze morgen nog. :W
    Maar hoezo, dan?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vind het een beetje raar verwoord; niet goed genoeg voor iemand. Alsof er een schaal is waarop je alle mensen kunt verdelen. Ik ken je niet, en ik hoop dat je niet uit bent op opmerkingen als 'tuurlijk ben je goed genoeg'. Misschien heeft die persoon andere interesses of klikt het gewoon niet; helaas.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik herken het wel, van vroeger. Ik heb alleen op het gegeven moment besloten dat ik het zat was en toen heb ik mensen gezocht die me wel de moeite waard vonden.
    Misschien helpt zelf wat initiatief tonen tegenover anderen. Vraag anderen eens mee om iets leuks te doen. Blijf verder altijd jezelf; dan komt de rest vanzelf wel (:


    We need a bigger boat.

    PapiIlon schreef:
    Deze morgen nog. :W
    Maar hoezo, dan?


    Ik ben vriendinnen met een meisje maar ik ben alleen goed om te praten over haar problemen zeg maar. Althans, dat gevoel krijg ik. Als ze iets leuks gaat doen neemt ze me nooit mee, maar haar andere vriendinnen wel. Het lijkt gewoon dat ik onbelangerijk ben. Ik mag haar problemen opruimen, maar lol hebben zit er niet bij.

    InfinityXx schreef:
    (...)

    Ik ben vriendinnen met een meisje maar ik ben alleen goed om te praten over haar problemen zeg maar. Althans, dat gevoel krijg ik. Als ze iets leuks gaat doen neemt ze me nooit mee, maar haar andere vriendinnen wel. Het lijkt gewoon dat ik onbelangerijk ben. Ik mag haar problemen opruimen, maar lol hebben zit er niet bij.

    Dan is het juist andersom. Dat meisje is jouw aandacht niet waard. What a bitch.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Deilia schreef:
    Vind het een beetje raar verwoord; niet goed genoeg voor iemand. Alsof er een schaal is waarop je alle mensen kunt verdelen. Ik ken je niet, en ik hoop dat je niet uit bent op opmerkingen als 'tuurlijk ben je goed genoeg'. Misschien heeft die persoon andere interesses of klikt het gewoon niet; helaas.


    Ik vind het moeilijk om mijn woorden te verwoorden. Wat ik bedoel te zeggen is: Dat ik alle problemen van mijn vriendin mag verdragen, maar leuke dingen doet ze met mij niet. Ik wil weten of er ook andere mensen zijn met zo'n vriendin, en wat hun mening daar van is.

    InfinityXx schreef:
    (...)

    Ik ben vriendinnen met een meisje maar ik ben alleen goed om te praten over haar problemen zeg maar. Althans, dat gevoel krijg ik. Als ze iets leuks gaat doen neemt ze me nooit mee, maar haar andere vriendinnen wel. Het lijkt gewoon dat ik onbelangerijk ben. Ik mag haar problemen opruimen, maar lol hebben zit er niet bij.


    Confronteer haar ermee dan; als er dan nog niets veranderd, zou ik eens goed nadenken over de waarde van die vriendschap.


    We need a bigger boat.

    Navi schreef:
    Ik herken het wel, van vroeger. Ik heb alleen op het gegeven moment besloten dat ik het zat was en toen heb ik mensen gezocht die me wel de moeite waard vonden.
    Misschien helpt zelf wat initiatief tonen tegenover anderen. Vraag anderen eens mee om iets leuks te doen. Blijf verder altijd jezelf; dan komt de rest vanzelf wel (:


    Dankjewel voor de tip! Daar had ik niet over nagedacht.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 15:34 ]

    Dat gevoel ken ik ook. Ben door veel mensen in de steek gelaten, terwijl ik altijd voor ze klaarstond.

    Dat herken ik wel is ja ..


    16 - 09 - '17

    Dat is de kunst van voor jezelf en jouw doen leven in plaats van leven voor een ander. Dat gevoel heeft bijna geen kans meer als je wat positiever en steviger (over jezelf) in je schoenen staat. (:


    Searching heavens for another earth

    Navi schreef:
    (...)

    Confronteer haar ermee dan; als er dan nog niets veranderd, zou ik eens goed nadenken over de waarde van die vriendschap.

    Precies wat ik wilde zeggen. Misschien wat meer directer, maar het komt er op neer :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat had ik na 1 jaar en 8 maand bij mijn vriend. Toen pas kreeg ik allemaal dingen naar mijn hoofd geslingerd die niet goed aan mij waren...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.