• Waarom zegt iedereen dat ik in de basisschool zit ik zit in de middelbare:S

    Jullie zijn gewoon raar en antwoord graag:S:P


    tiptoe through the tulips...

    Wunjo schreef:
    Ze doet vmbo, dan heeft ze vast geen klas overgeslagen.


    Hee! Dat dacht ik ook al. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cas schreef:
    Het zal wel niet lang duren voor dit ding een ban krijgt, ik kreeg net een pbtje met 'hoer' erin.


    Oh god. -_-


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hmmm sensatie.
    Ik snap eigenlijk niet waarom je iemand een hoer moet noemen omdat die persoon zegt dat zo'n topics niet echt goed werken op Quizlet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou, dat is niet echt aardig. Ik vind je weird. Serieus.


    We need a bigger boat.



    Nog meer mensen die popcorn willen? *deelt uit*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Jaa oke. Maar geef toe: Als je 11 jaar bent en al in het 2e middelbaar zit, dan ben je best erg vroeg. :p

    En verder heb je wel gelijk ja, hoewel de klas waar ik in zit veel leerlingen zaten die dat jaar bijna al 13 werden. Maar dat is natuurlijk per leerling verschillend.


    Hier moest ik even op reageren, dan ben ik voorgoed voor een tijdje weg.
    Ik was 10 toen ik voor het eerst naar het eerste ging, in september werd ik 11. Ik heb een jaar overgeslaan, maar dat is best mogelijk (al geloof ik er niet veel van.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gibbs schreef:

    Nog meer mensen die popcorn willen? *deelt uit*


    Lekkerrr!


    Valar Morghulis.

    Hwin schreef:
    (...)

    Hier moest ik even op reageren, dan ben ik voorgoed voor een tijdje weg.
    Ik was 10 toen ik voor het eerst naar het eerste ging, in september werd ik 11. Ik heb een jaar overgeslaan, maar dat is best mogelijk (al geloof ik er niet veel van.)


    Wat voor niveau doe jij dan? Want om eerlijk te zijn: Já het is mogelijk inderdaad. Maar ze zegt dat ze vmbo doet, dus dan vind ik het wel zeeer onwaarschijnlijk..
    (maar goed, je gelooft het zelf ook al niet helemaal, dus ik hoef je vast niet te overtuigen. :p )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hwin schreef:
    (...)

    Hier moest ik even op reageren, dan ben ik voorgoed voor een tijdje weg.
    Ik was 10 toen ik voor het eerst naar het eerste ging, in september werd ik 11. Ik heb een jaar overgeslaan, maar dat is best mogelijk (al geloof ik er niet veel van.)


    Ze doet vmbo.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vind het best erg, aangezien VMBO'ers het ook gewoon kunnen hoor. Die mensen hebben echter vaak geen zin om daarna nog zo hun best te doen en eindigen op VMBO.


    Your make-up is terrible

    Okay, no hate, maar ben jij wel helemaal lekker?
    Quizlet heeft geen mensen nodig die op hun profiel zetten dat ze het erg vinden als iemand 'gemeen' doet om daarna te zeggen dat heel het Q-volk raar is(cat)

    Beter ga jij normaal doen, anders zorgen wij daar wel voor.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Gibbs schreef:



    Nog meer mensen die popcorn willen? *deelt uit*


    Zo ben ik nu echt aan het kijken en lezen xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    LilacNiall schreef:
    Okay, no hate, maar ben jij wel helemaal lekker?
    Quizlet heeft geen mensen nodig die op hun profiel zetten dat ze het erg vinden als iemand 'gemeen' doet om daarna te zeggen dat heel het Q-volk raar is(cat)

    Beter ga jij normaal doen, anders zorgen wij daar wel voor.


    damdamdammmmmmmmmmm.


    We need a bigger boat.

    Gibbs schreef:



    Nog meer mensen die popcorn willen? *deelt uit*

    Geef maar c:


    That is a perfect copy of reality.

    Cas schreef:
    Ik vind het best erg, aangezien VMBO'ers het ook gewoon kunnen hoor. Die mensen hebben echter vaak geen zin om daarna nog zo hun best te doen en eindigen op VMBO.


    Het doel van een leerling een klas over te laten slaan is dat ze juist niet lui worden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''