• Enkele jaren is de derde cirkel verhuist naar een nieuw continent: Europa. Daar hebben ze in een van de landen plaats genomen in een groot bos, dat zeer geliefd is bij wandelaars, sporters en vele buitenmensen. Het is dichtbegroeid en absoluut geen park. Maar de derde cirkel is niet zomaar verhuist. Ze werden in Amerika geteisterd door een groep jagers, die het op hen gemunt hadden. En door de meningsverschillen tussen de Clans hadden ze gezamenlijk besloten te vertrekken. Blijven vluchten zullen ze helaas niet langer kunnen, want de jagers hebben het op hen gemunt. Achter de locaties van de eerste, de tweede en de vierde cirkel zijn ze nog niet achter gekomen en ze zullen niet rusten tot de derde cirkel is uitgeroeid. Vluchten is uitgesloten, dus rest hen alleen nog maar terugvechten. Maar dan zullen ze wel moeten samenwerken en hoogstwaarschijnlijk nieuwe vampiers creëeren. Zelfs mensen zullen betrokken worden bij hun strijd. En zal de vijfde Clan zich met hun problemen helpen of zullen ze zich afsluiten van de jagers om de Clans te leren samenwerken?

Enkele belangrijke feiten over de vampiers
    ~Enkel de leiders van iedere Clan en elk lid van de vijfde Clan heeft een gave. Deze kunnen ze doorgeven aan hun opvolgers.
    ~Elke Clan heeft een eigen villa in het bos staan. Deze is aan het oog van de mensen onttrokken door middel van spreuken.
    ~Het huis van de vijfde Clan is niet zichtbaar voor de andere Clans.
    ~Ze kunnen overdag naar buiten, maar zijn wel bleker dan gewone mensen. Ook kan de zon hen irriteren.
    ~Elke Clan heeft zijn eigen oogkleur. Na de transformatie verandert de oogkleur naar de kleur van die Clan
    -Duistere Clan = Rood, ze dragen buiten bruine contactlenzen
    -Liefdevolle Clan = Blauw
    -Dappere Clan = Groen
    -Slimme Clan = Grijs
    ~Een vampier kan ook magische amuletten, voorwerpen, spreuken,... kennen. Dit is meestal gegeven door de leider of kan geërfd zijn. (het zou handig zijn als dit gemeld wordt in de biografie)
    ~Ze hebben bloed in hun aderen stromen.
    ~Ze kunnen aan een andere vampier hun bloed laten drinken zodat die ander weer bloed heeft.
    ~Ze kunnen ook van messen sterven. Staken zijn niet per se noodzakelijk.
    ~De snelheid van het genezingsproces hangt af van hoeveel mensen- of dierenbloed in hun aderen stroomt.
    ~Iedere vampier drinkt normaal gezien mensenbloed. Dierenbloed is echt een laatste optie.

Invullijstje

Naam:
    Leeftijd:
    Vampier/Mens/Jager:
    Clan: (enkel als het vorige "vampier" is)
    Voorkeur Clan: (enkel als het vorige "mens" is)
    Wapens: (enkel als het vorige "jager" is)
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Extra

Iedere Clan heeft zo zijn of haar eigenschappen, die duidelijk vermeld zijn in de naam ervan. De karakters van hun leden zullen dan richting de Clannaam gaan aangezien ze enkel mensen kiezen die hun waarden en normen zullen kunnen opvolgen.

Rollen

Duistere Clan
    ~Leider -Sybren Grace -Kan zien waar personen zijn en in welke situatie ze zich bevinden, door Kerspatchico
    ~Izzy Fhearson door Terrific
    ~Catherina Johnson door Aquari
    ~Kendall Jackson door Kendizzzzle

Slimme Clan
    ~Leider gereserveerd door Candira -Telekinese

Liefdevolle Clan
    ~Leider -Aura's zien/lezen

Dappere Clan
    ~Leider -Teleportatie
    ~Felicae Oakley door Evolution

Elementaire Clan
    ~ -Water
    ~ -Aarde
    ~Bailee Greyman -Vuur, door Lunalovesit
    ~Elane -Lucht, door Stage

Mensen

Vampierjagers
    ~Achille Sheppard door Kerspatchico
    ~

Regels
    ~Minstens vier volzinnen schrijven aub.
    ~Maximum drie rollen per persoon, waarvan maximum één ervan een leider of een lid van de vijfde Clan. (Elementaire Clan)
    ~Reserveringen blijven 48 uur staan.
    ~Geen personages van anderen vermoorden zonder uitdrukkelijke toestemming van de persoon in kwestie
    ~Nieuwe topics (rollentopic, praattopic, speeltopic) worden enkel geopend door mij, Kerspatchico
    ~Gelieve naamsveranderingen door te geven.
    ~Offtopic altijd tussen haakjes.
    ~Geen eendagsvliegen. Probeer regelmatig te reageren.

Praattopic
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 9:04 ]

The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

[Iemand voor Kendall? ]

How far is far

[Sybren is vrij?]

The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

[Is goed, moet ik Kendall naar hem toe sturen?]

How far is far

[Oké, dat is goed.]

Kendall Francis Jackson II Duistere Clan.

Ik liep rustig door het bos. Ik had een idee wat ik in et bos deed. Nadenken misschien. Ik ben een beetje in de war, ik heb al veels te lang geen mensen bloed meer gehad, en ik begon nu inmiddels aardige honger te krijgen. Misschien kan ik nu maar beter naar huis lopen, misschien waren de anderen daar ook wel. Ik liep rustig richting ons huis, en zag Sybren staan, de leider van de duistere Clan, de Clan waar ik hoor. 'Hey.' Zei ik enkel, en ging naast hem staan. Waarschijnlijk zou ik straks wel even naar de stad gaan, om mijn honger te stillen, maar nu had ik er nog geen zin in. Bovendien kende ik de weg hier ook nog niet zo goed, dus daar had ik wel een paar uur voor nodig denk ik.

How far is far

Sybren Grace -Leider Duistere Clan
    Toen ik een kort momentje had stilgestaan, wou ik net vertrekken totdat ik Kendall opmerkte die me begroette. 'Hey,' zei ik terug en grijnsde naar hem. Hij was een Clangenoot van me - ik beschouwde hen allemaal als Clangenoten, niet als personen waar ik macht over had. Ik slikte en merkte mijn droge mond wederom op. Misschien wou Kendall wel meegaan wanneer ik een hapje zou gaan eten. 'Heb je soms zin om mee naar de stad te gaan voor een lekker hapje?' vroeg ik en keek hem veelbetekenend aan. Het was al een tijdje geleden dat ik zelf nog wat had gedronken en nu voelde ik wel dat het nodig was. Maar ja, we hadden ook niet altijd evenveel tijd gehad aangezien de verhuis nogal snel was verlopen. Te snel zelfs, naar mijn mening.

Achille Sheppard -Vampierjager
    -komt later-

'Hey,' Zei hij, en grijnsde naar me. Gelukkig beschouwde hij ons allemaal als clangenoten en niet als personen waar ij macht over had, want die personen had je ook. 'Heb je soms zin om mee naar de stad te gaan voor een lekker hapje?' Vroeg hij, en hij keek me veelbetekenend aan. Ik had nogal honger, en misschien wist Sybren de weg wel. 'Ja, ik heb nogal honger.' Zei ik en grijnsde. Het verhuizen was best wel heel snel verlopen, dus ik was nog niet in de stad geweest, en daar kwam nu dus verandering in. 'Weet jij de weg dan?' Vroeg ik, want als we alle twee de weg niet wisten zouden we waarschijnlijk best lang onderweg zijn.

How far is far

'Ja, ik heb nogal honger,' zei Kendall tegen me en grijnsde. Dan was ik dus al niet de enigste, en het zou ook niet zo interessant zijn als we allemaal zouden doodvallen doordat we dorst hadden. 'Weet jij de weg dan?' vroeg hij vervolgens en ik keek hem grijnzend aan alvorens mijn hoofd te schudden. 'Absoluut niet, maar toevallig heb ik een neus. We volgen gewoon de geur van ons voedsel en dan komt alles dik in orde.' Ik zei het uiterst nonchalant, alsof ik dit al honderd keer had gedaan - en daar lag misschien wel wat waarheid in. Ik vertrouwde ontzettend veel op mijn zintuigen. Soms té veel. 'Kom, we vertrekken best als we vandaag nog willen eten,' zei ik met een grijnsje en ging al klaar staan alsof dit een soort wedstrijdje was. 'Klaar voor de start... Af.' Ik startte al met rennen en volgde oude geursporen van wandelaars.

-komt later-

Hij grijnsde naar me, en schudde vervolgens zijn hoofd. 'Absoluut niet, maar toevallig heb ik een neus. We volgen gewoon de geur van ons voedsel en dan komt alles dik in orde.' Zei hij nonchalant. Ik knikte. 'Kom, we vertrekken best als we vandaag nog willen eten,' Zei hij met een grijnsje, en ging klaar staan alsof het een wedstrijd was. 'Je hebt gelijk we moeten nu gaan.' Zei ik, en ging ook klaar staan. 'Klaar voor de start... Af.' Zei hij en startte met rennen, en ik rende meteen achter hem aan, en volgde hem. Een van de voordelen van een vampier zijn is dat je ontzettend hard kunt rennen zonder heel moe te worden. En dat kwam in deze gevallen wel van pas.

How far is far

Kendall had geknikt op wat ik had gezegd. 'Je hebt gelijk. We moeten nu gaan,' had hij instemmend gezegd en toen ik was vertrokken, volgde hij vrijwel meteen. Gelukkig was hij niet luidruchtig. Ik had al eens meegemaakt dat iemand van de Clan - toen ik nog zelf geen leider was, dit was ik nog maar de laatste tweehonderd jaar - gewoon alle dieren opschrikte en daardoor de wandelaars waarschuwde. Toen joegen we dan ook niet te veel in dorpen zelf. Ons terrein was toen beperkt tot bossen en groezelige steegjes, die - godzijdank - nog steeds bestonden. Aan het einde van het geurspoor dat ik was gevolgd, was het bos flink uitgedund en kwamen we uit op een wandelpaadje in open lucht waarbij de zon niet werd tegengehouden door begroeiing. 'Ik vermoed dat we er nu wel bijna zijn,' merkte ik op en beperkte mijn tempo tot een wandeltempo dat niet te traag was, maar ook niet opvallend snel.

-komt later-

Waarschijnlijk was het geurspoor hier geëindigd. Het bos was hier flink uitgedund, en we kwamen uit op een wandelpaadje. En de zon scheen hevig, en dat brandde aardig aan mijn ogen. 'Ik vermoed dat we er nu wel bijna zijn,' Merkte Sybren op. Hij begon op een niet al te snel maar ook niet al te traag wandeltempo te lopen. 'Weetje het zeker? Want ik zie nergens mensen, zelfs geen wandelaars.' Zei ik. Meestal waren er toch wel wat wandelaars in het bos, en de zon scheen, dus dat kon het niet zijn dat er geen wandelaars zijn. Ondertussen liep ik op het zelfde tempo als Sybren verder, en volgde hem nog steeds.

How far is far

'Weet je het zeker? Want ik zie nergens mensen, zelfs geen wandelaars,' merkte Kendall op en ik rolde met mijn ogen. 'Ik weet zeker dat we bijna bij de stad zijn. En daar zullen we wel wat eten vinden. Desnoods in die steegjes die stinken als de hel,' mompelde ik en schermde mijn ogen kort af. Jezus, wat een zon. Wat respect voor ons graag. Dank je wel. 'Kom op. We zijn er waarschijnlijk bijna al. Beeld je al die makkelijke prooien eens in. Een feestmaal is het,' zei ik en wandelde verder over het paadje met Kendall op mijn hielen. Toen we een tijdje verder waren gewandeld, ving ik nieuwe geuren op die erg vers waren. In de verte zag ik twee mensen aan komen wandelen. Een bejaard echtpaar, als ik me niet vergiste. Die irritante zon ook. 'Kijk eens.' Ik stootte Kendall aan en gebaarde kort naar het wandelende stel.

-komt later-

Sybren rolde met zijn ogen. 'Ik weet zeker dat we bijna bij de stad zijn. En daar zullen we wel wat eten vinden. Desnoods in die steegjes die stinken als de hel,' Mompelde hij, en scherde zijn ogen kort af. 'Je hebt gelijk.' Zei ik. Met en grijns dacht ik aan al die makkelijke prooien. 'Kom op. We zijn er waarschijnlijk bijna al. Beeld je al die makkelijke prooien eens in. Een feestmaal is het,' Zei hij, en wandelde verder over het paadje. Toen we een tijdje verder waren gewandeld, zag ik dat er in de verte een bejaard echtpaar aan komen wandelen. 'Kijk eens.' Zei hij, en stootte me aan, en gebaarde kort naar het echtpaar. 'En het feestmaal begint.' Grijnsde ik.

How far is far

(Het spijt me voor het lang niet reageren op deze rpg, ik zal vandaag proberen te posten)

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

[Dat is niet erg. Er is toch nog maar amper iets gebeurt]

Kendall keek ook naar het bejaarde echtpaar. 'En het feestmaal begint,' zei de jongen en ik grijnsde. Eindelijk nog eens wat voedsel. 'Succes,' mompelde ik nog even voordat ik naar rechts schoot en de oudere man aanviel. Om geschreeuw of gespartel te voorkomen, brak ik de man zijn nek zonder enkel probleem en plaatste mijn tanden in zijn nek. Nu hij dood was, pompte zijn hart het bloed niet meer rond, waardoor het moeilijker was om me te voeden met hem. Toch lukte het wel doordat ik natuurlijk alles eruit zoog om mijn behoeftes zo goed mogelijk te vervullen. Nadat ik de man had leeggedronken, liet ik zijn lijk even liggen. Misschien wou Kendall ze wel ergens dumpen. Of verbranden. Verbranden was altijd leuk.

De blaadjes aan de takken maakten een zacht ritselend geluid door het zachte briesje dat hen in beweging bracht, evenals de zwakste takken, die zachtjes op en neer deinden. De dikke tak die mijn gewicht droeg, kraakte even zachtjes en ik verplaatste mijn gewicht zodat ik zeker niet met tak en al naar beneden zou vallen. Botbreuken kon ik mij momenteel niet veroorloven. Ik zat al zo'n uur in deze boom naar beneden te kijken om te zien of zé hier waren. Samen met Alexandra was ik de groep vampiers waar we jacht op maakten, gevolgd naar hun nieuwe locatie. In Amerika hadden we enkelen van hen kunnen ombrengen, maar ons team had helaas ook verliezen geleden. Zo was onze beste spoorzoeker vermoord en nog andere teamleden waardoor Alexandra en ik als enigsten waren overgebleven in ons team. Toch dacht ik wel dat we dit alles zouden aankunnen. Alexandra was slim en een aangename collega. Het zou ons wel moeten lukken. Desnoods vroegen we om versterking. En die zouden we enkel krijgen als we zeker wisten dat de vampiers hier waren.