• Mijn eerste reactie: (het spijt me echt :S)
    AAAAAAHHH!!! O.O
    TOEN IK DOE FOTO ZAG SCHROK IK ME DOOD O.O
    SERIEUS O.O
    IK VIND HET NIET MOOI O.O
    Z'N HAAR, OKE, MAAR DIE KLEREN O.O

    ___

    foto: (heb momenteel geen grotere) : http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_4_V0Kx.jpeg

    GROTE FOTO: http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_6_V0Kx.jpeg



    (bericht aangepast door een moderator)

    Hij verpest zichzelf.
    Ik stap over naar oliver sykes <3


    Wtf o_O
    Jij spoort echt niet hè


    I recycle my thoughts.

    ik vind zijn nieuwe style echt super geil! ook al zeggen ze dat hij op dat jackson figuur lijkt dat slaat nergens op


    i like cookies :Y)

    k vind zn haar leuker dan zn kleding (A)


    it's cool to know nothing.

    toen hij nog die witte plukken en zijn haar had opgestoken vindt ik het mooier, en van zijn kleding style precies het zelfde.

    Hij verpest zichzelf.
    Ik stap over naar oliver sykes <3


    Wtf o_O
    Jij spoort echt niet hè
    whhaaaa, idd niet. zoiets van: getver, nu ben ik geen fan, want ik ben een wannbe dus ik stap gwn over.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Hij verpest zichzelf.
    Ik stap over naar oliver sykes <3


    Wtf o_O
    Jij spoort echt niet hè
    whhaaaa, idd niet. zoiets van: getver, nu ben ik geen fan, want ik ben een wannbe dus ik stap gwn over.
    hmhm, maar ook ik schrok, niet in de zin van: nu haat ik TH, maar meer van; qua uiterlijk invd ik hem gewoon serieus minder mooi :S

    tja, ik vind zijn klere ni geslaagd :D en zijn haar is wel goe, maar ik zie toch liever ook me blond :d zijn gezicht zag er wel goe uit... ni zo, dikkig :D

    hmm....
    ik vindt de vorige bill veel leuker!!
    sorry dat ik dit zeg , maar deze bill is nep en een janet!
    niet dat ik eneens hater ga worden :D
    ik blijf nog steets een grote fan!
    alen s en zijn moeder de was niet wilde doen :D
    XxX Aj

    hmm....
    ik vindt de vorige bill veel leuker!!
    sorry dat ik dit zeg , maar deze bill is nep en een janet!
    niet dat ik eneens hater ga worden :D
    ik blijf nog steets een grote fan!
    alen s en zijn moeder de was niet wilde doen :D
    XxX Aj


    die laatste zin vat ik nieto.o'

    haha die reactie had ik ook bij de comet de uitreiking zelf da zwarte t-shirtje en die bretels zoals fietskettingen vindt ik mega mega mooi wil ik zelf ook maar da zilver me da sjaaltje en die boten zo over zijn broek vindt ik heel eerlijk ook niet mooi ik vondt bill vroeger het mooist met zijn haar zo als het was:) xx


    searching for some blood XD

    ik vondt bill vroeger het mooist met zijn haar zo als het was:) xx
    ja, ik ook *zucht verdrietig*

    uhmZ,, dit bedenk iCh net gewo0n ff ho0wr ,, maar kan het niet gewo0n zijn dat iejj toevallig dieJJ dag die kleren ff aan had.. ik bedoel,, misschien w0uww diejj er netjes uitzien vo0r dieJJ award XD


    n'jaah,, klinkt niet alS iets vo0r Bill,, mah het kan... toch ? xD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Kvin het mega geil ja ö

    Ik vind Bill anders zo... :S ik vond de oude mooier

    Maar als je nu gaat afhaken omdat Bill een nieuwe stijl heeft? Tokio Hotel draait toch ook nog om de muziek en de andere 3 lekkere jongens? niet dan?

    Heeft trouwens iemand een filmpje van die commets? want wie wist natuurlijk van niets? ik -.-


    Let the Night embrace you

    Ik vind dit haar zo vreselijk schattig. Echt alsof het zo'n verlegen jochie is, totáál het tegenover gestelde van het 'ontplofte' haar. Net als de 'schrei' periode, zo'n pluk waar hij zich achter kon verschuilen. Echt lief :3
    Maar, voor de 1000e keer. Dat zilveren glimtruitje vond ik maar niets. Kleur opzich wel, want als het zwart zo zijn, werd het zo.. somber. Maar IK vond het te strak en te glimmerig..