• Goedemiddag,
    omdat ik Lazhar nu toch al een tijdje heb en enorm aan de naam gehecht ben geraakt, zat ik slechts te overwegen om een nieuwe/oude gebruikersnaam (terug) te nemen. De twijfel is echter, zoals altijd, toegeslaan en ik ben uitgekomen op deze mogelijkheden.

    • Pompeji •
    • Matilda •
    • Iphigenia • Dochter van Agamemnon, de Griekse leider. Ze werd bijna – volgens andere bronnen wel degelijk – geofferd.
    • Helena • De mooiste vrouw ter wereld, ten tijde van de Trojaanse Oorlog.
    • Lazhar •

    Het kan goed zijn dat ik uiteindelijk toch besluit om Lazhar te houden, maar dat zien we dan wel weer.
    • Ik zou aan elk ieder van jullie willen vragen geen namen in bruikleen te nemen. Niet dat ik er iets aan kan doen, maar ik zou beroep willen doen op jullie menselijkheid. •


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji is leuk ;3
    En maak je geen zorgen, ik zal geen van je usernames inpikken :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pompeji of Lazhar (flower) I like both..


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind Pompeji en Helena erg leuk. :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind Pompeij en Iphigenia het leukst :')


    Stenenlikker

    Matilda all the way.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind Pompeij en Iphigenia erg mooi (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Pompeji of Iphigenia. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pompeji, Iphigenia - al is dat wat lastig te schrijven - of Lazhar gewoon houden.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    De meningen zijn... verdeeld, zal ik maar zeggen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28