• Vertaling: Ik ben een vlinder, nu ...

    Ja, inderdaad! De feiten zijn verjaard en Facts is PapiIlon geworden, wat Frans is voor vlinder. Gewoon omdat vlinders awesome zijn.
    Omdat deze username al eerder genomen was, heb ik de eerste L vervangen door een hoofdletter I (i).
    Do you like it?





    Blijkbaar bestaat er dus ook een vlinder die dezelfde voornaam heeft als ik (Lotta, haha). *O*

    Oh ja, hierbij heb ik de weddenschap tussen Nori (Felidae) en mij officieel verloren, maar ik ben koppig en verander mijn naam niet naar IloveNori. :p

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 20:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Awesome! (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuke naam.
    Erg sportief. (cat)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    Leuke naam.
    Erg sportief. (cat)

    Sorry. :x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Klinkt heel leuk ^-^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nice!
    Tegenwoordig neemt iedereen die hoofdletter i voor de l.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    I love it. Ik vind vlinders altijd al zulke mooie, beeldige insecten. Ik haal er meestal mijn inspiratie uit en ze doen me nu aan iemand denken die mij heel erg geholpen heeft. Dus zeer positief.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Had me nou gewoon lekker in de waan gehouden dat het een L was, Lotta. D: Nu spreekt het stemmetje in mijn hoofd jouw username telkens zo raar uit. 'Papi-IE-lon', met een driedubbele, Noord-Hollandse L, waardoor het niet meer zo sexy Frans klinkt. :')
    Nee, maar even serieus; ik vind hem heel leuk. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Had me nou gewoon lekker in de waan gehouden dat het een L was, Lotta. D: Nu spreekt het stemmetje in mijn hoofd jouw username telkens zo raar uit. 'Papi-IE-lon', met een driedubbele, Noord-Hollandse L, waardoor het niet meer zo sexy Frans klinkt. :')
    Nee, maar even serieus; ik vind hem heel leuk. ^^

    Ja maar, ik moet dat sowieso in ieder topic doorgeven omdat ze me anders naar een andere Papillon zullen linken, dus was je er zeker achtergekomen in het Percivertopic. D:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 20:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Marshall schreef:
    I love it. Ik vind vlinders altijd al zulke mooie, beeldige insecten. Ik haal er meestal mijn inspiratie uit en ze doen me nu aan iemand denken die mij heel erg geholpen heeft. Dus zeer positief.


    Some people are art and do art at the same time

    PapiIlon schreef:
    (...)
    Ja maar, ik moet dat sowieso in ieder topic doorgeven omdat ze me anders naar een andere Papillon zullen linken, dus was je er zeker achtergekomen in het Percivertopic. D:


    Ik ben jaloers! D: Die persoon heeft ''Zorro'' als username gehad! (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik ben jaloers! D: Die persoon heeft ''Zorro'' als username gehad! (no_chears)

    Ja, I know! Haha. Ik wou die een keer als grap doen. Cuz' yeah, Antonio Banderas, dohh. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    PapiIlon schreef:
    (...)
    Ja maar, ik moet dat sowieso in ieder topic doorgeven omdat ze me anders naar een andere Papillon zullen linken, dus was je er zeker achtergekomen in het Percivertopic. D:

    Daar heb je best een goed punt. Dat ik daar zelf niet op gekomen was. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Marshall schreef:
    (...)
    Ja, I know! Haha. Ik wou die een keer als grap doen. Cuz' yeah, Antonio Banderas, dohh. :'D


    Zorro is gewoon awesome! (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Zorro is gewoon awesome! (bloos)

    I know right?! ;D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je weet al dat ik het een prachtige naam vind. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.