• Mijn eerste reactie: (het spijt me echt :S)
    AAAAAAHHH!!! O.O
    TOEN IK DOE FOTO ZAG SCHROK IK ME DOOD O.O
    SERIEUS O.O
    IK VIND HET NIET MOOI O.O
    Z'N HAAR, OKE, MAAR DIE KLEREN O.O

    ___

    foto: (heb momenteel geen grotere) : http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_4_V0Kx.jpeg

    GROTE FOTO: http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_6_V0Kx.jpeg



    (bericht aangepast door een moderator)

    ma ij doe ng andere klere aan ee slimme xD


    Being a nurse is more than a job, it's a way of life

    Lache heur, fans zeggen nu dat billa net een wijf lijkt, maar worden altijd nog boos om de bill-is-een-wijf-hyve :'D
    dat vind ik toch iets anders, die hyve is puur en alleen om bill en de fans te kwetsen...

    die fake wikipedia ding
    HUH??? link aub XD

    Lache heur, fans zeggen nu dat billa net een wijf lijkt, maar worden altijd nog boos om de bill-is-een-wijf-hyve :'D
    dat vind ik toch iets anders, die hyve is puur en alleen om bill en de fans te kwetsen...

    Maar deels geef ik ze gelijk. Billa is deels wijf, en daar geef ik ze gelijk in. Ook het gay gedoe hebben ze goed. Dat hij niet kan zingen is deels waar. Hij heeft een totaal verkeerde ademhaling en gebruikt zijn stem verkeerd. Maar echt vals is het ook weer niet.

    Lache heur, fans zeggen nu dat billa net een wijf lijkt, maar worden altijd nog boos om de bill-is-een-wijf-hyve :'D
    dat vind ik toch iets anders, die hyve is puur en alleen om bill en de fans te kwetsen...

    Maar deels geef ik ze gelijk. Billa is deels wijf, en daar geef ik ze gelijk in. Ook het gay gedoe hebben ze goed. Dat hij niet kan zingen is deels waar. Hij heeft een totaal verkeerde ademhaling en gebruikt zijn stem verkeerd. Maar echt vals is het ook weer niet.
    ja, klopt, hij zingt af en toe echt niet mooi :S dat meen ik :S en ik vind het ook niet leuk om te zeggen, maar het is gewoon zo :S

    Z'n haar valt nog wel mee, maar die kleren! En dan ook nog zn piercing eruit, wat nou als hij binnenkort zijn wenkbrauwpiercing eruit haalt en zn make up eraf haalt! Dan herken je hem nieteens meer. :O :(


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Heeftie ook o.o

    Hij heeft echt veel puisten hoor, serieus. Van dichtbij die je die bobbeltjes allemaal door de make-up heenkomen :'D

    die fake wikipedia ding
    HUH??? link aub XD
    http://oncyclopedia.net/wiki/Tokio_Hotel


    You'd took my breath but I'll survive.

    Heeftie ook o.o

    Hij heeft echt veel puisten hoor, serieus. Van dichtbij die je die bobbeltjes allemaal door de make-up heenkomen :'D
    whaha en dan gee zitten afzeiken als je een pukkel ziet..


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ellozz Ik Magg Mee Eigee meningg Gevenn togg ..?:O
    Ik Vindd T Well Leukk tiss Toggg Gwoon Spprr Cutee :D:D
    Njaa Ieder zijn eigen mening =)

    Z'n haar valt nog wel mee, maar die kleren! En dan ook nog zn piercing eruit, wat nou als hij binnenkort zijn wenkbrauwpiercing eruit haalt en zn make up eraf haalt! Dan herken je hem nieteens meer. :O :(
    PIERCING IS ER NIET UIT, waar halen mensen dat vandaan. hallo jullie maken je zelf echt gek door anderen. als ik zeg dat bill eigenlijk moddervet is, omdat ik zn corset zag, geloof je dat dan ook?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Z'n haar valt nog wel mee, maar die kleren! En dan ook nog zn piercing eruit, wat nou als hij binnenkort zijn wenkbrauwpiercing eruit haalt en zn make up eraf haalt! Dan herken je hem nieteens meer. :O :(
    PIERCING IS ER NIET UIT, waar halen mensen dat vandaan. hallo jullie maken je zelf echt gek door anderen. als ik zeg dat bill eigenlijk moddervet is, omdat ik zn corset zag, geloof je dat dan ook?
    NEE XD DAN LACH IK ME DOOD XD

    Z'n haar valt nog wel mee, maar die kleren! En dan ook nog zn piercing eruit, wat nou als hij binnenkort zijn wenkbrauwpiercing eruit haalt en zn make up eraf haalt! Dan herken je hem nieteens meer. :O :(


    Jezus ik herken hem zelfs aan het puntje van z'n neus @_@

    Ellozz Ik Magg Mee Eigee meningg Gevenn togg ..?:O
    Ik Vindd T Well Leukk tiss Toggg Gwoon Spprr Cutee :D:D
    Njaa Ieder zijn eigen mening =)
    whaha jaa ik moet er ff aan wennen, ik ben namelijk ook uitgekeken op dat laat-ik-me-vinger-in-het-stopcontact-steken-kapsel


    You'd took my breath but I'll survive.

    Heeftie ook o.o

    Hij heeft echt veel puisten hoor, serieus. Van dichtbij die je die bobbeltjes allemaal door de make-up heenkomen :'D
    whaha en dan gee zitten afzeiken als je een pukkel ziet..


    Echt he? :'DD
    Het is echt een rel nicht gewoon. But me likes, me don't cares.