• Het leek me wel leuk om een RPG te starten gebaseerd op de boekenserie De Kronieken van de Onderwereld, oftewel The Mortal Instruments.
    Het idee zal zich afspelen in een stad met een instituut, waar uiteraard schaduwjagers zijn. Ook is er een roedel weerwolven, een paar heksenmeesters en een groep vampiers. Er komen demonen waar ze met z'n alle tegen moeten vechten.
    Ik vraag me enkel af of er wel mensen aan mee willen doen.


    Eeeen ik wil eigenlijk al heel lang een RPG maken over Resident Evil, maar ook daarvan weet ik niet of er mensen mee willen doen en ik heb geen idee wat ik ermee wil doen, dus als iemand wilt helpen zou het gaaf zijn.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Alright, misschien voor Resident Evil dat een paar soldaten van Umbrella weten te overleven, een paar maanden na de outbreak in Amerika. Ze zijn ontsnapt uit de Hive en proberen te overleven, maar hebben ook een paar burgers opgepikt en moeten nu New York uit zien te komen.


    I like


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    (...)

    Welk nieuws?


    Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar basically this: http://bellumina.wordpress.com/2012/03/14/049-why-i-have-a-problem-with-cassandra-clare-why-you-should-too/

    Ik wil je nu niet zeggen dat je CC moet gaan haten, of zoiets, ik was ook best wel fan van haar boeken, maar nu ik dat gelezen heb... Mjeh. :'D Oh well.


    help

    Fullmetal schreef:
    (...)

    Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar basically this: http://bellumina.wordpress.com/2012/03/14/049-why-i-have-a-problem-with-cassandra-clare-why-you-should-too/

    Ik wil je nu niet zeggen dat je CC moet gaan haten, of zoiets, ik was ook best wel fan van haar boeken, maar nu ik dat gelezen heb... Mjeh. :'D Oh well.


    Wauw, je kan ook wel ver door zeuren vind ik. Mij maakt het geen hol uit als ze haar eigen karakters kopieert uit een fanfiction die nooit uitgegeven is. Ik denk dat degene die dit geschreven is behoorlijk jaloers is.


    Your make-up is terrible

    Resident Evil is er.


    Your make-up is terrible

    Imagines schreef:
    The Mortal Instruments lijkt me interessant c;
    Die andere ken ik niet :[


    kindness is never a burden.

    The mortal instruments :)


    i'm not just someone , i'm myself and that's perfect.

    sinds ik TMI boek deel 1 gelezen heb, klink een TMI rpg heel aanlokkelijk


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    sinds ik TMI boek deel 1 gelezen heb, klink een TMI rpg heel aanlokkelijk


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †