• Don't ever, ever, ever, leave me. Because I love you so much.
    Forever, bby's. Gabsie
    .

- 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - 'I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK! <3 x Myke' aka Myke.

Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - 1946 - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Versteegh - 29 december | 16
    Aniek - Karev - 24 december | 14
    Melissa - Cicero - 22 januari | 15
    Ness - LilacNiall - 23 september | 14
    Marlijn - Sphinx - 24 december | 14
    Noek - Fabella - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - TornApart - 21 januari | 13
    Sterre - Loorea - 9 oktober | 16
    Myke - Luftslottet - 25 juli | 16
    Linde - xZiall - 24 februari | 12
    Aline - Cage - 14 maart | 13

[ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 17:49 ]

Hmpf, ik wil schrijven, maar ik weet dat als ik schrijf, ik het toch niet afmaak :s

Ik zit zo te twijfelen...

Reality's overrated.

Boe?

Reality's overrated.

Waarover, Noek?

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Nou kijk,
    Ik heb dus van de week m'n verhaal waar ik dus al ruim anderhalf jaar mee bezig ben afgerond. (Dat voelt echt leeg btw.) Nu heb ik nog een aantal verhalen actief staan die ik eigenlijk wil herschrijven. Een THG verhaal ook actief waar ik alleen wat kleine dingetjes aan wil verbeteren en nog een nogal perv verhaal waarmee ik dus verder zou gaan maar eigenlijk niet mijn verhaalsoort is. Ik had dus nog dat Zianourry verhaal uitgedacht, naja. Eigenlijk dus een Larry, Ziam en Nosh. Die met die door machine gecreëerde meisjes etc. En ik ben al even bezig met een nogal diepe LP verhaal waar ik hier weleens de beschrijving heb gedumpt. Ook heb ik nog een Spionage verhaal liggen in word. En nog een hele hoop dingen en ideeën met meestal een proloog en één hoofdstuk hier op Q. Nou heb ik nog Bromance Stand Alones, de aanvragen heb ik afgewerkt, maar verder moet ik nodig weer eens gaan schrijven. Op aanvraag One Shots. En Stand Alones voor mijzelf, als ik een idee heb en die zo kwijt wil.
    En nu weet ik dus niet waar ik mee verder wil.
    Wacht, ik ga even de hoeveelheid verhalen kijken..... 33 verhalen. O.o En dan dus ook nog die in word en nog een hoop in mijn hoofd. Waaaah!
    Wat nu?

Reality's overrated.

Ohh, en natuurlijk nog de Larry met Lieke.

Reality's overrated.

Fabella schreef:
    Nou kijk,
    Ik heb dus van de week m'n verhaal waar ik dus al ruim anderhalf jaar mee bezig ben afgerond. (Dat voelt echt leeg btw.) Nu heb ik nog een aantal verhalen actief staan die ik eigenlijk wil herschrijven. Een THG verhaal ook actief waar ik alleen wat kleine dingetjes aan wil verbeteren en nog een nogal perv verhaal waarmee ik dus verder zou gaan maar eigenlijk niet mijn verhaalsoort is. Ik had dus nog dat Zianourry verhaal uitgedacht, naja. Eigenlijk dus een Larry, Ziam en Nosh. Die met die door machine gecreëerde meisjes etc. En ik ben al even bezig met een nogal diepe LP verhaal waar ik hier weleens de beschrijving heb gedumpt. Ook heb ik nog een Spionage verhaal liggen in word. En nog een hele hoop dingen en ideeën met meestal een proloog en één hoofdstuk hier op Q. Nou heb ik nog Bromance Stand Alones, de aanvragen heb ik afgewerkt, maar verder moet ik nodig weer eens gaan schrijven. Op aanvraag One Shots. En Stand Alones voor mijzelf, als ik een idee heb en die zo kwijt wil.
    Wacht, ik ga even de hoeveelheid verhalen kijken..... 33 verhalen. O.o En dan dus ook nog die in word en nog een hoop in mijn hoofd. Waaaah!
    Wat nu?

Maak een lijstje met al die dingen op. Dan zet je ze op volgorde. Welke wil je eerst doen? Of bij welke moet je het minst veranderen? Maak zo een hele lijst en zet die ergens neer. Dan begin je met het eerste op je lijst. Als je dat even beu bent, kijk je naar het twee. Wanneer je dat beu bent ga je terug naar het eerste en werk je dat volledig af. Zo ga je de lijst verder af. ^^

Dat heb ik dus geprobeerd. Maar ik kan niet kiezen >.<

Reality's overrated.

Fabella schreef:
    Nou kijk,
    Wat nu?

Wauw. Dat is veel :o

Fabella schreef:
    Dat heb ik dus geprobeerd. Maar ik kan niet kiezen >.<

Begin met waar je het meest inspiratie voor hebt. (:

Cage schreef:
    (...)

Wauw. Dat is veel :o

Ja hè?
    Ik heb te veel fantasie >.< En neem altijd veels te veel hooi op de vork.

Reality's overrated.

Fabella schreef:
    (...)

Ja hè?
    Ik heb te veel fantasie >.< En neem altijd veels te veel hooi op de vork.

Fantasie is altijd goed (: Je moet uitwerken wat je in je hoofd hebt. Ik heb ook een stuk of wat verhalen staan en het is indd heel frustrerend.
    Ik ben nu op een punt dat ik het zo vervelend vind, dat ik niet eens meer wil schrijven :s

Bedankt.
    Ik heb daarnet vier verhalen verwijderd ;3 Vind ik eerlijk gezegd best moeilijk om te doen.
    Maar ik ga denk ik eerst al mijn verhalen inactiveren. Naja.

Reality's overrated.

Fabella schreef:
    Bedankt.
    Ik heb daarnet vier verhalen verwijderd ;3 Vind ik eerlijk gezegd best moeilijk om te doen.
    Maar ik ga denk ik eerst al mijn verhalen inactiveren. Naja.

Is ook erg moeilijk :/ maar als je er niets nuttigs meer van kan maken, kan je het beter verwijderen.
    Wss zitten heel veel mensen met het probleem dat ze wel kunnen beginnen, maar niet af kunnen maken :3

MIJN HAAR IS ROOD GEWORDEN HAHAHAHAHAHA. (Ik lach mezelf nu uit ja gehe.)

Reality's overrated.