• Het leek me wel leuk om een RPG te starten gebaseerd op de boekenserie De Kronieken van de Onderwereld, oftewel The Mortal Instruments.
    Het idee zal zich afspelen in een stad met een instituut, waar uiteraard schaduwjagers zijn. Ook is er een roedel weerwolven, een paar heksenmeesters en een groep vampiers. Er komen demonen waar ze met z'n alle tegen moeten vechten.
    Ik vraag me enkel af of er wel mensen aan mee willen doen.


    Eeeen ik wil eigenlijk al heel lang een RPG maken over Resident Evil, maar ook daarvan weet ik niet of er mensen mee willen doen en ik heb geen idee wat ik ermee wil doen, dus als iemand wilt helpen zou het gaaf zijn.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 12:40 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zou voor beide wel geïnteresseerd zijn. (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 13:45 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ohgod, no.
    Alleen Resident Evil vind ik wel gaaf.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ken the mortal instruments niet..
    Maar Resident Evil is wel leuk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik had niet gedacht dat Resident Evil populairder zou zijn haha.


    Your make-up is terrible

    The Mortal Instruments lijkt me interessant c;
    Die andere ken ik niet :[

    TMI lijkt me leuk, maar over Resident Evil weet ik niet zoveel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Imagines schreef:
    The Mortal Instruments lijkt me interessant c;
    Die andere ken ik niet :[


    That is a perfect copy of reality.

    Heeft iemand een goed idee voor een Resident Evil RPG dan?


    Your make-up is terrible

    Ik ken TMI niet, dus aan mijn mening daarover heb je niet veel. Maar Resident Evil lijkt me wel vet. Lekker mensen afslachten, ghehe.

    Assassin schreef:
    Heeft iemand een goed idee voor een Resident Evil RPG dan?

    Uuuuuuuh, nee.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 22:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Resident Evil, like it. Heb alleen wat weinig tijd ;s


    16 - 09 - '17

    Hoewel, ik heb eigenlijk wel een idee. Hoewel het niet echt een RPG is, I guess. Iedereen zou zich kunnen inschrijven voor deze "RPG", terwijl ik de naam CyberLord weer terug neem. Een keer in de zoveel tijd zal ik een opdracht sturen naar mensen die mee doen, die ze zo goed mogelijk moeten volbrengen, anders slacht ik ze af.
    Een opdracht zou dus kunnen zijn: "Zorg ervoor dat -naam hier- in mijn GB vraagt hoe mijn seksleven is. Hierbij mag je niet zeggen dat dit bij een RPG hoort en je mag deze persoon op geen enkele manier inlichten".
    Natuurlijk zou een gedeelte van de RPG erover gaan hoe ze mij zouden kunnen stoppen (ik zal dan hints achter laten of course, anders is het onmogelijk). Probleem hiervan is dat ik het forum kan lezen. Je zou dan via PB's of om wegen met elkaar moeten praten.
    Misschien verander ik mensen die ik al vermoord heb in monsters en stuur die achter jullie aan, muhahaha.

    Anyway, geen idee of dit nog echt Resident Evil achtig is. Klinkt eerder als een wedstrijd idee, oh well.

    EDIT: Dit idee is mijn intellectueel eigendom en als iemand hiermee vandoor gaat zal ik acties ondernemen. Ik hou er niet van als mensen andermans ideeen stelen en volgens de Quizlet huisregels (die ook de Nederlandse Wetgeving bevatten) kan ik eisen dat het verwijderd wordt. Just so you know.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 22:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik vind TMI afgezaagd omdat ik er al teveel RPG's over heb gedaan op andere websites. :'D

    En ik heb het er sinds al dat nieuws over Cassie Clare ook niet zo erg meer op...

    Oh well, als het een leuke verhaallijn is wil ik wel nog meedoen. :3 Resident Evil ken ik niet. :x


    help

    Fullmetal schreef:
    Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik vind TMI afgezaagd omdat ik er al teveel RPG's over heb gedaan op andere websites. :'D

    En ik heb het er sinds al dat nieuws over Cassie Clare ook niet zo erg meer op...

    Oh well, als het een leuke verhaallijn is wil ik wel nog meedoen. :3 Resident Evil ken ik niet. :x


    Welk nieuws?


    Your make-up is terrible

    Alright, misschien voor Resident Evil dat een paar soldaten van Umbrella weten te overleven, een week na de outbreak in Amerika. Ze zijn ontsnapt uit de Hive en proberen te overleven, maar hebben ook een paar burgers opgepikt en moeten nu New York uit zien te komen.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 18:25 ]


    Your make-up is terrible

    Yoda schreef:
    Ik zou voor beide wel geïnteresseerd zijn. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov