• Vertaling: Ik ben een vlinder, nu ...

    Ja, inderdaad! De feiten zijn verjaard en Facts is PapiIlon geworden, wat Frans is voor vlinder. Gewoon omdat vlinders awesome zijn.
    Omdat deze username al eerder genomen was, heb ik de eerste L vervangen door een hoofdletter I (i).
    Do you like it?





    Blijkbaar bestaat er dus ook een vlinder die dezelfde voornaam heeft als ik (Lotta, haha). *O*

    Oh ja, hierbij heb ik de weddenschap tussen Nori (Felidae) en mij officieel verloren, maar ik ben koppig en verander mijn naam niet naar IloveNori. :p

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 20:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Heel mooi c;


    26 - 02 - '16

    Ik had het gisteren natuurlijk al gezien, maar ik vind hem erg mooi. ^^

    Nou ben ik echter wel nieuwsgierig, want hoe zit het nou met de weddenschap? Wordt dat je volgende naam, of doe je net alsof er nooit iets gebeurd is? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik had het gisteren natuurlijk al gezien, maar ik vind hem erg mooi. ^^

    Nou ben ik echter wel nieuwsgierig, want hoe zit het nou met de weddenschap? Wordt dat je volgende naam, of doe je net alsof er nooit iets gebeurd is? :'D

    Omdat Nori/Felidae heel weinig op Q zit en niet echt actief is op het forum, wint zij eigenlijk sowieso. Maar ja, dat zal dan inderdaad mijn vorige naam worden, als ze tenminste wat vaker online is. Anders vind ik het vrij nutteloos en doe ik inderdaad alsof er niets gebeurd is. x']


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it