Chase Damon Harper
Niet lang nadat ik geklopt had, hoor ik "Binnen" Een beetje voorzichtig loop ik dus de kamer binnen, of eerder gezegd, kantoor. "Chase, ga zitten" hoor Liam vanuit de slaapkamer zeggen. Ik frons mijn wenkbrauwen even en ga dan op een van de stoelen aan het bureau zitten. Mijn vest leg ik op mijn schoot. Ik heb het niet koud, ook niet warm, dus waarom zou ik hem aantrekken? Daarnaast, nu heb ik wat in mijn handen, dan word ik niet zo zenuwachtig straks.
Liam komt de kamer binnen in een licht gekleurde broek. Enkel een broek. Even kort kijk ik naar hem. De broek hangt losjes op zijn heupen. Ik sla snel mijn ogen weg. Niet alleen Liam zijn ogen intimideren me, maar eigenlijk gewoon alles aan hem. Hij maakt me bang zonder iets te doen, zijn knappe uiterlijk zal er ook wel iets mee te maken hebben.
Liam gaat tegen over me achter het bureau zitten en kijkt me aan. "Heb je iets nodig?" vraagt hij. "Niet zo zeer iets nodig" zeg ik aarzelend. Ik heb ook niet iets nodig, ik wil gewoon antwoorden. "Ik heb wat vragen...waar ik graag antwoorden op wil hebben, en ik denk dat jij de juiste persoon bent om mij die antwoorden te geven" Zeg ik. Na Liam kort aangekeken te hebben sla ik mijn blik neer en speel met het vest in mijn handen.
Niet zenuwachtig zijn, gewoon doen. Ik krab even over mijn kaak en kijk Liam weer aan. "Ik ben nu..ongeveer een week?" Ik kijk Liam vragend aan. "Een vampier..En er zijn dingen die ik niet zo goed snap" vervolg ik.
"Onder andere; waarom ik? Waarom heb je mij niet gewoon gedood zoals de andere, waarom heb je me vampier gemaakt?" vraag ik. "Niet dat ik graag dood wil of zo, Ik begrijp het alleen niet. Ik heb mezelf nooit echt..." Ik stop even, zoekend naar het juiste woord. "Bijzonder gevonden of zo" Ik voel lichte steken in mijn slaap en wrijf er even kort over. "En ga ik dood als ik geen bloed drink?" Vervolg ik mijn vragen. Ik ben wrijf steviger over mijn slapen als de pijn toeneemt. "En wat wordt er nu van mij verwacht" vraag ik met opeen geklemde kaken, om toch mijn pijn proberen te verbergen. Ik sluit kort mijn ogen als ik wazig begin te zien, alsof ik Liam en beelden door elkaar begin te zien. "Ik bedoel, je hebt me nu mee genomen naar jouw groep..En wat is mijn taak in deze groep, wat verwacht je van mij nu ik hier ben? Dat wil ik graag weten voor ik het verkeerde doe"
Een kort en ingehouden kreetje ontsnapt vlak na de vraag uit mijn mond. Ik leg mijn voorhoofd in mijn handen en knijp mijn ogen dicht. Wat ik zie is niet heel duidelijk, vaagjes. Een meid die door een veld van bloemen loopt, een vonk en vervolgens een grote brand, gegil, veel mensen en veel doden.
Vlak daarna is de hoofdpijn ook verdwenen en kijk ik geschrokken op. "Sorry voor dat" Mompel ik terwijl ik nog even over mijn voorhoofd wrijf.
[ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 12:37 ]
[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]