• Hallo allemaal,

    voor ons pws moeten een vriendin en ik een enquête afnemen en we zouden het erg fijn vinden als een aantal van jullie deze voor ons zouden invullen. De enquête is zeer kort en gaat over E-nummers.
    Zelfs als je denkt dat je niet echt iets interessants in te brengen hebt is het erg fijn als je de enquête invult want daarmee help je ons ook verder.

    De enquête is hier te vinden.

    Alvast heel erg bedankt!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Gedaan :Y)
    Maar bij de helft heb ik maar wat ingevuld aangezien ik geen idee heb wat E nummers zijn.

    Gedaan... Een vriend doet hierover een eindwerk...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Weet je, ik help jullie altijd graag met invullen van dit soort dingen maar meestal doe ik het niet, omdat ik gewoon geen idee heb waar het over gaat en dan heb ik ook geen zin om het in te vullen :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Phyre schreef:
    Gedaan :Y)
    Maar bij de helft heb ik maar wat ingevuld aangezien ik geen idee heb wat E nummers zijn.

    Done :D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Done! Mijn neef is allergisch voor E-nummers. Ik kom niet veel verder dan dat het toegevoegde geur-, kleur- en smaakstoffen zijn goedgekeurd door de EU en weet ook geen E-nummers uit mijn hoofd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Done!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Phyre schreef:
    Gedaan :Y)
    Maar bij de helft heb ik maar wat ingevuld aangezien ik geen idee heb wat E nummers zijn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het is een beetje lastig dat je alles verplicht moet invullen, ook als je al hebt aangegeven dat je geen flauw idee hebt wat E nummers zijn. Daardoor worden jullie resultaten ook zeker niet meer betrouwbaar, want iedereen vult maar wat in zodat de enquête kan worden afgerond. :x
    Ik weet niet of jullie er iets aan kunnen veranderen, maar misschien is het iets om in het vervolg op te letten. Je zou eventueel na de eerste paar vragen een uitleg kunnen geven over wat E nummers ongeveer zijn, want dat zou het beantwoorden van de vragen al een stuk gemakkelijker maken, denk ik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wou hem invullen, tot dat ik zag dat het over E-nummers ging, aangezien ik niet weet wat die dingen zijn heb je dan toch niet veel aan mijn antwoorden c:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 21:17 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Gedaan! Ik begreep het wel, ik heb volgens mij wel echt alles aangevinkt.


    Tijd voor koffie.

    Gedaan.

    Ik heb echt niets met die E nummers, dus ik heb het opgegeven, sorry.


    comfort in c h a o s

    Hashirama schreef:
    Done! Mijn neef is allergisch voor E-nummers. Ik kom niet veel verder dan dat het toegevoegde geur-, kleur- en smaakstoffen zijn goedgekeurd door de EU en weet ook geen E-nummers uit mijn hoofd.

    Lijkt me niet dat-ie voor alle E-nummers allergisch is. x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ingevuld! Ik had er in tegenstelling tot anderen niet zo veel moeite mee, aangezien ik vanwege mijn diabetes regelmatig verpakkingen van dingen lees.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it