• Enkele jaren is de derde cirkel verhuist naar een nieuw continent: Europa. Daar hebben ze in een van de landen plaats genomen in een groot bos, dat zeer geliefd is bij wandelaars, sporters en vele buitenmensen. Het is dichtbegroeid en absoluut geen park. Maar de derde cirkel is niet zomaar verhuist. Ze werden in Amerika geteisterd door een groep jagers, die het op hen gemunt hadden. En door de meningsverschillen tussen de Clans hadden ze gezamenlijk besloten te vertrekken. Blijven vluchten zullen ze helaas niet langer kunnen, want de jagers hebben het op hen gemunt. Achter de locaties van de eerste, de tweede en de vierde cirkel zijn ze nog niet achter gekomen en ze zullen niet rusten tot de derde cirkel is uitgeroeid. Vluchten is uitgesloten, dus rest hen alleen nog maar terugvechten. Maar dan zullen ze wel moeten samenwerken en hoogstwaarschijnlijk nieuwe vampiers creëeren. Zelfs mensen zullen betrokken worden bij hun strijd. En zal de vijfde Clan zich met hun problemen helpen of zullen ze zich afsluiten van de jagers om de Clans te leren samenwerken?

Enkele belangrijke feiten over de vampiers
    ~Enkel de leiders van iedere Clan en elk lid van de vijfde Clan heeft een gave. Deze kunnen ze doorgeven aan hun opvolgers.
    ~Elke Clan heeft een eigen villa in het bos staan. Deze is aan het oog van de mensen onttrokken door middel van spreuken.
    ~Het huis van de vijfde Clan is niet zichtbaar voor de andere Clans.
    ~Ze kunnen overdag naar buiten, maar zijn wel bleker dan gewone mensen. Ook kan de zon hen irriteren.
    ~Elke Clan heeft zijn eigen oogkleur. Na de transformatie verandert de oogkleur naar de kleur van die Clan
    -Duistere Clan = Rood, ze dragen buiten bruine contactlenzen
    -Liefdevolle Clan = Blauw
    -Dappere Clan = Groen
    -Slimme Clan = Grijs
    ~Een vampier kan ook magische amuletten, voorwerpen, spreuken,... kennen. Dit is meestal gegeven door de leider of kan geërfd zijn. (het zou handig zijn als dit gemeld wordt in de biografie)
    ~Ze hebben bloed in hun aderen stromen.
    ~Ze kunnen aan een andere vampier hun bloed laten drinken zodat die ander weer bloed heeft.
    ~Ze kunnen ook van messen sterven. Staken zijn niet per se noodzakelijk.
    ~De snelheid van het genezingsproces hangt af van hoeveel mensen- of dierenbloed in hun aderen stroomt.
    ~Iedere vampier drinkt normaal gezien mensenbloed. Dierenbloed is echt een laatste optie.

Invullijstje

Naam:
    Leeftijd:
    Vampier/Mens/Jager:
    Clan: (enkel als het vorige "vampier" is)
    Voorkeur Clan: (enkel als het vorige "mens" is)
    Wapens: (enkel als het vorige "jager" is)
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Extra

Iedere Clan heeft zo zijn of haar eigenschappen, die duidelijk vermeld zijn in de naam ervan. De karakters van hun leden zullen dan richting de Clannaam gaan aangezien ze enkel mensen kiezen die hun waarden en normen zullen kunnen opvolgen.

Rollen

Duistere Clan
    ~Leider -Sybren Grace -Kan zien waar personen zijn en in welke situatie ze zich bevinden, door Kerspatchico
    ~Izzy Fhearson door Terrific
    ~Catherina Johnson door Aquari
    ~Kendall Jackson door Kendizzzzle

Slimme Clan
    ~Leider gereserveerd door Candira -Telekinese

Liefdevolle Clan
    ~Leider -Aura's zien/lezen

Dappere Clan
    ~Leider -Teleportatie
    ~Felicae Oakley door Evolution

Elementaire Clan
    ~ -Water
    ~ -Aarde
    ~Bailee Greyman -Vuur, door Lunalovesit
    ~Elane -Lucht, door Stage

Mensen

Vampierjagers
    ~Achille Sheppard door Kerspatchico
    ~

Regels
    ~Minstens vier volzinnen schrijven aub.
    ~Maximum drie rollen per persoon, waarvan maximum één ervan een leider of een lid van de vijfde Clan. (Elementaire Clan)
    ~Reserveringen blijven 48 uur staan.
    ~Geen personages van anderen vermoorden zonder uitdrukkelijke toestemming van de persoon in kwestie
    ~Nieuwe topics (rollentopic, praattopic, speeltopic) worden enkel geopend door mij, Kerspatchico
    ~Gelieve naamsveranderingen door te geven.
    ~Offtopic altijd tussen haakjes.
    ~Geen eendagsvliegen. Probeer regelmatig te reageren.

Praattopic
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 9:04 ]

The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

William Oakley || Leider dappere clan

'Will, loop eens wat slomer' zeurde mijn zusje. Ik vertraagde mijn pas wat, maar ik was nogsteeds opzoek naar wat ik zo graag wilde vinden. Ik stopte plots toen Felicae me aan mijn arm vastnam. 'Dude, wat ben je nu helemaal van plan? Mensenbloed drinken? Het is hier mega druk man' zei ze geïrriteerd en ik keek haar even fronsend aan. Een zucht rolde over mijn lippen en ik keek haar weer aan. "Wees maar gerust ik weet heus wat ik doe. Ik zoek achter de perfecte jaagplek, waar het niet opvalt als er iemand weg is. Daarom zijn deze drukke plekken geweldig, niemand merkt het." zei ik dan met een grijnsje. "Wie weet vinden we wel een nieuw teamlid. Sinds de laatste keer dat we met jager geconfronteerd werden verloren we een paar goede vrienden. Ondanks dat we met alle klans de jagers ook een ferm stuk verminderd hebben, zijn ze helaas nog niet allemaal weg. "Plus overdag verdenken ze ons niet." zei ik dan met een lachje. Ik trok mijn arm los van haar greep en liep weer verder. Als ik merkte dat ze niet meeliep draaide ik me om en liep naar haar toe om haar in een bemoedigende knuffel te trekken. "Je hoeft echt niet bezorgd over me te zijn Felicae. Wij Oakley's overleven alles en geven nooit op!" zei ik dan met een glimlachje. Ik liet haar weer los en nam haar pols vast. "Ik denk zelf dat ik het perfecte plekje al gevonden heb." zei ik en trok haar mee richting een dansclub.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Felicae Oakley

Een zucht rolde over zijn lippen en hij keek me weer aan. 'Wees maar gerust ik weet heus wat ik doe. Ik zoek achter de perfecte jaagplek, waar het niet opvalt als er iemand weg is. Daarom zijn deze drukke plekken geweldig, niemand merkt het' zei hij toen met een grijns. Ik kijk hem even aan, zijn beslissingen waren nou niet altijd de slimste geweest eerlijk gezegd. 'Wie weet vinden we wel een nieuw teamlid. Sinds de laatste keer dat we met jager geconfronteerd werden verloren we een paar goede vrienden. Ondanks dat we met alle klans de jagers ook een ferm stuk verminderd hebben, zijn ze helaas nog niet allemaal weg. Plus overdag verdenken ze ons niet' vervolgt hij dan met een lachje. Ik knik even. 'Denk je nou werkelijk dat iemand zich aan wil sluiten bij een stelletje mensbijtende vampieren? Ik denk eerder dat ze gillend gaan wegrennen' zeg ik grinnikend tegen hem. Hij trok zijn arm los van mijn greep en liep weer verder. Ik liep echter niet mee. Wanneer hij merkte dat ik niet meeliep draaide hij zich meteen om en liep naar mij toe om me in een bemoedigende knuffel te trekken. 'Je hoeft echt niet bezorgd over me te zijn Felicae. Wij Oakley's overleven alles en geven nooit op!' zei hij toen met een glimlach. Hij liet me weer los en pakte mijn pols vast. 'Ik denk zelf dat ik het perfecte plekje al gevonden heb' zei hij tegen me en trok mij mee richting een dansclub. Ik knikte alleen maar. Toen we er eenmaal waren keek ik even twijfelend naar Will. 'Weet je het zeker? Ik vertrouw het niet helemaal. Wat nou als er van die jongens langskomen die een kop groter zijn als mij? Daar ga ik echt niet van drinken hoor' zeg ik tegen hem. Ik trek me los uit zijn greep en blijf voor de ingang staan.

That is a perfect copy of reality.

Sybren Grace -Leider Duistere Clan
    Geconcentreerd sloot ik mijn ogen en snoof de bosgeur op. Ieder bos had zo zijn eigen geur. Iedere stad had bepaalde kenmerken die je kon ruiken. Maar dit was gewoon fenomenaal en er ooit echt aan gewend raken, zou ik niet snel. Ik rook gewoon vrijwel alles in een straal van drie kilometer of meer. Ik moest me gewoon concentreren voor de verdere dingen en dan kon ik deze ook identificeren. Na hier zo'n vijf minuten te hebben gestaan, opende ik mijn ogen en rende het bos door, weer terug naar huis. Daar zou ik eens zien wie er allemaal thuis waren en daarna zou ik eventueel naar de stad kunnen gaan om de straten te verkennen. Lang waren we hier nog niet, dus verkennen moesten we wel als we niet ondervoed zouden willen worden.

Achille Sheppard -Vampierjager
    -komt later-

The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

[k ben de enige uit de liefdevolle clan, dus hoe moet ik nu beginnen?
    Of is er iemand uit een andere clan die zin heeft om met Annabel te praten..]

Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

[Ze kan misschien Elane tegenkomen... die is van elemenntair-lucht]

Elane

De lucht was anders hier, kouder, groter, hebberig. De wind fluisterde niet, hij raasde, schuurde en gierde langs de bomen. Verward liet ik mijn grip gaan en de wind ging rustig liggen. De geluiden waren ook anders hier, het was stil, ik kon mijn bloed horen ruisen. Waarschijnlijk had ik alle dieren weggejaagd met de plotselinge storm, jammer. Opnieuw liet ik de winden met elkaar samenkomen, mijn eigen tornado. Mijn haren vlogen alle kanten op en onwillekeurig werd ik opgetild, door elkaar geschud, omhoog geworpen, meegevoerd door de woeste zeeën van lucht.
    De lucht was anders hier, woester, ruiger, groter, hebberiger, wilder. De wind fluisterde niet, hij gierde, gilde, schreeuwde om macht. Ik kon ermee leven, deze wind, hij was anders, minder mild, speelser. Een nieuwe lucht, nieuwe wind, nieuwe vlagen, een nieuw begin. Ik vroeg me af hoe de sterrenhemel er hier uit zou zien, hoeveel, hoe groot en hoe mooi de nacht hier was. Ondertussen liet ik me meevoeren, meebrengen, zag ik alles om me heen voorbij flitsen in een raas. Ik danste in de wind, maakte pirouettes door de lucht, danste op de muziek die niemand anders kon horen.

[ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 14:19 ]

"Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

[Celebration: zou je misschien ineens de leider van de liefdevolle clan willen zijn, aangezien een clan zonder leider met enkel een lid nogal stom zou zijn, niet? En misschien maak ik,later nog wel een lid van die clan aan.]

[moeten we nou een of andere bespreking houden, want de andere leden van elementair heb ik nog niet voorbij zien komen

"Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

[Er hebben ook nog maar amper mensen gereageerd, dus dan kan je eventueel je personage(s) een conversatie met anderen laten aangaan, etc.]

Kerspatchico schreef:
    [Celebration: zou je misschien ineens de leider van de liefdevolle clan willen zijn, aangezien een clan zonder leider met enkel een lid nogal stom zou zijn, niet? En misschien maak ik,later nog wel een lid van die clan aan.]

[Ik wil best de leider van de liefdevolle clan worden en ik wil Elane ook wel tegenkomen]

[Oeps, late MT]

How far is far

Celebration schreef:
    (...)
    [Ik wil best de leider van de liefdevolle clan worden en ik wil Elane ook wel tegenkomen]

[Oké, dan zal ik dat al aanpassen.]

[Iemand voor Kendall.]

How far is far

[zoiets?]

Elane

Eenmaal op de grond aangekomen liet ik mijn inmiddels lang gegroeide haar over mijn rug vallen terwijl ik een borstel uit mijn tas haalde. Dat was misschien nog het enige nadeel aan mijn vliegavonturen, mijn haar werd er een vogelnest van. Nou had ik wel het geluk dat het, sinds de transformatie, heel wat zachter was en dat ik binnen een minuut alle klitten eruit had gekamd.
    In de verte zag ik iemand staan. Ik mocht niet meer met mensen praten, vonden ze, ik maakte blijkbaar een enge indruk op ze, ergens kon ik me dat wel voorstellen. Maar aangezien ik toch niets anders te doen had kon ik haar net zo goed even bekijken. Met een zuchtje wind sprong ik op de dichtstbijzijnde tak vlak boven me, terwijl ik mijn aandacht op haar vestigde. Ze had blond haar met een lichte bruine tint eroverheen wat golfde over haar schouders. Ik sprong naar een andere tak om haar gezicht te zien.
    Dat veranderde de zaak, dit was geen mens, die blauwe ogen zou ik overal hebben herkent, het waren de blauwe ogen van een Liefdevolle. Dat veranderde de zaak drastisch, want nu was het niet mijn nieuwsgierigheid die haar dwong het meisje te volgen, maar mijn plicht. Zeker toen ik haar herkende als niet zomaar een Liefdevolle, maar de leider. Geruisloos sprong ik naar een andere tak.

Annabel Brown
    Zo snel als de wind ren ik over het bospad. Op dit tijdstip zullen er waarschijnlijk toch geen mensen in het bos zijn, dus hoef ik me daar ook niet veel zorgen over te maken. Niemand zal me zien. Ik laat me meevoeren in de stroom van de wind en staar naar de bladeren die van de bomen vallen.
    Er ritselt wat achter mij en plotseling heb ik het gevoel dat ik wordt gevolgd. Ik rem af tot ik op een menselijke snelheid aan het lopen ben. Toch denk ik niet dat er een mens aankomt. Het moet wel iemand van een andere clan zijn. En als leider van de Liefdevolle clan is het mijn taak om te zorgen dat we niet worden aangevallen en we geen problemen krijgen met andere clans.
    Zonder dat ik me omdraai, weet ik dat mijn achtervolger nu wel dichtbij moet zijn.
    'Hallo, wie ben je? En heb je een boodschap voor mij?'

Elane

Soms vervloek ik mezelf, dat ik zo jong ben getransformeerd. Want hoe ik ook probeer, ik weet dat ik nog altijd word afgeremd door kinderlijke behoeftes en verlangens, nieuwsgierigheid in dit geval. Ik was onvoorzichtig geweest maar ik zou me niet laten kennen.
    'Mijn naam is Elane, een boodschap draag ik niet.' , ik liet de klanken op de wind meedrijven zodat ze als individuen door de lucht zweefden, onafhankelijk van mijn positie. Ik had lang geleden geleerd mensen geen directe antwoorden te geven op vragen, dan kregen ze al snel het idee dat ik gedwongen was hen antwoord te geven.