• Ladies and gentlemen: The übercool Kletscafé!







    Wil jij ook bij de crew horen? Je bent meer dan welkom!
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij!. (:



    Het Kletscafé Spin-off:

    • Tinychat •
    Het Kletscafé GIF-wartopic!
    Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Onze geweldige crew:
    Werknemers.
    Lotta • PapiIlon• Cafébazin • 12
    Nori • Felidae • Mede-cafébazin • 12
    Sofie • Hayffie• Barvrouw • 14
    Kim • Newt• Entertainer • 17
    Sylvie • Wintermagic• Serveerster • 19
    Fabiënne • Presence • Schoonmaakster • 15
    Rick • Tukkosopher• Gitarist • 16
    Jason • Json • Glazenophaler • 17
    Evelien • Arendelle• Buitenwipper • 18
    Fren • Lazhar • Schrijfster • 13
    Kim • Souffez • Servettenvouwster • 17


    Verslaafden.
    Suuz • Leonhardt • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Child • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Chicas • Colaverslaafde • 17
    Melissa • Cicero • Kinderchampagneverslaafde • 15
    Isa • xBoselfje • Loempiaverslaafde • 13
    Lisanne • Graphique• Chocolademelkverslaafde • 14
    Tialda • Scribe • Stamgast • 18
    Naomi • Marlon • Serieverslaafde • 18
    Yolanda • Gibbs • Serieverslaafde • 17
    Anne • ThingsInLife • Unicorn- en serieverslaafde • 14
    Sanne • Varius • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Anthon • Busje3000 • Popcornverslaafde •
    Jaimy • Jaimes• Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Dillon• Seksverslaafde • 18
    Daphne • xAguamenti • Wemelverslaafde • 14
    Emma • Scorpia • Theeverslaafde • 14][/b]
    Eva • wentelteef • 14 • Koetjesreepverslaafde
    Annemarije • Mullingford • 16 • Theeverslaafde



    Prijslijst.





    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 21:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Arendelle schreef:
    (...)



    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dit gaat niet alleen over die weddenschap. Het is zoals Sylvie ooit zei, dat ik alleen domme opmerkingen kan maken, andere kwetsen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    Dit gaat niet alleen over die weddenschap. Het is zoals Sylvie ooit zei, dat ik alleen domme opmerkingen kan maken, andere kwetsen.

    Nee hoor.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dooddoenervo schreef:
    Dit gaat niet alleen over die weddenschap. Het is zoals Sylvie ooit zei, dat ik alleen domme opmerkingen kan maken, andere kwetsen.


    Ik geloof niet dat je puur domme opmerkingen maakt hoor. Misschien klikt het niet áltijd even goed met iedereen, maar komaan, dat heeft iedereen.
    En wie heb je zoal gekwetst dan hier in het kletscafé? Want ik kan niemand bedenken, tenzij dat ik iets heb gemist ofseu.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zoals Yolanda al zegt. Er is niemand die het met iedereen kan vinden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ofwel heb je dat gedroomd, ofwel interpreteer je dat totaal verkeerd. Mais bon, ik kan je niet dwingen in te zien dat niemand het momenteel eens is met die belachelijke stelling die op niets slaat.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:03 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Newt schreef:
    (...)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Okay, let's keep things straight. To everyone. Er ontstaan hier weleens ruzies en dat zal overal gebeuren. Jarne, dat Sylvie dat ooit heeft gezegd, is niet de meest slimme zet. Ten eerste omdat het niet waar is en ten tweede omdat dat ook kwetsend kan zijn. Je zorgt echt niet alleen maar voor ruzies en maak zijn er bij ruzies altijd twee kanten. Dus zelfs als een ruzie jouw schuld zou zijn, dan is er ook nog een andere schuldige vaak.

    Daarbij komt, we zijn er ook met z'n allen om dingen op te lossen. Dat jij dan niet meer het gevoel moet hebben dat je ongewenst bent, want uit de reacties blijkt dat je niet ongewenst bent. Dus laten we allemaal een groepsknuffel doen en gewoon er samen voor zorgen dat de sfeer goed blijft, oké?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Okay, let's keep things straight. To everyone. Er ontstaan hier weleens ruzies en dat zal overal gebeuren. Jarne, dat Sylvie dat ooit heeft gezegd, is niet de meest slimme zet. Ten eerste omdat het niet waar is en ten tweede omdat dat ook kwetsend kan zijn. Je zorgt echt niet alleen maar voor ruzies en maak zijn er bij ruzies altijd twee kanten. Dus zelfs als een ruzie jouw schuld zou zijn, dan is er ook nog een andere schuldige vaak.

    Daarbij komt, we zijn er ook met z'n allen om dingen op te lossen. Dat jij dan niet meer het gevoel moet hebben dat je ongewenst bent, want uit de reacties blijkt dat je niet ongewenst bent. Dus laten we allemaal een groepsknuffel doen en gewoon er samen voor zorgen dat de sfeer goed blijft, oké?


    I'm in!


    From these ashes, I will rise

    En @Evelien en Kim, we hebben ook zoiets als een GIF-topic :'D Die speciaal gemaakt is voor de GIF's qua gesprekken ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben het 100000% eens met Jaimy.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    What Jaims says. :3
    (over Jarne én de gifs, haha)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaimes schreef:
    En @Evelien en Kim, we hebben ook zoiets als een GIF-topic :'D Die speciaal gemaakt is voor de GIF's qua gesprekken ><

    Ik moet ophouden met denken dat ik steeds word bedoeld.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jaimes schreef:
    Okay, let's keep things straight. To everyone. Er ontstaan hier weleens ruzies en dat zal overal gebeuren. Jarne, dat Sylvie dat ooit heeft gezegd, is niet de meest slimme zet. Ten eerste omdat het niet waar is en ten tweede omdat dat ook kwetsend kan zijn. Je zorgt echt niet alleen maar voor ruzies en maak zijn er bij ruzies altijd twee kanten. Dus zelfs als een ruzie jouw schuld zou zijn, dan is er ook nog een andere schuldige vaak.

    Daarbij komt, we zijn er ook met z'n allen om dingen op te lossen. Dat jij dan niet meer het gevoel moet hebben dat je ongewenst bent, want uit de reacties blijkt dat je niet ongewenst bent. Dus laten we allemaal een groepsknuffel doen en gewoon er samen voor zorgen dat de sfeer goed blijft, oké?


    C'est un Amen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Souffez schreef:
    (...)
    Ik moet ophouden met denken dat ik steeds word bedoeld.

    Haha, lol.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it