• Het lijkt erop dat SMS betalingen vanuit Belgie niet gaat lukken. Het zou alleen maar mogelijk zijn om betalingen van 1 euro te doen, waarbij de vaste kosten hetzelfde blijven als bij een betaling van bijvoorbeeld 5 euro. Hierdoor ben je meer dan 70% van de inkomsten kwijt aan kosten voor het betalen.

    Nu zag ik voorbijkomen dat Mister Cash ook mogelijk is nu. Is dat voor de Belgen onder ons een reële optie? Wordt hier door jongeren veel gebruik van gemaakt?

    Geen idee hoe moeilijk het is om te implementeren trouwens :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dit is mijn signature...

    Ik denk dat je dit het beste op het forum kunt peilen (:
    Er een nieuwstopic over aanmaken of een officiële poll.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik denk dat je dit het beste op het forum kunt peilen (:
    Er een nieuwstopic over aanmaken of een officiële poll.


    I am an idiot, I move.

    Ik betaal eigenlijk altijd met bankcontact ipv maestro als ik kan kiezen. Geen idee waarom eigenlijk. Is het dan zo dat je betaling meteen gevalideerd wordt en je niet moet wachten tot wanneer jij de credits overschrijft? In dat geval vind ik het wel interessant. Al blijft sms natuurlijk veel gemakkelijker. Jammer dat dat niet meer gaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (no_chears) Dat is dus echt heel erg jammer. Via sms credits kopen is echt de enige optie voor mij. Ik kan sowieso niet van Mister Cash gebruikmaken, maar misschien is het voor anderen wel een goed alternatief.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 13:54 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mister Cash is toch dat je echt gewoon betaald zoals in een winkel hé, maar dan van thuis uit? (dus betalen en meteen krijgen wat je gekocht hebt)
    Voor mij is dat een goede oplossing.


    Let the Night embrace you

    Jinxed schreef:
    Mister Cash is toch dat je echt gewoon betaald zoals in een winkel hé, maar dan van thuis uit? (dus betalen en meteen krijgen wat je gekocht hebt)
    Voor mij is dat een goede oplossing.
    Dat denk ik. Dat het gewoon automatisch gevalideerd wordt net zoals je bij lol RP koopt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is dat dan niet ongeveer hetzelfde als overschrijven?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    Is dat dan niet ongeveer hetzelfde als overschrijven?


    Queer zijn is gewoon alles

    PapiIlon schreef:
    (no_chears) Dat is dus echt heel erg jammer. Via sms credits kopen is echt de enige optie voor mij. Ik kan sowieso niet van Mister Cash gebruikmaken, maar misschien is het voor anderen wel een goed alternatief.


    16 - 09 - '17

    PapiIlon schreef:
    (no_chears) Dat is dus echt heel erg jammer. Via sms credits kopen is echt de enige optie voor mij. Ik kan sowieso niet van Mister Cash gebruikmaken, maar misschien is het voor anderen wel een goed alternatief.


    Atychiphobia • fear of failure; fear of not being good enough

    Ik gebruik enkel bancontact en dat suckt echt :/


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik gebruikte ook enkel SMS.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sms had beter geweest.

    Ik weet niet of ik mister cash heb.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik weet zelfs niet wat mister cash is.
    Word het betalen via telefoon binnenkort ook gemaakt?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik vind dit nou erg spijtig, want ik denk niet echt dat iemand echt met bankcontact wilt betalen. SMS is de enigste 'makkelijke weg' voor credits, en ja...Ik snap het wel, jullie moeten er ook wel wat winst van hebben...


    “Don't cry because it's over, smile because it happened."