• Ik ging samen met Chahra, Roos & Gwen zaterdag naar toverland, het was daar Halloween.

    Chahra kwam naar mij toe, we begonnen met smienken (Of hoe je dat ook schrijft). We zagen er NIET UIT HEA CHAHRA. Toen liepen we richting Roos. Toen we daar waren was Gwen er ook al. We gingen naar Toverland. Nou hij was nog niet open en er was al een kleine voorstelling. Iemand die een rare bol over zijn hand liet glijden, heel raar. En hij deed ook nog eens met vuur enz. We mochten naar binnen, betalen en daar waren we. We dachten dat die griezels die daar rond liepen niks voorstelde.. Nou verkeerd. We liepen en zagen een clown met een schep. Hij liep heel raar. Hij had het op ons gemunt en kwam op ons af. Hij keek naar mij toe. Was echt bang man. Toen liep ik snel om hem heen en had hij het op Gwen, Chahra & Roos gemunt. Ze rende weg en hij rende ze achterna. Hij sleepte de schep achter zich aan en er kwamen vuurvonken vanaf. Niet zo'n beetje ook! Ik was maar aan het lachen en hun keihard schreeuwen. Zo'n man langs me was ook aan het lachen. Opeens stond zo'n holbewoner langs me en sloeg hij met ijn knuppel op zijn hand. Schrok me een ongeluk. Man langs me weer lachen . We gingen verder. Wij steeds uitkijken voor die clown. (Ik zweer hij is echt eng) We gingen in de scooters en daarna in de wildwaterbaan. Toen moest Gwen&Roos ff naar de WC. Wij gingen ook mee. Bij de WC stonen 2 meisjes. Chahra en ik hebben er ff mee gepraat. Ze zeiden dat bij de Troy iemand stond met een motorzaag. Dus wij gingen naar de Troy. Daar voor het gebied in te gaan stond iemand. Een Romein. Wij dachten og.. is vast niks. Toen had hij ons gezien en liep op ons af. Steeds dichterbij en toen zagen we dat hij en wit eng gezicht had. xd Wij hele bocht om gemaakt. Wat denk je... Iemand met een motorzaag die daar wild rond rent. Maar hij ging weg toen wij aan de beurt waren. Ik & Chahra gingen voor 1e keer in de Troy. Maar het was donker dus je kon niet zo goed zien waar je heen ging . Wij gingen weer ff rondlopen enz. Vluchten voor die Creeps daar. Op een gegeven moment waren die motorzaagman er. Ik wou een foto van hem. Dus hij knikte. Ik probeer foto te maken laat hij me schrikken met zijn motorzaag! Ik probeer nog een keer.. LAAT HIJ ME WEER SCHRIKKEN.. Toen kwam die clown eraan. En die motorzaagman liep weg. De clown sloeg met zijn schep op de kont van die motorzaagman xd. En maakte gebaren dat ik een foto van hem mocht knippen. Dus ik probeerde het.. WAT DENK JE. ZE LIETEN MIJ ALLEBIJ TEGELIJKER TIJD SCHRIKKEN. Man kreeg een hartaanval..
    Ik hoefde al geen foto meer Van de Romein & de heks heb ik wel een fatsoendelijke foto gelukkig. Toen het park bijna ging sluiten liepen we naar de uitgang, daar stonden ze muziek te maken en stonden al die Creeps daar. Wij liepen, toen hoorde we die motorzaag en de schep. Dus wij renenn Toen zagen we de man met de motorzaag. Hij stak een hand uit naar Chahra. Chahra rende weg, en hij rende haar achterna

    Nou volgend jaar gaan we weer!
    Hier de foto waar die motorzaagman me liet schrikken omg. Dik hartaanval xD
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=87335
    Enge Clown
    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=next&id=87332
    ROMEIN (H)
    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=next&id=87330
    Deze heb ik niet geknipt maar van internet gehaald. Weer die freakin' clown met zijn schep :S
    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=next&id=87329


    I live for the applause, you will die for it.

    Woow vet lang. Leest niemand xd


    I live for the applause, you will die for it.

    OMFG :"D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    WTF! Ik schrik zelfs van die foto's! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    wat een creaps XD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    die met de motorzaag en die clown waren echt eng :|


    I live for the applause, you will die for it.

    engg..


    Nvt

    Omfg, Ik heb niet het hele verhaal gelezen, maar aan de Titel en de foto's lijkt ut me niet echt grappig, ik heb da namelijk een keer gehad in Hellendoorn, nou ik had een hartaanval,
    @ de Foto's
    Omfg ik ben bang voor clowen. [/voelt schaamte opkomen]


    She is waiting for you, so don't break her heart.