• Het reglement

    Wat wordt er verwacht:
    Tijdens deze quizwedstrijd kan je je aan verschillende soorten opdrachten verwachten. Zo zal de eerste opdracht een vrije keuze opdracht zijn, maar vanaf opdracht twee, zullen de opdrachten variëren en verschillende voorwaarden bezitten. Zo zal je soms eens jouw eigen thema kunnen kiezen, andere keren zal het thema vast zijn. Het aantal vragen en uitkomsten zal ook verschillend zijn per opdracht.

    Voor elke opdracht krijgen je 10 dagen de tijd om iets in te zenden. Indien je niet op tijd klaarkomt met jouw inzending is het mogelijk om uitstel te krijgen, dit met een geldig excuus. Je kunt maximum 3 dagen uitstel krijgen. Dit kan variëren indien je op reis gaat. Uitstel dient ook minimum één dag op voorhand aangevraagd te worden.

    Om verwarring met de usernames te vermijden, wordt gevraagd om een naam op te geven. Je kiest zelf of dit je eigen voornaam is om een zelfgekozen naam. Indien je jouw username toch verandert, verwachten wij dat je dit desondanks in deze topic meld zodat we je link kunnen aanpassen.

    Wat valt er te winnen:
    De winnaar mag een quiz naar keuze in de spotlight zetten.
    De runner-up krijgt eveneens een prijs.

    Hoe en wanneer indienen:
    Per opdracht wordt een deadline gegeven. Je krijgt de tijd om in te dienen tot 23u59 die dag. Indien je uitstel krijgt is dat ook tot 23u59 op de dag van uitstel. Je creaties worden niet op onze profielen geplaatst, zorg er dus voor dat wij met gemak al je inzendingen terug vinden. Wij waarschuwen 5 dagen - 1 dag voor de deadline.
    Je dient je quiz zowel bij Erica (Scandal) als bij Nana (Zyra) in.

    Daarnaast willen wij nog melden dat ingediend = ingediend. Je mag dus maar één quiz maken voor deze wedstrijd. Ben je niet zeker of ie aanslaat wacht dan desnoods om hem in te leveren, maar eenmaal je ingeleverd hebt, is je inzending definitief.
    Indien je niet hebt ingediend, krijg je -1 per dag. Om het wel zo eerlijk te houden krijg je de tijd om je quiz in te dienen tot de datum van uitstel verstreken is. Je kunt dus maximaal 3 punten verliezen.


    Naast al deze regels blijven natuurlijk ook de huisregels van Quizlet van kracht.


    Deelnemers
    1. Melissa 8.4
    8.98.68.18.0V
    2. Sylvie 8.4
    8.77.87.89.1V
    3. Joyce 8.0
    7.48.27.49.1V


    Afvallers
    4. Sophie 6.7
    6.07.36.9
    5. Coosje 7.5
    6.98.0
    6. Serah 7.4
    7.27.5
    7. Tom 6.6
    6.36.9
    8. Gail 6.8
    6.76.8
    9.Fleur
    6.3
    10. Loulou
    3.7

    Opdracht 1 + Beoordeling

    Om langzaamaan kennis te maken met deze wedstrijd worden er voor de eerste opdracht geen voorwaarden opgegeven. Je maakt een quiz die volgens jou de interesse van de mede-users weet te wekken. Wat versta jij dus onder een goede quiz? Vanaf hoeveel vragen, antwoorden en uitkomsten bij jij pas tevreden? En welk thema is volgens jij een echte aanrader? Aan de hand van deze opdracht komen wij te weten wat jij precies in je mars hebt.

    Deadline: 10 december 2013
    Deadline aanvraag uitstel: 9 december 2013
    Deadline uitstel: 13 december 2013
    Afvallers: 1

    Tom: 6.3
    Avarosa: 6.9
    Origineel concept, maar het sprak mij eerlijk gezegd niet zo heel erg aan. Ik heb hem zelf niet ingevuld omdat ik er eigenlijk niks van weet. De opbouw van je quiz is heel goed, maar sommige vragen komen nogal vaag en verwarrend over. Een punt meer kan nooit geen kwaad. Let ook goed op voor je hoofdletters. Vaak gebruik je ze niet en dat kost je natuurlijk veel punten. Ik vind het heel leuk dat je via de inleiding duidelijk maakt wat Centerparcs precies is en waar het allemaal gelegen is. Je uitkomsten zijn wel wat aan de korte kant en dat vind ik wel jammer. Probeer dat nog net iets meer in te kaderen.

    Scandal: 6.1
    Het is totaal iets anders dan de gemiddelde quiz, dat is zeker. Het is iets heel origineels, maar ik vrees ervoor dat het mensen aanspreekt. Als deze quiz tussen de nieuwe quizzen stond, zou ik er hoogstwaarschijnlijk niet op geklikt hebben. Het is meer iets voor experts only en ik denk dat er weinig experts zijn hier op Q.
    Qua vragen ben je goed aan de slag gegaan. Je hebt genoeg vragen en de enige opmerking die ik heb, is dat je vragen soms raar geformuleerd zijn of aan de vagere kant zijn. Ook ben je niet altijd even correct met interpunctie.
    De uitkomsten waren redelijk kort. Persoonlijk houd ik van een beetje meer woordje uitleg. Ook hier moet je soms beter letten op je interpunctie.
    Het is een goed begin voor de wedstrijd en ik denk dat als je de puntjes in het oog houdt, je quizzen ook zullen verbeteren.

    Joyce: 7.4
    Avarosa: 7.5
    Zeer mooie quiz, leuk thema en goed uitgewerkt. Let wel op dat je antwoorden mooi aansluiten op je vragen. Zo vraag je soms eens 'Hoe?' en geef je één woord als antwoord. Dat gaat niet, want het is namelijk door iets gebeurd. Dus of je vraagt in dat geval dan het best 'Door wat?' gevolgd door een woord of 'Hoe?' gevolgd door 'door iets'. Probeer ook goed op dt-fouten en interpunctie te letten. In het begin plaatste je namelijk punten na een antwoord en op het einde viel dat weg. Probeer die regelmaat dan ook te houden. Eens een punt en daarna gene toont niet mooi. Sommige zinnen zijn ook nogal verwarrend gesteld. Probeer daar dus op te letten in de toekomst. Voor de rest vond ik je quiz heel goed. Verzorgde inleiding en uitkomsten. Heel leuk met die gifjes ook. Het algemeen voorkomen is ook relatief verzorgd.

    Scandal: 7.3
    Ik vond dit een hele leuke quiz. Het concept is origineel en ik vind het leuk dat je verschillende soorten en vormen zombies gebruikt en je niet blind staart op één vorm/soort. De vragen zaten ook wel snor. De uitkomsten waren een beetje magertjes. Er mocht een klein woordje uitleg meer bij.
    Je hebt een mooie inleiding, wat het algemeen voorkomen van de quiz bevordert.
    Af en toe toch wel foutjes in spelling en interpunctie, maar los daarvan was dit een mooie quiz!

    Serah: 7.2
    Avarosa: 7.2
    Je hebt het thema heel leuk uitgewerkt. Je inleiding is heel leuk, maar het is net iets te druk. Dat tweede plaatje had je beter weggelaten. De vragen waren heel luchtig, dus de quiz was snel gemaakt. Ik kwam ook maar een paar kleine foutjes tegen in je vragen. De uitkomsten waren heel leuk, maar die waren een beetje in elkaar geflanst. Hier ben je echt begonnen met fouten te maken en dat is jammer. Sommige zinnen zijn echt verwarrend, je plaatst komma's waar het niet nodig is en je maakt veel schrijffouten. Bij de uitkomsten werkte er ook een plaatje niet en dat is wel jammer. Voor de rest zag je quiz er wel heel leuk en verzorgd uit.

    Scandal: 7.1
    Ik heb deze quiz met plezier gemaakt! Het is heel origineel en verbindt vele films/boeken. Zo is er voor ieder wat wils. Ik vraag me wel af of er misschien te weinig vragen zijn naargelang de uitkomsten, maar dat heb ik even terzijde gelaten.
    Ik vond de vragen over het algemeen goed opgebouwd. De uitkomsten zijn duidelijk genoeg, maar je hebt een aantal overbodige komma’s gebruikt. Dat zorgt voor een minder vlotte leesbaarheid. Op zich valt het nog wel mee.
    Mooi gedaan!

    Gail: 6.7
    Avarosa: 7.0
    Je hebt een heel leuk concept bedacht. Wel een tricky quiz door zoveel tekst te schrijven en je hebt er ook wat onder geleden. Ik kwam behoorlijk wat fouten tegen. Ik merk op dat jij heel veel problemen hebt met het juiste lidwoord te gebruiken. Misschien is het interessant om bij twijfel toch even op te zoeken wat het juiste lidwoord is. Ook werd een werkwoord eens verkeerd vervoegd en was de zin nogal onduidelijk geschreven. Soms plaats je woorden te veel, soms te weinig en soms staan de woorden precies door elkaar. Overlees zeker je quiz nog eens in het vervolg. De vragen voldoen zeker aan het aantal en omdat je zoveel tekst gebruikt, hadden het er ook niet meer moeten zijn dan acht. Soms had ik wel het gevoel dat het antwoord dat ik in mijn hoofd had niet tussen de antwoorden stond. Dat was best jammer, maar jij kunt natuurlijk niet alles voorzien. Je uitkomsten zijn ook echt leuk. Zeker met die confessie er bij. Goed bedacht. Probeer ook binnen één taal te blijven. Dat verspringen van Nederlands naar Engels leest niet altijd prettig. Wel jammer dat er geen foto's bij de uitkomsten stonden. Hier had je dus wat meer fantasie voor kunnen gebruiken. Voor de rest vind ik het wel een zeer leuke en originele quiz.

    Scandal: 6.4
    Echt een leuke quiz. Ik herken het concept, ik heb zelf zo’n reeks quizzen (van vroeger) en vroeger waren er wel vaker zulke raadseltjesquizzen. Leuk dat je onder uit het stof haalt. Je hebt genoeg vragen en misschien zelfs net iets teveel. Of eerder net iets teveel stevige vragen en te weinig luchtige. Er mochten naar mijn mening wat meer luchtige, makkelijke vragen bijzitten, want zo’n hele brok tekst lezen, is tijdrovend en daarvoor moet je toch wat concentratie hebben. De uitkomsten zijn kort en bondig. Maar de uitkomst van de moordenaar is opgemaakt met een bekentenis, wat heel leuk is.
    Het verhaal begint al in de inleiding. Daardoor maak je goed gebruik van de inleiding.
    Jouw quiz is echt heel goed en ik vind het daarom jammer van de vele foutjes. Ik denk dat als je het nagelezen had, dat je vele foutjes eruit had kunnen halen. Je hebt redelijk wat grammaticafouten, verkeerde lidwoorden en fouten door te snel te typen zoals ‘zee en’ wat ‘ze een’ had moeten zijn. Ook ben je ergens onoplettend geweest met de namen want je zegt in een vraag dat Jason op de foto staat en in een vraag later staat in een antwoord dat Thomas op de foto stond. Dus ik raad je aan de volgende keer de quiz beter na te kijken.

    Sylvie: 8.7
    Avarosa: 9.0
    Echt een geweldige quiz. Gewaagd onderwerp en goed uitgewerkt. Sommige vragen waren echt moeilijk, vooral die data-vragen, maar de quiz was over het algemeen zo gemaakt dat je met algemene kennis ook het meest positieve antwoord kon uitkomen. Mooie inleiding, heel leuk met dat plaatje en je uitkomsten zijn ook echt mooi verwerkt. De foto's die je gebruikt zijn ook heel goed uitgekozen. Mooi detail dat je template grijs is om de oudheid aan te tonen. Mooi verzorgde quiz en amper fouten. Well done!

    Scandal: 8.4
    Dit is een hele sterke quiz. Het is niet zo mijn thema, maar langs de andere kant spreekt het me ook aan. De quiz heeft net genoeg vragen: niet teveel, niet te weinig. Het vult vlot in en ik zoek zoiets in een quiz. Het mag luchtig zijn, maar niet te luchtig en dit was goed. De uitkomsten zijn ook goed uitgewerkt. Het is soms moeilijk om een goede tekst te schrijven bij zulke uitkomsten, maar toch ben je daarin geslaagd. De enkele regels zijn kort en bondig.
    Ik heb voor de rest weinig opmerkingen. Doe zo verder!

    Coosje: 6.9
    Avarosa: 7.2
    De quiz zelf vond ik heel leuk. Heel origineel, leuk thema en leuk uitgewerkt. De inleiding is wel wat kort en ik zou de elementen met een kleine letter schrijven, het zijn namelijk geen namen. De vragen zijn heel leuk en het is ook helemaal niet erg dat je 'waar/onwaar'-vragen hebt gebruikt. Door dat je toch 2 open-vragen hebt gebruikt, vind ik het wel jammer dat er niet wat meer variatie is tussen open-vragen en 'waar/onwaar'-vragen. Nu lijken die een beetje uit je quiz te vallen. De uitkomsten vond ik super. De plaatjes pasten hier heel goed en de beschrijven van de uitkomsten waren heel leuk te lezen. Toch ben je een heel aantal punten verloren aan je interpunctie en grammatica. Je mag namelijk in de meeste gevallen geen komma voor een 'en' plaatsen. Ook de vorm van het woord dat je gebruikt is soms niet goed. Vooral in de uitkomsten schrijf je vaak een woord als bijvoeglijk naamwoord wanneer het een bijwoord is. Probeer hier op te letten. Ook kwam ik soms eens een dt-foutje tegen. Let ook op dat je je zinnen niet te lang maakt. Eens een punt plaatsen kan echt geen kwaad. Wanneer je een nieuwe zin start, hoef je ook niet altijd met 'en' te beginnen, dat leest namelijk niet zo leuk. Voor de rest vond ik het wel een hele mooie quiz. De template past ook heel goed.

    Scandal: 6.5
    Ik vond dit een hele leuke quiz! Het is een meer standaard onderwerp, maar je hebt het aan de hand van je vragen zo uitgewerkt, dat het heel boeiend is. De vragen hebben niets verraden over de uitkomsten. De vragen waren soms wat langer of moeilijker, maar dat compenseerde dan weer met de luchtige antwoorden.
    Ook waren de uitkomsten redelijk goed. Het was niet teveel, niet te weinig. Alleen heb je wat punten laten liggen door spelling/grammatica/interpunctie/verkeerde woorden.
    Jouw inleiding vond ik wat povertjes. Het is enkel maar de vraag van de quiz. Dat vond ik jammer omdat de inleiding van de quiz een verlengstuk van de quiz is.
    Voor de rest heb je een goede quiz afgeleverd

    Sophie: 6.0
    Avarosa: 8.5 > 6.5
    Ik ben heel blij dat je nog hebt ingediend, want je quiz was echt leuk. Heel origineel. Je vragen waren leuk en je zag meteen waar je naartoe wou. Toch vond ik het vervelend dat je telkens quiz(zen) met een hoofdletter schreef. Ik denk dat je je te veel hebt doen leiden door Rutger zijn template, maar quiz is nu eenmaal met een kleine letter geschreven. Ik voelde me ook erg geflatteerd dat je mijn quiz hebt verwerkt, maar daar geef ik natuurlijk geen punten op.

    Scandal: 7.5 > 5.5
    Ik vind het wel een leuk en apart thema. Leuk gevonden! Je had een goed aantal vragen en het waren leuke vragen. Ik had bij enkele vragen wel vraagtekens.
    Ik vind de uitkomsten maar povertjes. Er had wel meer uitleg bij mogen staan. Dit geldt ook wel voor de inleiding.
    Ik vond de quiz leuk om te doen, maar ik ergerde me wel een beetje aan het overmatig hoofdlettergebruik bij zelfstandige naamwoorden. Het woord quiz moet niet steeds met een hoofdletter geschreven worden, tenzij aan het begin van een zin ed. Dus let er in het vervolg een beetje op. Het is jammer dat de quiz twee dagen te laat was. Daarmee slinken je punten heel hard.

    Melissa: 8.9
    Avarosa: 8.9
    Mooie, verzorgde quiz. Met je template zat ik al helemaal in het thema. Goede keuze om je template te veranderen in iets dat bij het thema past. De inleiding toont meteen aan wat je je kunt verwachten en is netjes opgesteld. Je vragen zijn zeer luchtig, maar zijn goed doordacht. Het was dus zeker aangenaam om ze in te vullen. Je uitkomsten zijn heel vrolijk door de plaatjes en er wordt ook geen lap tekst voorgeschoteld. Alles wat je moet weten wordt ook verteld. Je hebt een goede quiz gemaakt.

    Scandal: 8.8
    Dit was een hele leuke quiz. Hij vulde vlot in en dat is voor mij een pluspunt. Het thema is leuk en origineel. Er zijn niet veel quizzen die over zwemmen gaan, dus dit is leuk. Je hebt een mooi aantal vragen en de vragen zelf zijn makkelijk en luchtig. Ik had wel één probleem met de vraag: ‘Stel, je hebt de mogelijkheid om één zwemslag te kiezen die je niet moet aanleren, maar je wel perfect zou kunnen. Welke kies je?’. Deze begreep ik niet helemaal.
    Ik vind de uitkomsten goed opgebouwd. Het stukje geschiedenis of extra uitleg vond ik leuk. Het is misschien jammer dat de uitkomsten wat weinig uitleg hebben, maar ik kan inkomen dat het moeilijk is om een hele tekst te breien rond deze uitkomsten zonder dat het saai wordt.
    Leuke quiz!

    Fleur: 6.3
    Avarosa: 6.5
    Via de inleiding laat je tonen wat er verwacht wordt en dat is erg leuk. Heel positief dat je ook even opsomt wie 'The Big 4 van Disney' is, want ik wist dat eigenlijk zelf niet echt. Je zou eerder verwachten dat de klassieke prinsessen bij de vier grootste horen. Ook heel leuk dat je er een plaatje bij plaatst.
    Je vragen zijn redelijk luchtig en dat is goed. Serieuze vragen zijn ook altijd leuk, maar door het luchtig te houden, zullen veel mensen je quiz niet halverwege stoppen. Toch vond ik het jammer dat er precies wat herhaling inzat door die karaktervragen te hergebruiken doorheen je quiz. Probeer nog net iets meer variatie in je vragen te brengen. Pas ook op dat je antwoorden dezelfde regelmaat volgen. Je gebruikt in het begin een direct woord om je karaktereigenschappen weer te geven, probeer dan overal woorden te gebruiken. Sociaal en assertief had je beter kunnen gebruiken als antwoord bij je zinnen. Probeer hier ook heel goed op je interpunctie te letten. De ene keer gebruik je punten, de andere keer niet. Dat komt erg slordig over. Bij enkel een woord hoef je in principe geen punt te plaatsten, maar ik vind dat je dat hier gerust mag doen. Doe je het eenmaal, doe het dan altijd en wisselt niet af, zeker niet bij dezelfde vraag. Indien je antwoord direct gelinkt is aan je vraag, dan is een punt natuurlijk wel wenselijk (idem bij volledige zinnen als antwoord). Vraag twaalf vind ik een beetje treurig staan. Ik snap je bedoeling, maar de manier waarop je naar de soort vragen overgaat is een beetje misplaatst. Het zijn tenslotte ook maar twee vragen die er betrekking tot hebben, dus had het er ook niet echt moeten staan. Uiteindelijk leid je ook het eerste deel niet in. Over het aantal vragen heb ik geen opmerkingen.
    De uitkomsten zijn leuk om te lezen, maar probeer er een beetje variatie in te houden. Je herhaalt bepaalde zaken heel vaak en je gebruikt telkens 'toch'. Dat leest echt niet prettig en steekt zelf na een tijdje tegen. Woordvariatie is dus zeker interessant indien je een lezer wilt imponeren. Let ook goed op je zinsstructuur en je interpunctie. Voor een 'en' schrijf je namelijk bijna nooit een komma.
    Het thema vond ik heel slim gekozen. Ik ben een echte Disneyfan, dus daarmee kon je zeker extra punten bij mij scoren. Slimme zet. Het gebruik van de gifjes zijn heel leuk, maar de extra link had voor mij niet gemoeten en staat dus ook een beetje misplaatst in je tekst.

    Scandal: 6.0
    Ik vind dit een leuk thema. Alleen vind ik dat er al veel Disneyquizzen zijn, maar omdat het dan over ‘The Big 4’ gaat, geef je een andere draai aan het thema Disney. Dat maakt van jouw quiz niet een ‘gemiddelde’ Disneyquiz.
    Je had veel vragen en verschillende soorten vragen, maar ik vond dat er soms wat weinig uitkomsten waren. Zes van de dertien vragen waren korte vragen met maar twee antwoorden. Je mag inderdaad enkele korte vragen hebben, maar bijna de helft vind ik misschien iets teveel, muv wanneer je echt enorm veel vragen hebt. Voor de rest vond ik jouw vragen goed opgebouwd alleen gaven enkele vragen de mogelijkheid om meerdere antwoorden te geven en gaf je maar twee mogelijke antwoorden.
    Je uitkomsten zijn over het algemeen netjes verzorgd, maar het extra plaatje onder de link moest voor mij niet. Daarbij werkte de link/img niet bij Rapunzel. Dus kijk altijd je uitkomsten na of alles klopt! De uitkomsten zijn een mooi blokje tekst en dat vind ik leuk aan een quiz: dat je je kan verbinden met de uitkomst door het tekstje te lezen.

    Loulou: 3.7
    Avarosa: 4.5
    Ik vond deze quiz echt niet goed. Op zich was het wel leuk gevonden, maar het sprak mij totaal niet aan. Ten eerste vind ik het al helemaal niet kunnen dat je reclame zet in een quiz die gemaakt is voor een wedstrijd. Een verwijzing naar de wedstrijd zelf vind ik totaal niet erg, maar reclame voor een eigen creatie past niet in je quiz en al helemaal niet als het voor een wedstrijd is. Ik vind het wel heel positief dat je het concept van je quiz uitlegt, maar je structuur is echt niet goed. Je zet enters waar ze eerder niet horen en als er dan eens een enter gepast is, ontbreekt hij. Misschien kan je het voorbeeld ook onder een spoiler zetten in de toekomst. Dan kan iedereen die het nodig vindt, de extra uitleg lezen en de users die het snappen meteen verder gaan naar het maken van de quiz.
    De vragen vond ik op het randje. Bij mij zijn 7 vragen echt wel het minimum voor een goeie quiz. In jouw quiz vond ik 7 vragen nu wel goed omdat alles redelijk lang was en de quiz mij gewoon niet echt entertainde. De antwoorden vind ik ook echt een hoopje. Je verspringt van de jij-vorm naar de ik-vorm, je roept dingen terwijl dat totaal niet past bij de vraag, etc. Probeer ook wat regelmaat te houden in je vragen. De ene keer gebruikt je een leesteken, de andere keer niet. Dan een hoofdletter, dan weer niet. Dat toont echt niet mooi. Ook die extra gedachten tussen de haakjes hoeft voor mij echt niet. Ik krijg het altijd op mijn heupen als mensen dat doen. Een antwoord kan namelijk wel bij mij gedachten passen, maar jij weet nooit wat mijn tegenreactie zou zijn als je tussen haakjes jij-ik-conversaties houdt. Niet doen dus! De uitkomsten vond ik ook niet echt wow. De plaatjes waren wel leuk, maar pasten totaal niet bij de uitkomst. Eentje deed het zelf niet. In de uitkomst waren het ook weer vooral allemaal enters en interpunctie ontbrak vaak. Heel leuk dat je de uitkomsten van de vragen er bij zet, maar dat hele verhaaltje is me wat te veel. Misschien in het vervolg weglaten of onder een spoiler plaatsen, want ik zou het eerlijk gezegd niet lezen als een gewone quizinvuller. Sorry dat mijn kritiek zo negatief is, maar ik vind je quiz echt niet goed.

    Scandal: 2.9
    Sorry, dit vind ik een mindere quiz. Het thema (kies uit de antwoorden), kan heel leuk zijn, maar ik vond het slecht uitgewerkt. Dat kwam door de vragen en antwoorden. De vragen en de antwoorden waren soms te onzinnig, te ‘kinderachtig’ of bevatten persoonlijke uitspraken zoals eigen antwoorden of smileys. Ik vind dit alles behalve leuk aan een quiz.
    De uitkomsten waren te lang. Als je per se de antwoorden wou geven, had je die beter in een spoiler gezet. Ik vind de antwoorden niet zo bij de quiz passen.
    De inleiding valt heel hard tegen. Het bevat veel onzinnige informatie. Je hoort geen reclame te maken in de inleiding van een quiz dat niets te maken heeft met dat verhaal. Daarbij hoef je ook geen extra informatie geven over hoe een quiz in elkaar zit tenzij er iets heel speciaals aan de gang is. Dat was in dit geval niet. Dus je hoeft geen overbodige informatie te geven.
    Dit waren al een heleboel vormelementen waar je een beetje in de mist bent gegaan. Als je de volgende keer een quiz maakt, kan je hier rekening mee houden. Het thema op zich was leuk uitgekozen alleen valt de uitwerking me tegen. Ook had je een heleboel fouten qua Nederlands. Dan heb ik het vooral over verkeerde enters en interpunctie. Zinnen in drukletters zijn overbodig.
    Ik hoop dat deze tekst je niet tegenhoudt om nieuwe quizzen te maken. Ik hoop vooral dat je iets doet met deze feedback.


    Opdracht 2 + Beoordeling
    Omdat het bijna Kerst is, is het thema voor volgende opdracht Feestdagen.
    Daarnaast vragen wij om minimum 8 vragen te gebruiken en minimum drie uitkomsten.

    Deadline: 24 december 2013
    Deadline aanvraag uitstel: 23 december 2013
    Deadline uitstel: 27 december 2013
    Afvallers: 2

    Sylvie: 7,8
    Avarosa: 8.1
    Goeie vlotte quiz. Hij was snel gemaakt, maar toch was het aangenaam om hem in te vullen. Hele leuke inleiding en dat plaatje is ook echt leuk. Leuke vragen met voldoende variëteit en toch kan je meteen merken waar je naartoe wilt. Heel leuk dat je je niet beperkt hebt tot één feestdag, maar meerdere. Mooie plaatjes tijdens je uitkomsten en een leuke template. Pas wel op dat je in je uitkomst niet te veel in herhaling valt. Een het woord feestdag gebruiken kan best geen kwaad, want telkens Kerstmis, Kerstmis, Kerstmis lezen is soms ook wat vervelend. Je hebt ook eens een fout gemaakt tijdens je vragen. Daar zeg je roze/rood en gebruik je rood later nog eens. Ook zeg je 'kleuren', terwijl je vaak maar één kleur kan aanduiden. 'kleur(en)' zou hier een oplossing voor kunnen zijn. In het algemeen heb je niet veel fouten gemaakt en je quiz ziet er ook heel verzorgd uit.

    Scandal: 7,5
    Ik vind dit een leuke quiz. Goede inleiding, mooi aantal vragen, mooi aantal uitkomsten. Leuk dat je verschillende feestdagen hebt genomen. Dat geeft een breed perspectief. Al vond ik het soms wel jammer dat je aan de antwoorden al zag welke uitkomst je waarschijnlijk ging hebben omdat het redelijk duidelijke antwoorden waren die bij iedere vraag in dezelfde volgorde stonden.
    Ik heb een opmerking over de kleurenvraag. “2. Welke kleuren vind je leuk?” Zoals Nana al zegt: als je kleuren zegt, moet je ook de optie geven om verschillende kleuren leuk te vinden. Als je bij ieder antwoord een reeks kleuren had gegeven, zouden de antwoorden beter kloppen bij de vraag, maar waarschijnlijk ook bij de favoriete kleur van de persoon zelf. Mijn favoriete kleur is paars, gevolgd door blauw en beide opties waren er niet. Dus ik vond het jammer om een random kleur te moeten aanvinken.
    Een vraag waarbij ik een smile op mijn gezicht kreeg was de deze: “7. Wat versier je het liefst?” Het eerste antwoord was “Je crush”. Ik vond dat wel een leuke benadering van versieren! =P
    Goed gedaan!

    Melissa: 8,6
    Avarosa: 9.0
    Hele mooie en originele quiz. Ik vond maar twee fouten. Je hebt eens 'deze' gebruikt terwijl het 'die' moet zijn. 'Deze' toont iets aan dat nog moet komen, terwijl 'die' gebruikt wordt om iets te herhalen. We weten al dat het over de feestdag gaat, dus 'die' moet gebruikt worden. Daarnaast had ik een opmerking bij de Konininnedag-vraag. Je zegt dat het verandert in iets, maar je gebruikt opnieuw hetzelfde woord. Hier had je misschien beter kunnen zeggen dat er niks veranderde enkel de datum. Daarnaast vond ik dat er misschien wat meer verscheidenheid in je plaatjes kon zitten, maar daar verlies je niet zoveel punten mee. De quiz vond ik heel leuk om te maken. Mooie vragen, maar toch vlot om in te vullen.

    Scandal: 8,2
    Ik vind het een toffe quiz en het is redelijk safe. Kennistesten zijn vaak wat moeilijker te maken omdat je niet te stijf mag zijn, maar ook weer niet te los. Qua vragen zat je daarbij goed. Deze waren heel duidelijk. De uitkomsten vond ik te kort. Maar dat heb je nu eenmaal bij quizzen waarbij de uitkomsten ja/nee/een beetje zijn. Dat is hetzelfde zoals een gesloten vraag stellen: ja of nee. Maar dat vond ik dus een beetje jammer: dat de uitkomsten zo kort waren. De inleiding was kort maar krachtig. Ik ben heel tevreden over de quiz!

    Joyce: 8,2
    Avarosa: 8.9
    Hele mooie quiz en ook echt leuk dat je er feitjes van vroeger bij haalt. Bij sommige vragen heb ik wel gegokt omdat ik daar geen weet van heb, maar de quiz blijft leuk. Je gebruikt een mooi aantal aan vragen en ze zijn zo gesteld dat je vlotjes doorheen de quiz gaat. De plaatjes die je bij je inleiding en je uitkomsten geplaatst hebt waren ook echt leuk. De uitkomsten konden wat creatiever, maar ik vond het heel leuk dat je iedereen een prettig nieuwe jaar toewenste. Bij de vragen heb ik wel de opmerking dat maanden met een kleine letter geschreven worden. Jammer dat je geen template hebt gebruikt, want mijn standaard Navy template paste er heel goed bij.

    Scandal: 7,5
    Ik vind het een leuk thema en het past ook goed bij de tijd van het jaar! Je had goede en genoeg vragen. Sommige waren wat moeilijker zoals hoelang men Oudjaar al viert, maar dat mag ook wel. De quiz moet ook weer niet te gemakkelijk zijn. Ik denk wel dat je de leukste weetjes eruit hebt gehaald. Je inleiding was kort maar krachtig, daarbij ook mooi opgefleurd met de afbeelding. De uitkomsten waren wat minder, maar dat komt omdat je uitkomsten ja/nee/een beetje zijn. Dat is hetzelfde zoals een gesloten vraag stellen: ja of nee. Maar voor de rest was de quiz goed.

    Serah: 7,5
    Avarosa: 7.2
    Je quiz was leuk, maar hij kwam langzaam op gang. Ik had echt moeite met de eerste vragen omdat ik vond dat je continu hetzelfde vroeg. Vanaf het tweede deel komt hier gelukkig verandering in. Je uitkomsten waren heel leuk bedacht, maar ik miste wel wat kleur. Een plaatje had dus zeker leuk geweest. De tekstjes zijn leuk, maar soms schrijf je wel behoorlijk verwarrend. Lees alles eens goed na en sommige fouten kan je zo al wegwerken. Ook gebruik je vaak lange zinnen waardoor sommige komma's wat misplaatst staan. Een nieuwe zin meer kan nooit kwaad.

    Scandal: 7,7
    Kerst is maar een gewoon thema, daarom dat ik het heel origineel vind dat je jouw quiz over elfjes hebt gedaan. Echt heel leuk. Je had ook een heel uitgebreid gamma aan elfjes. Er waren redelijk wat vragen en ze waren redelijk uitgebreid. Heel leuk. Ook de antwoorden op de vragen waren uitgebreid. Bij de vraag hoe opgeruimd je omgeving is, had ik ook wel de optie toegevoegd dat het niet opgeruimd was. Want nu had je 1 antwoord dat er bijna op leek, maar net nog niet was. Je had behoorlijk wat uitkomsten, dus ik kan me inbeelden dat je enorm veel tijd in deze quiz hebt gestoken aangezien je bij ieder vraag geschikte antwoorden moet zoeken waarbij alle uitkomsten wel eens aan bod komen. Daarbij nog de quotering toevoegen voor ieder antwoord van de vele vragen. Chapeau! Echt mooi dat je zoveel moeite in de quiz hebt gestoken.

    Coosje: 8,0
    Avarosa: 8.2
    Mooie vlotte quiz. Leuk dat je voor een Kerst-gerelateerde template ging, dat brengt je meteen in de juiste sfeer. Prachtige plaatsjes bij de uitkomst en leuke tekstjes al vond ik mijn antwoord niet echt bij mijn passen. Kerst is voor mij sowieso met mijn familie en niet met vrienden. Daar is oud en nieuw voor. Ik vond het plaatje van in de inleiding wel niet passen. Het was te blauw in verhouding met je rode template. Probeer Dus in het vervolg iets beter de juiste verhouding tussen je kleuren te vinden. Vragen waren simpel en vlot. Leuk voor een gewone quiz.

    Scandal: 7,7
    Ik vind het heel origineel gevonden: hoe overleef je… Maar ik zag het misschien toch te weinig uitgewerkt. Het was meer: met wie spendeer je…
    Je hebt een mooie vlotte inleiding: kort maar krachtig. Dat is goed en mooi opgefleurd met een afbeelding. Ook de afbeeldingen bij de uitkomsten waren leuk. Ik vond dit hele mooie afbeeldingen en dat smukt een hele uitkomst op. De uitkomsten waren ook vlot geschreven en waren mooi qua lengte. Alleen vond ik het dan een beetje jammer dat de uitkomsten meer de dingen waren met wie je het spendeert.
    De vragen van vooral in het begin waren een beetje gek. Maar dat komt doordat de antwoorden soms zo raar waren. Ik kon me eigenlijk ook niet helemaal vinden in de antwoorden. Ik miste daar wat variatie. Maar voor de rest heb je echt mooi je best gedaan!

    Tom: 6,9
    Avarosa: 6.6
    Leuk bedacht, maar ik vond het zelf een minder leuke quiz. Ik ken het liedje ook niet (ook al zegt de uitkomst van wel), dus mijn interesse is dan wat ver te zoeken. Hou er rekening mee dat Jingle Bombs een liedje is en je daarvoor dus hoofdletters dient te gebruiken. Ook is er een regel dat je een spatie moet zetten voor en na drie puntjes, ik heb hier geen punten voor afgetrokken, maar dat presenteert wel beter. Ook vind ik die twee laatste vragen ook echt niet goed, want dat heeft totaal geen invloed op je uitkomsten. Probeer zoiets dus te vermijden. Bij je uitkomsten deed een plaatje het niet, dus dat is wel jammer. Je gaat ook te snel over van je titel naar je stukje tekst er onder. Herhaal die zin eens, maar schrijf er niet op verder, want de titel en de body staan los van elkaar.

    Scandal: 7,1
    Het is origineel en heel out of the box. Dat vind ik leuk, maar het duurde me te lang. Ik ken het liedje niet en ik heb dus veel gegokt. Ik vond de laatste twee vragen maar nietszeggend, ze brachten geen meerwaarde aan de quiz.
    Het is wel leuk dat je de vertaling bij de uitkomsten hebt gezet. Dat was ook het beste want voor de rest zijn de uitkomsten redelijk kort en minder gevarieerd. Maar dat heb je nu eenmaal bij quizzen waarbij de uitkomsten ja/nee/een beetje zijn. Dat is hetzelfde zoals een gesloten vraag stellen: ja of nee.
    De waarschuwing in de inleiding vond ik wel mooi op zijn plaats. Niet omdat de woorden mij deerden, maar omdat ik het heel attent vond om een kleine waarschuwing op voorhand te geven. Dat is goed gezien!

    Sophie: 7,3
    Avarosa: 7.5
    Leuke quiz, maar ik ben niet zo'n fan van al die kleurtjes. Probeer het zo neutraal mogelijk te houden. Leuk dat je met je vragen niet weggeeft wat het doel van de quiz is. Het was tot het einde een vraagteken wat ik zou uitkomen. De uitkomsten vond ik echt super. Eerst een leuk stukje tekst, dan wat geschiedenis en dat een gedichtje. Voor ieder wat wils zeg maar. Maar ook hier stoorden die kleuren mij en ik vond het jammer dat je geen foto's hebt gebruikt. Veel voorkomende fouten bij jou zijn dt-fouten, jou/jouw-fouten en komma's waar ze niet horen. Vergeleken met de vorige keer, is je quiz op dat vlak al veel beter, maar de foutjes kwamen wel nog terug.

    Scandal: 7,0
    Van vervoer een quiz maken, is gewaagd. Als ik de titel zou zien, zou ik de quiz niet zo snel maken omdat het me niet aanspreekt. Maar de uitkomsten spreken het tegen. Deze zijn leuk gevonden en heel origineel.
    Ik vond dat er iets teveel vragen waren naar mijn zin. En dat maakte dat de quiz minder vlot ging. Maar ik heb graag een aantal vragen tussen 8-15. Dus dit was teveel. Ik vond het ook jammer dat je enkele lege vragen hebt toegevoegd. Ik vond deze geen meerwaarde aan de quiz bieden. Maar het was misschien wel de beste keuze omdat je anders superlange vragen zou krijgen.
    Gebruik de volgende keer wat meer afbeeldingen en wat minder kleurtjes. Vooral in de uitkomsten mistte ik afbeeldingen. De kleurtjes waren er teveel aan. Voor mij hoeft zo’n heel kleurenpalet niet. Het is vervelend. Ik zie liever alles in één (neutrale) kleur. Maar zoiets is persoonlijk.
    Je hebt flink wat tijd in de quiz gestoken. Dat zie je aan het aantal vragen, maar vooral aan de antwoorden. Deze zijn lang en soms misschien iets te lang. Een klein gedichtje/liedje deed wel deugd. Je las dan iets luchter. En ik heb liever wat luchtiger dan bloedserieus en sterk afgelijnd. Dus probeer tegen de volgende keer je antwoorden wat in te korten, maar houdt er zeker een luchtig element in. Leuke quiz!

    Gail: 6,8
    Avarosa: 6.8
    Korte quiz, maar wel heel vlot. Je uitkomsten waren leuk, maar jammer dat er geen plaatjes aanwezig waren. Ik vond je template ook net iets te fel. Je maakt wel nog steeds kleine en slordige fouten. Volgende keer, moet je toch je quiz nog eens goed herlezen, want zo kan je alweer heel wat fouten elimineren. Ik heb ook wel wat werkwoordsfouten opgemerkt en dat is jammer, want daar verlies je veel punten mee. Die zinnen van 'Jouw uitkomst was' met 'is' zijn. Want je bent die uitkomst juist uitgekomen, dus het ligt nog niet in het verleden.

    Scandal: 6,8
    Het was een hele vlotte en originele quiz, maar het sprak me minder aan.
    Je had kort maar krachtige uitkomsten, wat goed is, maar ik vond het jammer dat er geen plaatjes bij waren. Dat had een uitkomst vele mooier en leuker gemaakt.
    Je had korte, goede vragen. Dat ging allemaal vlot. Ook waren de antwoorden heel vlot.
    De inleiding vond ik heel goed. Een mooie inleidende tekst.
    Voor de rest ben je redelijk wat puntjes kwijt geraakt door enkele schoonheidsfoutjes. Als je jouw quiz naleest, zal je er zeker en vast wel enkelen zien. Net zoals Nana vond ik de zinsbouw bij de uitkomst niet zo goed. Bij mij niet om het feit dat je in de verkeerde tijd de zin ‘Jouw uitkomst was…’ schreef, maar omdat je dat net schreef. Als ik een uitkomst uit kom, dan hoef je dat niet per se nog eens te vermelden. Maar dat is mijn mening.


    Opdracht 3 + Beoordeling
    Voor volgende opdracht dien je te kiezen uit een bepaald aantal zaken. Je kiest zowel het soort vragen als het soort quiz. Elke soort kan maar 2 keer gekozen worden.

    Soort vragen:
    • Minimum 20 ja/nee (of juist/fout) vragen (vol)
    Tom, Melissa
    • Minimum 10 ‘wat zou jij doen’ vragen (vol)
    Sophie, Sylvie
    • Minimum 15 ‘wat past het best bij jou’ vragen (vol)
    Joyce
    • Minimum 15 citaten, songteksten, etc.
    Coosje

    Soort quiz:
    • Raad de …
    Coosje
    • Wat/wie past bij jou?
    • Overleef jij … (vol)
    Tom, Sophie
    • Waar kom jij terecht? (voorbeeld: Harry Potter sorteerquiz, etc.) (vol)
    Joyce, Sylvie
    • Wat heb jij het meest geantwoord?
    Melissa

    Deadline: 12 januari
    Deadline aanvraag uitstel:11 januari
    Deadline uitstel: 15 januari
    Afvallers: 2

    Melissa: 8.1
    Avarosa: 8.3
    Mooie en vlotte quiz, maar ik had het nog net iets uitdagender verwacht. Je hebt het safe gespeeld door deze twee mogelijke keuzes te nemen, maar je overige creaties vond ik heel sterk en ik had stiekem wat meer verwacht van deze quiz. Wat ik wel leuk vind is dat er blijkbaar een verband is tussen de keuzes die je in de quiz maakt en dat dat gelinkt wordt aan je persoonlijkheid. Het is dus geen quiz van klik op random vakjes en je zal wel zien wat je het meeste hebt geantwoord.

    Scandal: 7.8
    Ik vond dit een van jouw mindere quizzen. Je hebt het thema leuk uitgewerkt, maar ik moest heel vaak té diep nadenken bij vragen. Sommige vragen werden zo gesteld, dat je opeens het tegenovergestelde moest antwoorden en ik weet nu niet of ik enkele keren ik het verkeerde heb aangekruist. Ik heb het dan vooral over de vragen met ‘niet’ in. Wel chique dat je zoveel vragen hebt! Dat vind ik heel mooi. Zoals Nana ook aanhaalt, vind ik het leuk dat de vragen toch nog samenhangen voor je uitkomst. Want ik vond het wel vreemd dat er opeens enkele vragen over ogen tussen zaten en dat het voor de rest allemaal persoonlijkheidsvragen waren. Maar de uitkomst verklaard die twist dan.
    Mooi gedaan, maar ik heb wel redelijk veel punten afgetrokken op de moeilijkheid van de vragen. De quiz had vlotter geweest als die ‘niet’-en eruit waren. Maar dat is natuurlijk persoonlijke mening.

    Joyce: 7.4
    Avarosa: 7.5
    Leuke quiz. De vragen waren zo gevarieerd dat ik totaal geen idee had waar ik terecht zou komen. Well done, de uitkomsten vond ik een beetje een tegenvaller, maar de plaatjes waren heel leuk. Het is trouwens 'het genre' en niet 'de genre'. Hiermee ben je dus wel redelijk wat puntjes verloren.

    Scandal: 7.3
    Ik vond het een leuke en vlotte quiz. Leuke variërende vragen en leuke uitkomsten. Je moet wel op jouw lidwoorden letten. Je hebt enorm veel fouten gemaakt naar je lidwoorden toe en als je dat steeds opnieuw moet lezen, begint het vervelend te worden.
    Je hebt jouw quiz mooi uitgewerkt en je hebt voornamelijk punten verloren met de verkeerde lidwoorden.

    Sylvie: 7.8
    Avarosa: 7.0
    Het was een hele leuke quiz en super dat je die uitkomsten zo uitgebreid hebt gemaakt, dat voegt echt een meerwaarde aan je quiz. Jammer genoeg zijn je vragen helemaal de mist ingegaan. Bij wat zou je doen vragen hoor je te eindigen met de verleden tijd en niet met de toekomstige tijd. Het is dus 'wat zou je doen als je ... won' ipv 'wat zou je doen als je ... wint'. Daar ben je bij mij dus heel veel punten bij verloren, want tijdsfouten zie ik als grote fouten. Voor de rest zat je quiz wel heel goed in elkaar.

    Scandal: 8.6
    Ik vond dit een hele leuke en vlotte quiz. De vragen waren goed, de uitkomsten waren goed, een goede inleiding en ik vond de plaatjes heel goed bij de quiz passen.
    Ik heb bijna geen opmerkingen. Heel goed gedaan!

    Sophie: 6.9
    Avarosa: 6.1
    Ik had soms wel het gevoel dat ik soms iets verplicht moest aanklikken die echt niet bij mij paste, maar dat heb je nu eenmaal in quizzen. Jammer genoeg heb jij dezelfde fout als Sylvie gemaakt en de verkeerde tijd gebruikt bij de 'wat als vragen'. Hier heb je bij mij dus heel veel punten verloren omdat ik werkwoordsfouten als zware fouten zie. Heel tof dat je het rond het Quizlet deed, dat was heel origineel van je.

    Scandal: 7.6
    Leuke quiz. Er zaten aparte leuke vragen bij, maar ook vragen waarvan ik vond dat mijn antwoord er totaal niet bijstond. Maar dat heb je nu eenmaal.
    Leuk wat je gedaan hebt met de afbeeldingen. Ik vind het ook leuk en origineel dat het over Quizlet gaat. Ik heb weinig opmerkingen.


    Opdracht 4 + Beoordeling

    Maak een quiz gebaseerd op een van volgende thema’s. Elk thema kan maar één maal gekozen worden. Maak voor deze quiz ook een bijbehorende template.
    Minimum aantal vragen: 15
    Minimum aantal uitkomsten: 4
    • Wetenschap
    Melissa
    • Geschiedenis
    Determinate
    • Landen
    Joyce
    • Emoties
    Sophie
    • Vriendschap
    • Humor
    • Vintage

    Deadline: 28 januari
    Deadline aanvraag uitstel: 27 januari
    Deadline uitstel: 31 januari
    Afvallers: 1

    Melissa: 8.0
    Avarosa: 9.2-1 = 8.2
    Geweldige quiz. Wetenschappen zijn echt helemaal mijn ding, dus ik keek heel erg uit naar deze quiz. Ik heb ook serieus in mijn haren moeten krabben bij sommige vragen. Wat ik wel mis in je quiz is de tak biologie. Zeker omdat fysica en astronomie in de meeste gevallen bij dezelfde studierichting horen en biologie dan net nog iets beter bij de big 4 hoort om het zomaar even te zeggen. Dat terzijde vond ik het een leuke en moeilijke quiz. En dat is zeer positief, want ik vind het altijd jammer als quizzen net iets te simpel zijn.

    Scandal: 8.8-1 = 7.8
    Een leuke en vlotte quiz. Is eens iets helemaal anders en het maakt helemaal niet uit of je fout antwoordde of niet. Dus ik zou me niet al te dom vinden als ik een verkeerd antwoord gaf. -wat ik waarschijnlijk wel gedaan heb- Maar echt mooi gedaan. Veel punten waard. Jammer dat je een dag te laat was, anders had je echt uitstekende punten!
    Ik vind het leuk dat er zoiets op Q komt. Tegenwoordig zijn sommige van deze richtingen knelpuntberoepen en wie weet wakkert dit wat interesse op.

    Sylvie: 9.1
    Avarosa: 9.3
    Leuke quiz. Er waren misschien twee vragen die ik niet wist, maar de geschiedenis interesseert me wel erg, dus qua niveau zal hij wel heel goed zitten. Leuke vragen, plaatjes etc. Ik heb ook niet echt belangrijke fouten gevonden. Well done. Je bent echt gegroeid in deze wedstrijd.

    Scandal: 8.9
    Leuke en vlotte quiz. Echt goede uitkomsten!
    Sommige vragen leken me wel voorspelbaar, maar die horen er nu ook eenmaal bij. Voor de rest vind ik dat je heel goede vragen hebt gekozen. Ik vind het een leuke quiz. Het is niet te moeilijk, maar ook weer niet te makkelijk. Amper commentaar!

    Joyce: 9.1
    Avarosa: 9.3
    Wat origineel. Heel leuk dat je helemaal de andere kant opging met je thema. Een van de origineelste quizzen die ik al op Q heb gezien. Er zaten hele moeilijke tussen maar ook hele simpele, dus je gaf iedereen wel een kans in je quiz als je naar het niveau kijkt. De plaatjes waren leuk, je template was leuk en het plaatje bij je inleiding was ook heel toepasselijk. Je bent erg gegroeid in deze wedstrijd.

    Scandal: 8.9
    Dit was een leuke quiz. Ik vond hem wel moeilijk, maar dat komt omdat ik wel vaker vlaggen door elkaar haal. Ik denk dat ik er 2 of 3 fout had en toch was ik expert. Dus ik denk dat je ergens toch fout zit met je quotering voor je uitkomsten. Je hebt 4 uitkomsten, dus je moet die ook proberen te gebruiken. Voor de rest vond ik de quiz leuk, maar apart!


    Finale opdracht:
    Opdracht Melissa
    Soort quiz: 'Welke fantasiewereld past bij jou?'
    Thema: Zelfverzonnen fantasiewereld
    Vragen; Minimum 15
    Uitkomsten: Minimum 3
    Extra tip voor de uitkomsten: Uitzicht wereld? Bewoners? Geschiedenis? ...

    Opdracht Sylvie
    Soort quiz: 'Wie ben jij uit ...'
    Thema: Zelf te kiezen
    Vragen: Minimum 10
    Uitkomsten: Minimum 4

    Opdracht Joyce
    Opdracht/Thema: Omdat het Valentijn is geweest, draait deze opdracht rond het thema liefde.
    Vragen: Minimum 10
    Uitkomsten: Minimum 2

    Deadline: 27 februari
    Deadline aanvraag uitstel: 26 februari
    Deadline uitstel: 2 maart

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 23:02 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2014 - 21:23 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ^ Aangepast en toegevoegd


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bedankt voor de feedback, het is echt opbouwend. (:
    Ik zou graag de ja/nee-vragen hebben en een wat heb je geantwoord-quiz.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ^ toegevoegd


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauw, bedankt voor de feedback. Voor iemand die eruit ligt, is jullie beoordeling helemaal niet negatief en dat vind ik best lief. Bedankt voor het mogen meedoen, ik vind het best een leuke wedstrijd. Wie weet blijf ik toch de opdrachten maken. Ook al zal het voor mezelf zijn.


    -

    ^ Moet je zeker doen als je dat zelf wilt. Het blijft altijd leuk om quizzen te maken en zeker als de opdracht uitdagend is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind wel dat iedereen er over het algemeen op vooruit gegaan is. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ^ Ja dat vind ik eigenlijk ook wel. Mijn punten waren ook veel hoger dan de vorige keer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou graag de ‘wat zou jij doen’ vragen willen en de Waar kom jij terecht? quiz.


    16 - 09 - '17

    Trouwens bedankt voor de leuke beoordeling (:


    16 - 09 - '17

    Jullie zijn echt allemaal schatten. Want jullie zijn positief met de feedback en doen er ook effectief iets mee. I'm a proud mama.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Jullie zijn echt allemaal schatten. Want jullie zijn positief met de feedback en doen er ook effectief iets mee. I'm a proud mama.


    Haha, awhie (:


    16 - 09 - '17

    Syliam > Determinate


    16 - 09 - '17

    Mag ik:
    - Minimum 15 ‘wat past het best bij jou’ vragen
    - Wat/wie past bij jou?

    Bedankt voor de beoordelingen :) daar heb ik echt wat aan :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kyubey schreef:
    Mag ik:
    - Minimum 15 ‘wat past het best bij jou’ vragen
    - Wat/wie past bij jou?

    Bedankt voor de beoordelingen :) daar heb ik echt wat aan :3

    Graag gedaan. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik wil graag:

    Soorten vragen:
    Minimum 15 citaten, songteksten, etc.

    Soort quiz:
    Raad de …


    Edit: Ik ben ook al weer terug. Waarschijnlijk heb ik het verkeerd doorgegeven, want ik was op vakantie tot 2 januari en niet tot 5 januari. En natuurlijk heel erg bedankt voor het commentaar!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 12:41 ]