• Vandaag is er een Hobbit marathon in Drachten..
    Super balen dat ik er niet heen kan :''(
    wie gaan er wel? :)

    correctie, ik ben toch wel geweest! :')

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 10:19 ]


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Ik niet. Drachten is ver weg. Maar in mijn buurt is er ook een maar ik mag nog steeds niet van mama. Ik mocht ook al niet naar thg marathon en naar het all time low concert omdat het steeds door de weeks is. )):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het leek mij echt zoooo gaaf! Maar ik mag niet, het is te laat, midden in mijn toetsweek ): Maar ik ga deze zaterdag wel naar deel 2! (dan kijken we gewoon van te voren thuis deel 1, heb ik op dvd (: ) De mensen die er heen gaan, heel veel plezier ! <3

    Hier in Groningen is er ook eentje, maar ik ga niet xd.


    I am an idiot, I move.

    Ik ga niet. Maar ik ga morgen wel met mijn ouders naar The Desolution of Smaug. I can't wait! *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gestalt schreef:
    Hier in Groningen is er ook eentje, maar ik ga niet xd.


    Wat?! Waarom weet ik dat niet? Waar is hij dan?

    Ik ga trouwens zaterdag met mijn moeder en broer naar The desolation of Smaug. Tenzij mijn moeder opeens niet kan, want die zegt steeds: "Misschien had ik al een afspraak. Anders gaan we toch gewoon in de kerstvakantie?"
    Maar zo lang kan ik niet wachten >.<

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 10:39 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hier draait hij ook, maar het eerste deel kijk ik thuis met vriendinnen. En deze of volgende week sws naar deel 2! Can't wait! (nerd)


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Ik ga waarschijnlijk vrijdag - als het nog doorgaat, maar dat is gewoon alleen het tweede deel. Fucked up gebeurtenissen hebben ertoe geleid dat ik niet zo'n zin heb te gaan met één iemand uit het groepje waarmee ik ga, en zover als ik weet, is dat geheel wederzijds.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jaa ik wilde er zo graag heen maar mag niet omdat school.
    Ik had het mijn moeder verteld, en die gaat er nu wel heen met mijn zus.
    Omdat mijn zus morgen pas rond 12 uur begint. Lekker dan =/

    Ik ga er morgen heen! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ga niet naar een marathon, maar ik ga er wel sowieso in de bioscoop heen. Heel veel films in de laatste twee maanden van het jaar. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah, ben ik niet de enige die niet heen kan.
    En voor wie wel gaat, heel veel plezier! :D


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Hobbit marathon? Lijkt me wat onlogisch om dat te doen voor de derde film uit is. Sws is twee films nauwelijks een marathon te noemen


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    Hobbit marathon? Lijkt me wat onlogisch om dat te doen voor de derde film uit is. Sws is twee films nauwelijks een marathon te noemen


    Twee films van 3 uur, op z'n minst. Ik vind dat dat nog best een marathon genoemd mag worden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Twee films van 3 uur, op z'n minst. Ik vind dat dat nog best een marathon genoemd mag worden.


    Hm, neem de padding weg en je houd 1-1.5 uur over. Valt mee.

    In ieder geval, Gandalf kan geen 6 uur stilzitten. En wat heb ik er aan om naar een hobbit marathon te gaan zonder Gandalf?


    quidquid excusatio prandium pro

    In mijn buurt is er ook een maar ik kan er niet heen vanwege de examens =(