• Ik heb al een tijdje last van het feit dat Quizlet niet mijn username en wachtwoord onthoud. Erg vervelend, want nu moet ik élke keer inloggen.

    Ik heb hier pas last van sinds ik de iOS 7 heb gedownload [ik heb er last van op mijn iPhone, niet op mijn laptop], nu kan het natuurlijk aan de iOS 7 liggen, maar dit lijkt me sterk.
    Want hij slaat nu ineens wel mijn schoolinlogcode en wachtwoord op, terwijl dat voorheen niet gebeurde en daar ook geen 'onthoud mij' knop is. Ook voor mijn schoolmail slaat hij niks op, terwijl dat voorheen juist wél gebeurde..

    Ben ik de enige die hier last van heeft?

    Dan lijkt het me toch aan iOS 7 te liggen, aangezien je gsm het wachtwoord voor de andere site ook niet opslaat terwijl hij dat vroeger wel deed.


    comfort in c h a o s

    Ik gebruik zelf iOS7, maar heb er geen last van :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb er ook geen last van met IOS7. Sterker nog ik was om een of andere reden al ingelogt op Quizet toen ik Safari opende.

    Ik gebruik ook IOS 7, en bij mij onthoud 'ie 'm wel gewoon.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Heeft je laptop ook iOS7? Dan lijkt het me wel sterk dat het daaraan ligt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    Heeft je laptop ook iOS7? Dan lijkt het me wel sterk dat het daaraan ligt.

    Ik heb er last van op mijn iPhone, niet mijn laptop.

    Maar anders denk ik dat het probleem ligt aan mijn iPhone zelf, aangezien jullie er dus geen last van hebben.. D:

    Reid schreef:
    Dan lijkt het me toch aan iOS 7 te liggen, aangezien je gsm het wachtwoord voor de andere site ook niet opslaat terwijl hij dat vroeger wel deed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb hetzelfde op mijn i-Pad, ik denk niet dat het aan IOS 7 ligt want ik had het daarvoor ookal...


    I wanna be a wizard!

    Misschien dat het bij je instellingen van je internet staat :-) Ik heb ook ooit zo een probleem gehad, en toen stond er bij internetinstellingen ''wachtwoorden onthouden''. Heb een andere foon, maar miss toch het kijken waard! :-)


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Slotje op aanvraag =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury