• Vandaag is er een Hobbit marathon in Drachten..
    Super balen dat ik er niet heen kan :''(
    wie gaan er wel? :)

    correctie, ik ben toch wel geweest! :')

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 10:19 ]


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Was dat er? =o Helaas, ik ga er niet heen.


    Real eyes realize real lies.

    Square schreef:
    Ik ga niet naar een marathon, maar ik ga er wel sowieso in de bioscoop heen. Heel veel films in de laatste twee maanden van het jaar.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Te ver voor mij 210 km ofzo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ga morgen gewoon naar de film. Ik kan echt niet zo lang op mijn gat zitten. D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    ohh okeee ^^ nou ik ben uiteindelijk toch geweest whoehoe!


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn broer had voorgesteld om in de vakantie te gaan, maar ik wil al eerder gaan. :(


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Whoaaaahh..
    Ik ben na die in Enschede geweest, 10 Dec! _O__O_


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Souffez schreef:
    Mijn broer had voorgesteld om in de vakantie te gaan, maar ik wil al eerder gaan. :(


    Dit. Precies dit.
    Mijn broer en moeder hebben allebei zoiets van: "Oh, we kunnen net zo goed in de vakantie gaan." Maar ze snappen niet hoe graag ik er heen wil... ZO LANG KAN IK NIET WACHTEN!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aaaaah ik ben gisteren geweest. Zoooooo leuk!!!!! *O*


    SPOILER ALERT VOOR DE MENSEN DIE 'M NOG ZIEN MOETEN! DUS DAN NIET KLIKKEN!

    Je kunt wel heel erg zien wat Rowling allemaal in Harry Potter heeft gebruikt zeg. Sowieso was al wel bekend dat ze veel dingen uit LOTR serie had overgenomen en veranderd had zodat het bij HP pastte, maar ook gisteren weer zag ik zeer veel wat op de HP leek. Zoals het stuk met de spinnen! Dat zit ook in deel 2 uit HP, en dan wanneer Gandalf Sauron wil tegenhouden komt er zo'n lichtbol uit zijn stok die dan Sauron tegen moet houden, dat lijkt op Harry Potter die zijn patronus uitoefend en de dementors ermee tegenhoud.
    Maar verder vind ik Harry Potter én LOTR/The Hobbit gewoon awesome hoor! :9~ En die dwergen zijn vet genius! Wel vond ik het jammer dat er nog niet zo heel veel van Legolas was. EN KILI! D: Thank God dat hij is genezen! :3 En door wie! ^^
    Verder vind ik die voeten van Bilbo echt onwijs groot, is dat nep? Vast wel èh, of niet? :p En tsja, I JUST LOVED IT!!!! *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Aaaaah ik ben gisteren geweest. Zoooooo leuk!!!!! *O*


    SPOILER ALERT VOOR DE MENSEN DIE 'M NOG ZIEN MOETEN! DUS DAN NIET KLIKKEN!

    Je kunt wel heel erg zien wat Rowling allemaal in Harry Potter heeft gebruikt zeg. Sowieso was al wel bekend dat ze veel dingen uit LOTR serie had overgenomen en veranderd had zodat het bij HP pastte, maar ook gisteren weer zag ik zeer veel wat op de HP leek. Zoals het stuk met de spinnen! Dat zit ook in deel 2 uit HP, en dan wanneer Gandalf Sauron wil tegenhouden komt er zo'n lichtbol uit zijn stok die dan Sauron tegen moet houden, dat lijkt op Harry Potter die zijn patronus uitoefend en de dementors ermee tegenhoud.
    Maar verder vind ik Harry Potter én LOTR/The Hobbit gewoon awesome hoor! :9~ En die dwergen zijn vet genius! Wel vond ik het jammer dat er nog niet zo heel veel van Legolas was. EN KILI! D: Thank God dat hij is genezen! :3 En door wie! ^^
    Verder vind ik die voeten van Bilbo echt onwijs groot, is dat nep? Vast wel èh, of niet? :p En tsja, I JUST LOVED IT!!!! *O*


    Legolas in de hobbit? Niet alle elven zijn Legolas (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Legolas in de hobbit? Niet alle elven zijn Legolas (cat)

    Orlando Bloom speelt weer Legolas hoor ^^
    Die elf is al pittig houd in LOTR.


    Deep inside, I've never felt alive

    Okammy schreef:
    (...)

    Legolas in de hobbit? Niet alle elven zijn Legolas (cat)


    Weet ik, maar Legolas speeld erin. *O* En ja, ik weet heus wel wie Legolas oftewel Orlando Bloom is. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Weet ik, maar Legolas speeld erin. *O* En ja, ik weet heus wel wie Legolas oftewel Orlando Bloom is. :3



    Dafuq doet Legolas in de hobbit?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben er geweest c:
    Ik weet voor de rest niet wat ik nu moet zeggen want ik ben nog steeds in awe. Vanavond ga ik weer, met een vriendin.


    Caution first, always.