• Mijn eerste reactie: (het spijt me echt :S)
    AAAAAAHHH!!! O.O
    TOEN IK DOE FOTO ZAG SCHROK IK ME DOOD O.O
    SERIEUS O.O
    IK VIND HET NIET MOOI O.O
    Z'N HAAR, OKE, MAAR DIE KLEREN O.O

    ___

    foto: (heb momenteel geen grotere) : http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_4_V0Kx.jpeg

    GROTE FOTO: http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_6_V0Kx.jpeg



    (bericht aangepast door een moderator)

    ik wou ff seggen dat bill piercing der niet uit is maar dat die foto's gwn slecht zijn genomen kijk maar http://img181.imageshack.us/img181/2130/tongiza9.jpg

    Maar idd dat shirtje dat vond ik echt eng dat jasje ding

    Ik vind dat zijn haar mooj is he!:D
    Ma das zo vrouwlijk vind ik tog!:S
    Ik wil dat het liever rechtsta!!:(
    + zijn kleren?!...
    niet mooi!!
    Ivy x.

    Die link naar die grote foto doet het niet :(

    Owke ik blijf erbij het blijft wennen maar toch als je het al een paar keer voor je ogen heb gezien issie nog steeds leuk. zow daar moest ik even heel lang overnadenken (A)
    Maar ik meen het echt. Het is en het blijft Bill met zijn pracht oogjes en voor de mensen die nu gelijk op hem afknappen''Realiseer je wel dat hij binnekort toch weer iets anders aantrekt en zijn haar anders heeft het zijn gewoon de kleine dingetjes die je altijd kan veranderen. Het wilt niet zeggen dat hij er voor zen hele leven er zo bij blijft lopen''


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    WTF??
    Ik haat mezelf door dit, maar nu ziet hij er tog echt homo uit... en hij trekt nu echt op een manwijf... Bill wat heb je in duivelsnaam gedaan??

    Jaa idd bills tongpiercing is eruit
    en zn kleren vind ik ook niet echt mooi
    zn haar wel ^^


    Vind ik ook

    Ik zie geen probleem in zijn nieuwe look >,>
    ik vind het best wel ubergeil! <3.
    anders.. maar niet lelijk! (:
    wat is iedereen negatief ineens.. nja bijna iedereen.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind die stijl van Bill te vet !
    Jullie zitten hier al die bekakte reactie's te geven , wat voor fans zijn jullie wel

    niet iedereen heeft de zelfde mening!

    &als k zo beroemd zou zijn, zou k ook veranderen!
    maar er wordt alleen gezegd wat ze dr van vinden (A) de ene vindt het mooi, de ander moet er aan wennen! so what?! dr is natuurlijk wel heel gezeik over; maar goed het gaat hier maar om één outfit toch? dus wacht gewoon rustig af, tot 14juni kun je het met je eigen ogen bewonderen. =D
    (ben geen priester, nee xD)


    it's cool to know nothing.

    &bovendien sterren moeten wel vernieuwend zijn; anders verliezen ze al gauw de aandacht! &aangezien de meeste mensen wel succes willen met het gene dat ze goed kunnen.. =D
    bill is natuurlijk wel de frontman!


    it's cool to know nothing.

    OKK..
    DIEP GESCHOCKEERDDD....


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het leuk....


    Maar halloo...
    Mensen die hem nu lopen af te kraken??
    Die sporen niet..
    Als je echte fan bent,, dan accepteer je hem gewoon zoals hij nu is en zoals hij wil zijn.Als hij dit dus leuk vindt.,.. vind ik dat prima.. het is ook superleuk:)

    Maar dat vind ik dus...:D


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Euhm, die tongpiercing zit er nog steeds, en ik vind (rustig mensen, mijn mening :P en ik kom in vrede) dat er aan zijn haar en kleren feitelijk niet echt veel is veranderd XD Kleine aanpassingen eerder, maar dat zal wel aan mijn interpretatie liggen dan ^^:P

    xEsthr! :P


    Bellice

    heey

    ickee vind dat haar van bill wel cool lijken
    maar de kleren zijn ook wel best mooi

    Tering,

    wat een gezeik over die tongpiercing -__-

    OKK..
    DIEP GESCHOCKEERDDD....


    Hoezo dat?