Fullmetal schreef:
(...)
I. Am. So. Jealous. Over het deel waar hij een nieuwe accordeon in Italië gaat gaan halen, bedoel ik dan. :'D Welk merk? :x
Ik wil een nieuwe, maar ik denk dat mijn ouders dat niet zien zitten, hahah. :'D
Sorry voor off-topic. :x
Hahah het is nog niet zeker hoor. En het merk, ik zou het zo snel niet weten. Maar ik ben al deels aangenomen op het conservatorium, alleen speel ik een digitale Roland accordeon. En de docent wil per se dat ik en anologe accordeon spelen ga. Dus daarvoor zijn we op zoek, maar het is hier 6000 euro. En nu willen we kijken of het in de fabriek waar hij gemaakt wordt (in Italië dus) goedkoper is, want we hebben de accordeon al gezien voor de helft van de prijs. En als dat zo is dan gaan we het daar helemaal ophalen, en ik hoop nu zoooooo dat het in Italië goedkoper is, want het lijkt me ontzettend gaaf om daar eens heen te gaan! *O* Maar we moeten eerst prijzen van de accordeon gaan vergelijken. :p
Aahw, waarom zien je ouders dat niet zitten dan, en waarom ben je toe aan een nieuwe? Welke heb je nu eigenlijk dan?
Zullen we ons gesprek maar verder voeren in Gb? :W
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •